Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiitti selvityksestä.Kyllä se varmaan halvin reitti on. Polttoaine ja ruoka suht edullista jne. Kun jaksais kahlata viime reissun kuitit läpi, niin voisi kertoa tarkan hinnan.Mut mitens se Via Baltica, onko kukaan laskeskellut hintoja sitä reittiä?
![]()
![]()
Tulimme takaisin sitä kautta, matkan varrelta (Riika?) tilasimme Eckeröltä iltalaivaan liput, maksoivat 40 eur/(hlö+mp)=halpa. Ehdittiinpä 20 minuuttia ennen laivan lähtöä kyytiinkin, oli tulla vähän kiire.
Via Balticaa Tallinnasta Paolaan 3325 km,
Tukholmasta tietä pitkin (?!) Tanskan kautta sinne on 3300 km ja
Travemündesta Paolaan 2285 km.
Nämä reitit ja matkat on MapSourcen laskemia, reititysasetuksina lyhyt aika ja tien valinta puoliksi maantie, puoliksi pienet tiet.
Sorry, kirjoitin vähän epäselvästi. Tarkoitus oli kertoa, että tilasimme Riikan kohdalla lauttaliput Tallinnasta Helsinkiin, kun alkoi näyttää siltä, että ehdimme iltalaivaan. Kiirehän siitä kehkeytyi, varsinkin kun vielä vähän eksyimme Tallinnassa.Kiitti selvityksestä.Kyllä se varmaan halvin reitti on. Polttoaine ja ruoka suht edullista jne. Kun jaksais kahlata viime reissun kuitit läpi, niin voisi kertoa tarkan hinnan.Mut mitens se Via Baltica, onko kukaan laskeskellut hintoja sitä reittiä?
![]()
![]()
Tulimme takaisin sitä kautta, matkan varrelta (Riika?) tilasimme Eckeröltä iltalaivaan liput, maksoivat 40 eur/(hlö+mp)=halpa. Ehdittiinpä 20 minuuttia ennen laivan lähtöä kyytiinkin, oli tulla vähän kiire.
Via Balticaa Tallinnasta Paolaan 3325 km,
Tukholmasta tietä pitkin (?!) Tanskan kautta sinne on 3300 km ja
Travemündesta Paolaan 2285 km.
Nämä reitit ja matkat on MapSourcen laskemia, reititysasetuksina lyhyt aika ja tien valinta puoliksi maantie, puoliksi pienet tiet.
Onko tosiaan noin, että Riikasta maksaa vain 40 eeroa menolippu, mutta minne?
![]()
no kait mä nyt haluan että joku mafioso heittää mut kylmäksiUUrpoo hei.. Bari ei ole mikään pikku kylä, yksi Italian suurimmista satamista. Eikä ihan lähellä Sienaa, tai no kelle on kulle ei: about 660 km Napolin kautta -taitaa olla lyhin reitti.Seuraavana päivänä sitten roomaan.
Takasin tultiin:
päivä 1: Bari - Joku pikku kylä Sienan lähelläKiva ja ytimekäs reittikuvaus muutoin.![]()
Johonkin vois koota suositeltavia tai edes mahdollisia yöpymispaikkoja. Ihan kaikki mestat ei riemastu motoristeista vaikka ovat pohjolan uroita (yleensä uroksia)ja vakain aikein liikkeellä.![]()
Voudes; Miksi Sisiliaan?? Kuiva, kuuma, karu paikka. Päivässä kyllästyy, ellei ole jotain syytä mikä vie sinne. Koilisnurkan ku koluat ni se on siinä. Mikset menis Sardiniaan?? Paljon monipuolisempi saari ja nähtävää riittää. Makuasia mut mun kokemukset on noin.![]()
Joo Barista Sienaan on enemmän kuin vartin matka..UUrpoo hei.. Bari ei ole mikään pikku kylä, yksi Italian suurimmista satamista. Eikä ihan lähellä Sienaa, tai no kelle on kulle ei: about 660 km Napolin kautta -taitaa olla lyhin reitti.Seuraavana päivänä sitten roomaan.
