Ja sä ihan tosissaan luulet ett nyybä, joka on polkenu vaan fillarilla, tajuu ton siinä ajaessaan?
Jos tajuis, nii totakaan mun kaatoa ei olis tullut.
Kyllä, näyttäisi tosiaan siltä, että vapaaehtoisen ajolinjan näyttäjän syyksi kaatuu tämäkin kaato.
Lueppa noi kaks rivii uudestaan. Eli ihan oma vikanihan se oli kun en osannut/tajunnut/ymmärtänyt.
Ja ihan vinkiks, siinä vaiheessa kun liivillinen tulee nyybän eteen ajamaan, niin nyybä ajattelee:"Jaha toi on liivilline, se osaa ajolinjat ja sen perässä on turvallista ajaa."
Jos sä et edes halua yrittää ymmärtää mitä nyybän päässä liikkuu/ei liiku, niin älä mee ajamaan liivillisenä siihen nyybän eteen, jos sulla kerran ei taidot/asenne riitä ajaa riittävän hiljaa sitä ajolinjaa.
Parahin scuuba, edelleen muistutan, että millään muotoa en ole aiheuttanut kaatumistasi. Ajolinjani ovat varmasti Alastarolla ihan kohdallaan, joten siltä osin on turvallista seurata.
Vauhdin joutuu valitettavasti säätämään oman osaamisensa mukaan, oli aloittelija tai ei. Kirjoituksistasi voi vielä ymmärtää, että pidät minun liivimiehenä toimimista jotenkin huonona, ja kaatoasi siitä johtuvana. Tässä lajissa maltti on valttia. Vaikka menohalu olisi tosi kova, on syytä pitää vauhdit sellaisena, että laitteet pysyy kunnossa.
Minä näytin linjaa, sellaista vauhtia millä vielä turvallisesti pystyy ajamaan mutkat. Sinulle jää aina oman vauhtisi säätäminen sellaiseksi, että pääset turvallisesti mutkan läpi.
Näytin linjoja, en mitenkään pysty säätämään edes liivimiehenä vauhtiasi sellaiseksi, että sinulle ei satu mitään. Eikä kukaan muukaan pysty. Oma kaasukätesi määrittelee vauhdin.