Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
WithOut.KawaJava sanoi:Mitäköhän tuo "wo damper" tarkoittaa tossa commanderin kartan noteissa?
KawaJava sanoi:Mitäköhän tuo "wo damper" tarkoittaa tossa commanderin kartan noteissa?
IlluH sanoi:Arvaus with out damper, eli ilman vaimenninta, eli vaikka ilman noise killeriä tai millä kukakin sitä kuristinta sliparin päässä kutsuu?

Hifi-versio: Kannattaa ostaa silikonikumi-päällysteistä kaapelia.KawaJava sanoi:Mitä piuhaa kannattaa vetää noihin racedacin kytkentöihin? Se boxi on tallilla, enkä muista minkä kokoiset liittimet siinä oli?
Edit. Vastaus löytyikin racedacin sivuilta. Eiköhän kyselyt ollu tältä erää tässä. Kiitos ja anteeksi.
scuuba sanoi:Hifi-versio: Kannattaa ostaa silikonikumi-päällysteistä kaapelia.
Ja sitten se, että jokainen kaapeli on eri värinen, helpottaa hommaa. Toki menee esim erivärisillä teipeilläkin merkkaamalla, mutta värikoodaus helpottaa jos pitää seurata johtoa jossain vaiheessa, ett mihis se oikein menikään.
Yksi vaihtoehto on hakea romikselta joku (auton) johtosarja, ja ottaa siitä sopivanvärisiä piuhoja. Silloin voi jopa mopon orginaalista johtokaaviosta katsoo värin perusteella mikä on mikäkin, jos ottaa signaalit saman värisellä johdolla kuin mitä mopossa on.

KawaJava sanoi:Tarttis tehdä asialle jotain.

KawaJava sanoi:Tossa toisessa ketjussa oli juttua kesän at kursseista.
Mitä te kokeneemmat rataveijarit suosittelisitte mulle tässä vaiheessa, tai mihin mä ylipäätänsä saan osallistua, kun en oo mitään koulutusta käynyt?
T1mppa sanoi:Mulla on kaks tällasta pakkia ja on kovassa käytössä. Toisessa on M3-M5 ja toisessa M6 - kaikki isot.
Näppärä kun on kahdella puolella tilaa. Saa erilaisia prikkoja, muttereita ja ruuveja
Tumppi sanoi:Tarkkoja kierrosaikarajoja on vaikea antaa, koska ajettu kierrosaika voidaan saavuttaa tuolla tasolla niin monella tavalla. Tärkeintä on, että kurssilaisella on sen verran kokemusta alla, että on mahdollisuuksia ja kykyä ottaa vastaan ja omaksua annettua
KawaJava sanoi:Oon vielä siinä ihanassa vaiheessa harrastusta, että kierrosajat paranee noin sekunnilla/setti.
Vaikka aikojen puolesta alkaa mennä nopeen ryhmän puolelle, niin teknisesti tuo oma ajo näyttää omaankin silmään todella heikolta. Tuskallista opetella paljon uutta ajokauden ulkopuolella, eikä pääse toteuttamaan niitä oppeja käytännössä.
Tumppi sanoi:Sanoisin, että aja keväällä muutama ratapäivä alle ja tule AT4-kurssille alkukesästä.
Jonezi sanoi:Jätä tuo perä valkoseksi.