Tuosta "tylsästä" siirtymästä on pakko sanoa pari sanaa.
Vaikea ymmärtää miksi esimerkiksi Saksan läpiajo on tylsää.
Maa on täynnä hyväkuntoisia mutkateitä ja mukavia pikkukaupunkeja. Taitaa olla niin että jotkut luulee että on pakko sanoa tällä foorumilla että Ruotsi ja Saksa on paska maita.
Yksi parhaita kokemuksia aika monelta etelä euroopan reissulta on viime keväältä kun pölähdettiin illalla jossain Rostokin ja Berliinin välillä Itä Saksalaiseen kylään. Kaikki näytti siltä kuin se olisi unohtunut kun muuri kaatui. Paikallinen majatalo oli todella siisti ja ruoka oli hyvää, eikä maksanut paljon mitään. Siinä sitten otettiin

ja luotiin kontakteja. Koko kylä istui majatalon terassillla
ja olivat todella ystävällisiä. Itse tykkään nähdä ja kokea uusia asioita, mutta kukin tyylillään ja mieltymystensä mukaan.
Tässä on kyllä asiaa...usein luullaan että saksassa ei ole mitään..no ei olekkaan jos kelaa vain autopaanoja..jotka kyllä onkin tylsiä.
kun poikkeaa pikkuteille, niin jo pohjoissaksasta löytyy kivoja mutkateitä...keskisaksasta jo "vuoristoakin".
Itselle ole koskaan ollut se kohde tärkein, niinkuin alpit vaan se matka viehättää.
kun reissuun lähden niin mielummin kulutan sitä vähää aikaani mopotin selässä.samaa fiilistä ei saa laivassa, ei junassa, eikä lentokoneessa. samaten tuttu oma pyörä alla on se tärkeä asia mulle...vuokrailu ei oikein kiinnosta.
mut niinkuin nähty on..tässäkin on tarjoiltu useita eri vaihtoehtoja. niistä pitää valita itse se kaikkein sopivin omaan makuun.
jos alkaa muuttamaan reittivaihtoehtoja sen mukaan mitä muut sanoo niin taitaa mennä säätämiseksi koko homma.
jokaisessa maassa on niitä omia pieniä juttuja, ennakkoluuloilla höystettynä kaikki maat vaikuttavat tylsiltä. etenkin kasvimaa