• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Juhannus 2009 Kemora

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JP_445
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ohjelmaan päivitystä hieman...

Perjantaina kuljettaja kokous klo 9.30 ja rata aukeaa ajolle klo 10.00. Ensivaste poistuu paikalta klo 18.00
Lauantaina samat ajat kuin perjantaina
Sunnuntaina kuljettaja kokous klo 10.30 ja rata aukeaa klo 11.00. Ensivaste poistuu paikalta klo 18.00

Kahvion tarkemmat aukiolo kerrotaan sitten viimeistään varikolla, mutta se on auki jokaisena päivänä.
Joo, tältä päivältä jäi sateiset alle kun olin Alastarossa.. Toki sliksejäkin otetaan nippu matkaan!

Vaikka ensi vaste poistuu klo 18 niin kai saa ajaa klo 20 asti??
La vissiin ainakin ylupa on vain 1800 asti? Pe ja su 2000?
Jepu joo... Lauantaina loppuu ajoaika tasan tarkkaan klo 18.00.. Perjantaina klo 20 ja sama sunnuntaina...

mä oon kotosin siitä vetelin läheltä ja olen menossa juhannuksena kotikonnuille mökkeilemään ja jos tuntuu siltä että rupeis ajohommat polttelemaan niin voiko teidän joukkoon vain tulla, maksaa sen päivämaksun ja ruveta ajelemaan? sillon ei tarvis ilmottautua ennakkoon ku en todellakan tiedä vielä tulostani...

mä oon kotosin siitä vetelin läheltä ja olen menossa juhannuksena kotikonnuille mökkeilemään ja jos tuntuu siltä että rupeis ajohommat polttelemaan niin voiko teidän joukkoon vain tulla, maksaa sen päivämaksun ja ruveta ajelemaan? sillon ei tarvis ilmottautua ennakkoon ku en todellakan tiedä vielä tulostani...
Tulehan vain paikanpäälle jos oikein alkaa polttelemaan. Päiväkävijöitä on varmaan tulossa jonkin verran (tai ainakin aiemmin ollut niitäkin)

Säätilanne senkuin paranee
cool.gif
062802moto_prv.gif
.

Ihan ok keliä ennustettu:
pe: +15...+17, puolipilvistä/pilvistä, koilis/itätuulta 2m/s
la: +14...+17, pilvistä, koilistuulta 2m/s
su: +14...+16, pilvistä, koilistuulta 3m/s

Tulehan vain paikanpäälle jos oikein alkaa polttelemaan. Päiväkävijöitä on varmaan tulossa jonkin verran (tai ainakin aiemmin ollut niitäkin)
Täältä on kanssa kelien salliessa tulossa 3 päiväkävijää. 2 hitaaseen ja varmaankin yks keskiryhmään. Päivää ei ole vielä arvottu...

Juhannusta Kemoralta
smile_org.gif
!
Poutasäässä ajellaan ja radalla on väljää
062802moto_prv.gif
.
Eilen oli optimikeli ajella ja grillata
033102beer_1_prv.gif
. Pilvipoutaa
cool.gif
. Tänään jatkuu
sport05.gif
. Ja huomenna paranee entisestään....

Kiitoksia järjestelyistä (ja kelistä - nähtävästi Markuksella on hyvät suhteet yläkertaan
smile_org.gif
!

Mukava tavata vanhoja tuttuja ja uusiakin vaihtoehtoisen juhannuksen vietossa.

Kuvia tulossa ensi viikon aikana, kolmen päivän saldo on hieman vajaa 4000 otosta, joukossa muutama helmi.
smile_org.gif
Ymmärrettävistä syistä kaikkia onnistuneita otoksiakaan ei tule esille, tuntomerkkejä vastaan (pyörän merkki, väri, ajoasu jne) voidaan kaivella niitä esille. Laitetaan tähän ketjuun linkkiä kun kuvia voi käydä katselemassa.

Edit: niin ja jotain videotakin on radan varresta, mutta sen editointi menee heinäkuuhun (tähän tarvittava vääntävä kone + softat ovat Kiinassa
tounge.gif
)

Kiitokset minunkin puolesta, oli virkistävää istua taas radanvarressa ja treenata uuden kameran käyttöä. Kohteet sattuivat olemaan hyvin fotogeneettisiä ja kun kamerakin on suht pro-tasoa, niin ei tälläinen tumpelokaan kovin huonoa kuvaa saa, vaikka parhaansa yrittää.

Kuten jtz sanoikin: kiitos koko porukalle, järjestäjille erityisesti sekä kuskeille, nyt meikä on taas piirun verran parempi valokuvaaja, ainakin omasta mielestään
wink.gif
Katsellaan sitten ensi vuonna missä kokoonpanossa tullaan ja ollaanko ylipäätään Suomessa Juhannuksen aikoihin. Hyvä syyhän tämä on Kiinasta asti tulla
cool.gif

ps. Taaperoinenkin tykkäsi tänään radalla olosta, eikä yhtään pyörien äänet häirinneet päiväuniakaan, hereillä ollessa pyörille vilkuteltiin ja niitä osoiteltiin pärinän kera
inlove.gif
Taitaa likasta tulla perheen seuraava motoristi, vielä kun mekaanikon oppiin pääsee, niin mikäs siinä
wink.gif

Kiitoksia järjestäjille, varikkoseuralle, Hanskille joka otti videokuvaa ajosta, makkarasta, grillin lainasta, lastausavusta, siitä ettei tainnut kaatoja tulla, hyvästä ajosäästä jne. monesta muusta kivasta jutusta
033102beer_1_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
! Ensvuonna taas
062802moto_prv.gif
!

