Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos ton onnistut tekemään, niin oot kyl melko innovatiivinen kultamuna.Sitten se tulee säiliöstä yli, kun säiliö ei tyhjenny.![]()
On: http://www.ip.fi/~scuuba/org/ilmaus/0-Putkiteippii%20nippaan.jpgNo ei tietenkään, kun ilmaus ruuvi falskaa kierteistä.![]()
Teflon nauhaa olisi millä tiivistää, mutta onko siitä juurikaan apua avattavassa ruuvissa?
Jos ei oo Tapanilaan pitkä matka, niin liityt HMPK:n jäseneksi.Pari tuntia tapellut takajarrun ilmaamisen kanssa eikä synny lasta eikä sitä toista.
Mulla oli sama ongelma kytkimen ilmauksen kanssa. Toista tuntia tappelin, kun ei meinannut kytkintuntumaa saada. Sit tajusin, että ruuvi falskaa hieman kierteestä. Ei muutakuin putkinauhaa hakemaan kaupasta ja laittamaan nipan kierteeseen, jonka jälkeen ilmaus onnistui 10min. Tästä eteenpäin kun vaihdan jarru/kytkinnesteet, niin varmistan ekaks että nippojen kierteet ovat tiiviit, niin ei mene hermot jarrunesteen läträämisen kanssa.Hommasin ruutan ja aloin imeä (en minä varsinaisesti).
Aluksi kaikki näytti hyvältä, ilmaa tuli reilusti, mutta säiliön nestepinta ei siltikään lähtenyt laskuun.
No ei tietenkään, kun ilmaus ruuvi falskaa kierteistä.![]()
Teflon nauhaa olisi millä tiivistää, mutta onko siitä juurikaan apua avattavassa ruuvissa?
Huomenna paremmalla onnella.![]()

Rekkamasa sanoi:Vatun vatun vattu kun mä en saa sitä ilmeisesti pääsylinterin männän edessä olevaa kuplaa sitten millään pois sieltä! Letkut on täynnä, imee hyvin lientä säiliöstä mutta vaikka päällään pomppien helikopteria pyörittäis pysyy kahva täysin lörppänä! Menee hermo! Ruutan kanssa työnsin takakautta liemet sisään ja pulipuli kävi säiliössä mutta painetta ei vaan synny ei millään. Tarvii kokeilla tänään uusiksi kun on saanut tekeytyä yön yli. Ja suorat letkut laitettu crossovereiden tilalle, oikea ilmaa hanakammin kuin vasen mutta kuitenkin molempiin menee.
Rekkamasa sanoi:Vatun vatun vattu kun mä en saa sitä ilmeisesti pääsylinterin männän edessä olevaa kuplaa sitten millään pois sieltä! Letkut on täynnä, imee hyvin lientä säiliöstä mutta vaikka päällään pomppien helikopteria pyörittäis pysyy kahva täysin lörppänä! Menee hermo! Ruutan kanssa työnsin takakautta liemet sisään ja pulipuli kävi säiliössä mutta painetta ei vaan synny ei millään. Tarvii kokeilla tänään uusiksi kun on saanut tekeytyä yön yli. Ja suorat letkut laitettu crossovereiden tilalle, oikea ilmaa hanakammin kuin vasen mutta kuitenkin molempiin menee.
kaadan koko paskan stunttihäkin päälle niin pitäs ainakin olla tarpeeks kallellaan prkl, nestesäiliön jalan vaan taittaa sopivaan kulmaan ensi. Tjaa nyt kun sanoin ton ääneen...nato26 sanoi:Kahva pohjaan ja nippusiteellä kiinni. Antaa olla yön yli puristuksessa ja avot.