• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Juhannus 2008 Kemora

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JP_445
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Njoo, ei nyt manailla sitä sadetta ja kaipa sitä pitää varoiksi hakea kurahaalarit kaupasta jos vaikka innostuisi vesileikkeihin.

//Andy
Itse sain vesileikeistä tarpeeksi, kun kaks vuotta sitten lippasin kahvilanmutkassa. Vaikka ihan vaan hissukseen lähdin kokeilee onko pitoa - Eipä ollut.
crazy.gif
Mutta nyt on pitoa, kun edessä on työnnettävä nelirattainen kulkine. Merkiltään Emmaljunga. Ainoa toimenpide vesisateen varalle on vetää sadesuoja kulkineen päälle, ettei pikku kuski kastu. Samoilla renkailla mennään säällä ku säällä. Ja tällä kulkineella tuskin lippoja vedän...?

Vesisade ei ole mulle (enään) ongelma. Suurempi ongelma mulla on se, että mulla on lähtenyt ääni?! Ärsyttävää!
crazy.gif
Pitänee siirtää lähtö huomiselle ja olla tänään ihan hissukseen. OT: Miten metsästää kadonnut ääni, vinkkejä?? *köh köh*

No, toivotaan että välissä on ees sen verran poutaa, että rata ehtis kuivua jossain välissä, että pääsis ajaan. Itseäkään ei ihan hirveesti märällä radalla innosta ajella. Mummoiluksi menee se. Sunnuntai näyttäis parhaimmalta päivältä noista kolmesta. Perjantainakin voipi aamusta ja illasta olla kuivempaa, vaikka päivällä voi sadella.

Mulla on myös mukana kuminvaihtovehkeet ja muutama käytetty rengassarjakin. Myös yks setti käytettyjä sateisia on matkassa.

Hopia teltta ja keltainen R6r nro 33 / Janne

Tänään illalla ollaan jo paikalla.
smile_org.gif

Laitetaan vielä tännekin:

Onko jollain peti/lattiapaikkaa Kemoran lähettyviltä jussiksi? Paikkaa tarvitsee sisäsiisti ja hiljaisesti nukkuva nuorimies Nastolasta.

041 546 2704/Matti

Vituks män tämäkin. Michelin ei saanut toimitettua minulle moto renkaita joten vedämmä kotona pään täyteen ja huudatamme naapurien kiusaksi Kotaria rajoitinta vasten sitten viikonlopun..

Vituks män tämäkin. Michelin ei saanut toimitettua minulle moto renkaita joten vedämmä kotona pään täyteen ja huudatamme naapurien kiusaksi Kotaria rajoitinta vasten sitten viikonlopun..
Mä luulen, että ne naapurit maksais ne renkaat vaikka pika-lentorahtina suoraan Kemoraan, jos tuon tietäisivät. Ei muuta kun hyppäät mopon selkään ja suuntaat kohti Kemoraa. Sullahan ei edes kauan nokka tuhise, ku oot jo Kemorassa.  
wink.gif
Kyllä sulle joku renkaat myy paikan päällä. See you there?

Vielä paistaa Vetelissä aurinko. Toivottavasti ainakin osan aikaa perjantaina, lauantaina ja sunnuntainakin
smile_org.gif
!!
thumbs-up.gif

Voisiko järjestävä taho ilmoittaa puhelinnumeronsa minulle numeroon xxx..?

Ko numeroa kaipailee eilen nilkkansa loukannut heppu.

Edit: Eipä tarttekkaan... Töölössä kaverin viereisessä sängyssä makas järjestäjän tuttu... Pienet on piirit tai jotain...  
omg.gif

Sunnuntai tuli vietettyä mukana.
Pohojalaaasesta autooolijasta saa takuuvarman perskärpääsen ohituksen jälkeen. Joka tapauksessa keli suosi aina tonne kolmen neljän väliin jolloin alkoi sade. Kaikesta mielenkiintoisestä väsyneenä punkkaan ja unta palloon.Kiitos järjestäjile ja uusia tuttavuuksiakin tuli
thumbs-up.gif

Kiitoksia järjestäjille. Ilmat suosivat ennakkotiedoista poiketen ihan hyvin. Kastunut ei kertaakaan ja joka päivä pääsi ajamaan useamman setin kuivalla radalla auringonpaisteessa. Monta mukavaa ihmistä tuli myös tavattua juhannuspäivien kuluessa
thumbs-up.gif
!

Kiitokset täältäkin Markukselle ja Hennalle hyvistä järjestelyistä.

Erityiskiitokset vielä Jarim, Tase ja Tomi rivakasta avusta eturenkaan/venttiilin vaihdossa sekä kaikki muut ystävälliset ihmiset varikolla jotka mahdollistitte että R1 saatiin ihan ajamalla kotipihaan saakka.

Jep, kotona taasen ja tallinpihasta löytyy Lateksin auto+pyörä+kamat. Kunhan mies nyt sieltä hospitaalista selviää niin sitten vaan sopimaan noutoa. Laittelin tekstiviestiä herralle ja muutoin tarvittaessa minut saa kiinni numerosta 050 349 3716.

Kiitokset kaikille mukana olleille ja järjestävälle taholle mukavasta juhannuksesta
smile_org.gif

//Andy

cool.gif
(juhannustarjous 0€ irtovanteelle, voimassa ympäri vuoden)
Tuli parikin kertaa käytettyä näin loistavaa tarjousta hyväkseen..

Kiitokset vielä Hanskille rengasjumpasta!

Kiitokset myös järjestäjille ja kaikille muille seuralaisille!

Kuvia odotellessa, tuli vähän jopa poseerattua..
cool.gif

Back