Hmm, oletko koskaan kokeillut vääntää sitä kaasua pohjaan asti josko ne sittenkin riittäisivät?- Tehot ei riitä -
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hmm, oletko koskaan kokeillut vääntää sitä kaasua pohjaan asti josko ne sittenkin riittäisivät?- Tehot ei riitä -
Periaatteessa copyright on meillä kuvaajilla (ja minun & jtz:n on hitusen vaikea muistaa, kumpi on minkäkin kuvan nappaissutMitenkäs muuten näiden otosten copyrightit, jos vaikka haluaa linkittää facebookin tms?
//Andy
Hyvä ideaHmm, oletko koskaan kokeillut vääntää sitä kaasua pohjaan asti josko ne sittenkin riittäisivät?- Tehot ei riitä -![]()
Jos sulla oli se mattamusta/valkoinen R6r vm. 08.Kivaa oli; toivottavasti ensi vuonna uudestaan.
Ja olipas jokseenkin opettavaista olla nopeassa ryhmässä pujottelukeppinä..![]()
Perjantaina pikkulipat endurolla ja töölöön.. Sääriluun yläpää murskana, 4-5kk saikkua nyt alkuunsaNo, mitäs sä oot mennyt tumpeloimaan? Ja toisekseen, miksi et ollut Kemorassa tumpeloimassa?
Tässä korjattu linkki, kliks. Oli "s" liikaa.Perjantaina pikkulipat endurolla ja töölöön.. Sääriluun yläpää murskana, 4-5kk saikkua nyt alkuunsaNo, mitäs sä oot mennyt tumpeloimaan? Ja toisekseen, miksi et ollut Kemorassa tumpeloimassa?
pari kuvatusta
Näillä mennään![]()
Juu, ei kestä kiittää, kotiinhan sieltä piti itsekin päästä ja siinähän se nissan raatoineen tuli samalla kätevästi. Ja uudenkarhea radiokin soitti kivasti iskelmäradiota koko matkan...Jepulis kotona taas. Hauskaa oli, vaikkei ressu mennytkään ihan suunnitelmien mukaan.
Suuret kiitokset kaikille ajajille ja järjestäjille (WBR) sekä päteville hoitajille (erityisesti sille blondille, joka voi kyllä jatkossakin tulla pitelemään mun jalkaa).
Sekä sitten tietysti kaikille jotka keräsivät mun kamat kasaan ja pakkasivat auton. Ja niillekin jotka kertoivat niitä huonoja vitsejä kun odoteltiin lanssia...
Andylle pitäis kyllä hommata joku mitali, kun se jo toistamiseen jeesas mua ratapäivillä. Ensiks apparalla taikoi jostakin uuden db-killerin. Ja nyt sitten teki surkeasta tilanteesta huomattavasti paremman, tuomalla kaikki mun tärkeääkin tärkeämmät kamat ja raadot helsinkiin. Yllättäen Nissankin jaksoi ilmeisesti perille asti ja radio varmaan pelitti kuin unelma?
Scuuballe tietenkin papukaijamerkki, kun jaksoi toimia mun yhteysmiehenä radalle ja laittoi asiat rullaamaan sekä piti mut muutenkin ajantasalla tilanteessa.
Ja Eetulle paranemisia, voit laittaa niitä munkin vetskarikuvia näytille!
Hienoja kuvia!No niin, täältä löytyy muutama räpsy![]()
Tavarat pakkasin metodilla "kai ne tos on hyvin/ kai ne siel pysyy ku ovet on kiinni". Varsinkin takaovet sillä taljaliinalla. Ett avaa kaikki ovet varovasti, sielt tulee tod näk kamat syliin.Sekä sitten tietysti kaikille jotka keräsivät mun kamat kasaan ja pakkasivat auton.
Scuuballe tietenkin papukaijamerkki, kun jaksoi toimia mun yhteysmiehenä radalle ja laittoi asiat rullaamaan sekä piti mut muutenkin ajantasalla tilanteessa.
Just, menomatkan kuuntelin jotain ruotsalaista keskusteluohjelmaa...Ja uudenkarhea radiokin soitti kivasti iskelmäradiota koko matkan...![]()
Nyt riittää....Hmm, oletko koskaan kokeillut vääntää sitä kaasua pohjaan asti josko ne sittenkin riittäisivät?- Tehot ei riitä -![]()
Ei se kuitenkaan sen ihmeemmin kulje jos sitä kahvaa ei väännä pohjaan saakka...Nyt riittää....Hmm, oletko koskaan kokeillut vääntää sitä kaasua pohjaan asti josko ne sittenkin riittäisivät?- Tehot ei riitä -![]()
![]()