• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Juhannus 2008 Kemora

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JP_445
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
- Tehot ei riitä -
Hmm, oletko koskaan kokeillut vääntää sitä kaasua pohjaan asti josko ne sittenkin riittäisivät?
idea3.gif

Mitenkäs muuten näiden otosten copyrightit, jos vaikka haluaa linkittää facebookin tms?

//Andy
Periaatteessa copyright on meillä kuvaajilla (ja minun & jtz:n on hitusen vaikea muistaa, kumpi on minkäkin kuvan nappaissut
omg.gif
niin se on sitten yhteinen tuo copyright). Kuvissa on vesileimana © kaukana.net & WBR Racing. Mutta eipä tuo nyt niin kamala juttu ole, jos vaikka facebookin haluaa laittaa, mielellään tietty jos mainitsee lähteen eikä väitä kuvaa itse ottamakseen
cool.gif
Siis vaikkapa maininta että on WBR Racing ratapäivillä Kemoralla Juhannuksena 2008 riittää mielestäni ihan hyvin. Huvin ja harrastuksen (harjoituksen) vuoksi minä noita kuvia ainakin napsin enkä niistä ammattia itselleni aio, niin en kovin tiukkapipoisesti ole noita copyrighteja itselleni vaatimassa.
tounge.gif

Minun puolestani kuvia saa käyttää...
Kiitos kaikille osallistuneille... Väsyttää vieläkin vaikka en edes ajanut (enkä juopotellut)...
omg.gif

Asiahan on taas niin että ensi vuonna teemme saman uudestaan...

Kiitos ja palataan samalla aiheella ensivuonna...

Jepulis kotona taas. Hauskaa oli, vaikkei ressu mennytkään ihan suunnitelmien mukaan.
Suuret kiitokset kaikille ajajille ja järjestäjille (WBR) sekä päteville hoitajille (erityisesti sille blondille, joka voi kyllä jatkossakin tulla pitelemään mun jalkaa).
Sekä sitten tietysti kaikille jotka keräsivät mun kamat kasaan ja pakkasivat auton. Ja niillekin jotka kertoivat niitä huonoja vitsejä kun odoteltiin lanssia...

Andylle pitäis kyllä hommata joku mitali, kun se jo toistamiseen jeesas mua ratapäivillä. Ensiks apparalla taikoi jostakin uuden db-killerin. Ja nyt sitten teki surkeasta tilanteesta huomattavasti paremman, tuomalla kaikki mun tärkeääkin tärkeämmät kamat ja raadot helsinkiin. Yllättäen Nissankin jaksoi ilmeisesti perille asti ja radio varmaan pelitti kuin unelma?

Scuuballe tietenkin papukaijamerkki, kun jaksoi toimia mun yhteysmiehenä radalle ja laittoi asiat rullaamaan sekä piti mut muutenkin ajantasalla tilanteessa.
Ja Eetulle paranemisia, voit laittaa niitä munkin vetskarikuvia näytille!

No, mitäs sä oot mennyt tumpeloimaan? Ja toisekseen, miksi et ollut Kemorassa tumpeloimassa?
Perjantaina pikkulipat endurolla ja töölöön.. Sääriluun yläpää murskana, 4-5kk saikkua nyt alkuunsa

pari kuvatusta

Näillä mennään:)
Tässä korjattu linkki, kliks. Oli "s" liikaa.

Ai stana... *kylmiäväreitä* Koitahan nyt sitten pysyä pyörätuolilla ja kepeillä pystyssä. Toipumisia!
pftroest.gif

Kiitokset kaikille mahtavasta seurasta ja
bowdown.gif
sille kahdesta pilttuusta kootulle partiolle, joka joka aamu jaksoi vääntäytyä kettuilemaan tutut läpi ennen kokousta
tounge.gif

Kiitokset myös kuvaajille hienoista otoksista.

Suurkiitokset järjestäjille sekä kuvaajille unohtamatta mahtavaa jengiä
pftroest.gif

Odotellaan vielä niitä parhaan vetopäivän kuvia
sport05.gif
ja jos ei osunu sunnuntaille ni ehkä se on vielä tulossa  
lookaround_orig.gif

Jepulis kotona taas. Hauskaa oli, vaikkei ressu mennytkään ihan suunnitelmien mukaan.
Suuret kiitokset kaikille ajajille ja järjestäjille (WBR) sekä päteville hoitajille (erityisesti sille blondille, joka voi kyllä jatkossakin tulla pitelemään mun jalkaa).
Sekä sitten tietysti kaikille jotka keräsivät mun kamat kasaan ja pakkasivat auton. Ja niillekin jotka kertoivat niitä huonoja vitsejä kun odoteltiin lanssia...

Andylle pitäis kyllä hommata joku mitali, kun se jo toistamiseen jeesas mua ratapäivillä. Ensiks apparalla taikoi jostakin uuden db-killerin. Ja nyt sitten teki surkeasta tilanteesta huomattavasti paremman, tuomalla kaikki mun tärkeääkin tärkeämmät kamat ja raadot helsinkiin. Yllättäen Nissankin jaksoi ilmeisesti perille asti ja radio varmaan pelitti kuin unelma?

Scuuballe tietenkin papukaijamerkki, kun jaksoi toimia mun yhteysmiehenä radalle ja laittoi asiat rullaamaan sekä piti mut muutenkin ajantasalla tilanteessa.
Ja Eetulle paranemisia, voit laittaa niitä munkin vetskarikuvia näytille!
Juu, ei kestä kiittää, kotiinhan sieltä piti itsekin päästä ja siinähän se nissan raatoineen tuli samalla kätevästi. Ja uudenkarhea radiokin soitti kivasti iskelmäradiota koko matkan...
tounge.gif

Katsellaan sitä noutoa tässä kun sulla on aikaa yms. Loppuviikosta oon maisemissa, sunnuntaina tosin Ahvenistolla.

//Andy

Sekä sitten tietysti kaikille jotka keräsivät mun kamat kasaan ja pakkasivat auton.

Tavarat pakkasin metodilla "kai ne tos on hyvin/ kai ne siel pysyy ku ovet on kiinni". Varsinkin takaovet sillä taljaliinalla. Ett avaa kaikki ovet varovasti, sielt tulee tod näk kamat syliin.
biggrin.gif

Vaikka ateisti olenkin, niin silti "tee muille niin kuin haluaisit itsellesi tehtävän". Tai kungfutselaisittain "älä tee muille mitä et haluaisi itsellesi tehtävän".
Solidaarisuus on jees, varsinkin siinä vaiheessa kun itse sitä tarvitsee.

Myöhästyneet kiitokset järjestäjille. Kivaa oli ja toivottavasti samoissa merkeissä jälleen ens jussina
smile_org.gif

Back