(..kuvia odotellessa
smile_org.gif
).

p.s. Harvinaisen fiksua porukkaa oli ajamassa radalla. Siistit ohitukset, sopivan nopeet ryhmät jne. selkeetä ajoa
bowdown.gif
.

Kiitos myös omasta puolesta mukavasta juhannukesta!
saldona itellä 3 pvää joista 37 tuntia ulkona ja suurin osa jaloilla.. ;)

ja olipa eka WBR juhannus ettei kertaakaan raatotyhmää tarvinnu radalle lähettää.. Hyvä Te!

nyt assari kiittää, kumartaa ja toivottaa hyviä kilsoja kaikille loppu kesäksi.

Viimeinkin kotona..

Kiitokset kaikille meidänkin porukalta!

Käsittämättömän hyvä keli (varsinkin ennnusteisiin ja muun maan keleihin suhteutettuna), mukavaa seuraa ja nopeita kierrosaikoja!

Kun viimeisten joukossa lähdettiin, ajojen loputtua, kaatosaldo juhannukselle pyöreä nolla! Hyvä me kaikki!
smile_org.gif

T: Tumppi ja Saija

Kiiitos kaikille osallistuneille... Kulunut vanha sanonta.. " minä järjestän puitteet ja osallistujat tapahtuman" Kivaa oli ja jopa minäkin pääsin ajamaan sunnuntaina.. Ilmeisesti KTM allergia on voitettu
wink.gif

Kiitokset järjestäjille. Oli kyllä mainiot ajot ja harvinaista kyllä, ei tainnut tulla yhtään oikeaa kaatoa koko juhannuksena? Kuvia mielenkiinnolla odotellessa. Omaan ajoonkin sai olla oikein tyytyväinen ja viimeisen päivän siirto (vaikkakin ehti vain pari settiä ajamaan) keskinopeaan oli vallan passeli muutos, vaikka olinkin hitaammasta päästä. Tätä lisää
smile_org.gif

Moro

Tilastotiedettä liikaa asiaan sekoittamatta teimme historiaa. Tähän asti kaadoton ratapäivä on seurannut toistaan noin kahdenkymmenen päivän välein. Nyt ajeltiin kolme putkeen. Harvinaisen fiksusti ajavaa väkeä radalla, enkä tarkoita yksinomaan sitä, että isäntä itse pysyi pitkään pois asfaltilta. Olisivat Masin rutinoituneet ajolinjat kyllä kelvanneet possujunaan vallan mainiosti.

Vauhdista ei ollut pulaa, kun kansallinen kärki oli paikalla jarrupaikkoja näyttämässä ja kai siinä alle rataennätyksen joku vahingossa ajeli. Kaikissa ryhmissä tapahtui huikeaa vauhdin kehittymistä ja varpusparvet muuttuivat ainakin osittain jonoiksi päivien mittaan.

Valitettavasti kameran jalusta ei ollut paras mahdollinen ja nopeissa kohdissa tärinää pukkas melko lailla rainoihin mukaan, mutta mutkissahan kaikki kiva tehdään ja siellä saatiin aikuisviihdettä talteen melko paljon.

Vanajan varjossa taas ketjuja vaihdeltiin, kiitos pohjoiseen laitteiden lainasta. Kiitokset myös aina hymyilevälle assarille ja itse suurvisiirille rennosta ja ystävällisestä ratatapahtumasta. Unohtaa ei sovi kaunista/komeaa ensivastetta, joka sai tyytyä tällä kertaa lipun heilutteluun, pääosin vielä ruutulipun.

Itsekin tuli ajeltua kolminkertainen määrä alkukauden ratailuun nähden ja elimistö jopa hiukan protestoi aamulla liikkeelle lähdettäessä. 60 kilsaa jäi tonni vajaaksi kolmena päivänä, vaan nuorena jaksaa. Sanomattakin on selvää, että sama takarengas kesti koko setin kun varovaisesti ajeli.

Kolmas kerta toden sanoi, kivaa se on  
062802jumpie_prv.gif

http://www.mp-foorumi.com/gallery....c1b.jpg

Suurkiitos kuvaajalle

Hanski, possujunaveturi

Niin se vain on että itsellä meinaa aina unohtua se EA porukka joka koko päivän jaksaa hoitaa tehtävänsä...

Otetaan yhdet Johannekselle ja Sussulle.... Toki jokainen joka tuolla oli Jussia viettämässä voi taputtaa itseään selkään ja ottaa sille vaikka oluen sidukan tahi mitä ikuna tykkää juodakkin...

Ensivuodelle on jätetty alustava varaus ja jos ei mitään ihmeellistä tule niin siellä nähdään taas...

Back