Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hilavitkuttimia on helpompaa siirtää kun ne on kiinnitetty johonkin kehikkoon, erityisesti jos kehikossa on pyörät alla, niin ei tarvitse nostaa tai vetää.Ostin kasan hilavitkuttimia ja mukana tuli moottoripyörä ..Kyyyllä sieltä "saa löytyä":Sähköinen screen, kello, vaihdenäyttö, ulkolämpötilan näyttö ja.... ja.... ja....Tietenkin .. itse kultakin .. ellei ole automatiikkaa .. mutta
tosimotoristin pyörässä ei ole mitää turhia elektroniikkoja ja hilavitkuttimia ...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Samaa teen itsekin. Tosin oon silti onnistunut joskus jättämään vilkun hetkeksi päälle. Viikonloppuna tuli alastaron radallakin paineltua vilkkunappia aika ajoin.Ite oon ottanut tavaksi aina vähän väliä sormeilla nappia jolla kytketään vilkku pois päältä. Eipähän ainakaan pääse vahingossa liian pitkäksi aikaa tikittämään turhaan.
Kuten esim. vilkkuja?Tietenkin .. itse kultakin .. ellei ole automatiikkaa .. mutta
tosimotoristin pyörässä ei ole mitää turhia elektroniikkoja ja hilavitkuttimia ...
![]()
Turhia .. ei vilkku ole turha ..Kuten esim. vilkkuja?Tietenkin .. itse kultakin .. ellei ole automatiikkaa .. mutta
![]()