Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuo riippuu kyllä mitä on tekemässä. Itse kun hommasin FJR:n syksyllä, niin olin kyllä ihan tyytyväinen Jammun hintapolitiikkaan...Jammun hintapolitiikka on ärsyttävä, syksyisin FJR on säännöllisesti polkumyynnissä, Kesko ei usko tuotteeseensa tai yrittää lumpata loppuvaraston ja samalla polkee täydellä hinnalla ostaneiden asiakkaidensa pyörien arvon kaivon pohjalle. Minua se ainakin vi...ti!
Lähtökohta on, että mopot ovat aina kalliita ja aina "häviää" rahaa!Tuo riippuu kyllä mitä on tekemässä. Itse kun hommasin FJR:n syksyllä, niin olin kyllä ihan tyytyväinen Jammun hintapolitiikkaan...Jammun hintapolitiikka on ärsyttävä, syksyisin FJR on säännöllisesti polkumyynnissä, Kesko ei usko tuotteeseensa tai yrittää lumpata loppuvaraston ja samalla polkee täydellä hinnalla ostaneiden asiakkaidensa pyörien arvon kaivon pohjalle. Minua se ainakin vi...ti!
Totta turiset.Hintojen säännöllinen polkeminen vie uskottavuuden kauppiaan hinnoittelulta ja sitäkautta koko merkin arvonsäilyttämiseltä.
Feijarin takapää vähän "vatkaa" kun on 2 laukkua(H&B 50L) noin 160-180km/h kyydissä, mut ku saa sen maagisen 2markkaa lasiin nii johan rauhottuu menojuupa juu makuasioista ei tietysti kannata kiistellä. Omien kokemusten pohjalta molemmat ovat hienoja pyöriä. FRJ:n suurin ongelma on sen käsittämätön käytös suurissa nopeuksissa. Laukkusatseilla varustettuna sillä ei pysty ajamaan kuin max 180 km/h, siinäkin vauhdissa on hauskuus kaukana. GT taas menee ongelmitta laukkujen kanssa huippunopeuteen saakka... Itse asiassa GT:n ajettavuus paranee vauhdin kasvaessa. Jos pysyy kotomaan kamaralla tällä asialla ei tietysti ole minkäänlaista merkitystä. Saksan reissuilla taas FJR on pelkkää vittuilua kuskille. Mutta kuten sanottu, jos ei ole tarvetta ajaa kovaa pitkää siivua on myös FJR hieno pyörä. GT:n plussana on hyvä varustelu ja erinomainen jälleenmyyntiarvo.
Taisi olla toi testi FJR vs baijeri motobikessa, bmw oli parempi...Haaveilen vaihtavani nykyisen FJR1300-pyöräni uuteen ja otin vertailevan tarjouksen K1200GT:sta. Voisitteko valaista ja kertoa mahdollisia kokemuspohjaisia kommentteja BMW:sta. FJR on palvellut moitteitta vuodesta 2002.