Takasin tultiin:
päivä 1: Bari - Joku pikku kylä Sienan lähelläKiva ja ytimekäs reittikuvaus muutoin.![]()
Johonkin vois koota suositeltavia tai edes mahdollisia yöpymispaikkoja. Ihan kaikki mestat ei riemastu motoristeista vaikka ovat pohjolan uroita (yleensä uroksia)ja vakain aikein liikkeellä.![]()
Voudes; Miksi Sisiliaan?? Kuiva, kuuma, karu paikka. Päivässä kyllästyy, ellei ole jotain syytä mikä vie sinne. Koilisnurkan ku koluat ni se on siinä. Mikset menis Sardiniaan?? Paljon monipuolisempi saari ja nähtävää riittää. Makuasia mut mun kokemukset on noin.![]()
Mihin sulla on noin kiirus?Joku jo tarjosi autojunaa Saksan läpi, niin minäkin.
Tosin nuo junaliput eivät näytä halvalta mutta ei mene kuin kolme yötä ja vain kaksi päivää ajoihin.
Joku sentään ymmärtää mitä mä kirjotanUrpoo tais kyl tarkoittaa että ajoivat Barista JOHONKIN PIKKUKYLÄÄN SIENAN LÄHELLÄ, ei sitä et Bari ois pikkukylä...![]()
Ei mulla itsellä mutta tämän tarinan avaajalla ensimmäisessä kirjoituksessa pyrki pääsemään nopeasti perille ja hissukseen takaisin härmään.Mihin sulla on noin kiirus?Joku jo tarjosi autojunaa Saksan läpi, niin minäkin.
Tosin nuo junaliput eivät näytä halvalta mutta ei mene kuin kolme yötä ja vain kaksi päivää ajoihin.![]()
Joo, näin on. JOs ei ole kiire niin lautalla Tukholmaan, sitten Skåneen pienempiä teitä pitkin, on todella hyviä teitä ajaa, ja lautalla Malmöstä Saksaan ja sitten menoksi.No löytyihän täältä "Hengenheimolainen"! Heja Sverige!Ruotsista löytyy helvetin hienoja pikkuteitä, losseja, nättejä pikku kyliä joissa pyörää ei pöllitä, sekä kivoja ihmisiä.Mä en edelleenkään tajua miksi Ruotsista ei löydy pikkuteitä jos Saksasta niitä löytyyRuotsin E4 eli Tukholmasta kohti Tanskaa on ihan hirveä! Siis yksitoikkoinen ja mitäänsanomaton.....
.......Tai sitten pieniä teitä pitkin ajan kanssa, tosin itäisen Saksan maisematkin on ajoittain masentavia.![]()
![]()
![]()
![]()
Pistin viestin heti kun näin että joku selitti omiaan, en lukenu loppuja viestejä. Sen jälkeen vasta luin loput.Joku sentään ymmärtää mitä mä kirjotanUrpoo tais kyl tarkoittaa että ajoivat Barista JOHONKIN PIKKUKYLÄÄN SIENAN LÄHELLÄ, ei sitä et Bari ois pikkukylä...![]()
![]()
Eli tosiaankin ajettiin sinä päivänä, Barista johonkin kylään sienan lähelle
Okei okei. Totesin jo aikaisemmin että mulla on kai lukiohäiriökkö, eli tulkitsin väärin. Sori. Mennäänkö samalle luki..luki.. no korjauskurssille. Vaikka sienaan.. eiku Sienaan.![]()
Saunaan kannattaa mennä ehkä päivällä. Illalla oli aika viileät löylyt, tosin oli kai 50 HD-miestä käynyt siellä jo...Helsinki-Trave
Finnlines.
Smoton alennukset.
Neljä henkeä ja neljä moottoripyörää A-luokan ikkunallinen
hytti 226,50€/ henki. Ateriat sisältyy.
Varausnumero on.
Kiitti,Nopein reitti Travemünde - Calabria on 1411 km ja matka-aika 12 h 28 minuutti sanöö Zümo![]()