Alkuperäiseen aiheeseen sen verran, että 4 ylinopeussakot vuodessa eivät ole pelkästään huonoa tuuria! Siihen pitää jo itsekin vaikuttaa valinnoilla. Ajakaa niitä ylinopeuksia oikeasti siellä, missä ei ole muuta liikennettä - eli sivuteillä. Jos ei tule ketään vastaan, ei tule poliisiakaan...
Täysin samaa mieltä. Neljät sakot vuodessa kertovat jo siitä että ajetaan lähes jatkuvasti lujaa. Se käy lompakon päälle väistämättömästi. Kun kahvaa kääntää niin paikka pitää olla sen mukainen, pääsee huomattavasti halvemmalla
Ylinopeus ja lujaa ajaminen.. Kaksi eri asiaa.
Omalla kohalla kyllä yhdistin molemmat, mutta yhtä hyvin sakot voisivat tulla 80km/h alueella 90km/h ajettaessa.
Sellasta en menis yleistämään "aina lujaa ajamiseksi".
Saattaahan sekin tosin jonkun mielestä olla täysin vastuutonta hurjastelua..
Ja missä on sellanen sivutie, missä on sallittua tai turvallista ajaa ylinopeutta?
Ja miten kummassa täällä voi ihmisillä intoa riittää tähän arvosteluun..
Kaikki muutko sitten aina ajavat täsmälleen rajotusten mukaan..
Ainakin yksillä ajoilla pysyi letka hyvin kasassa Upinniemeen tultaessa, vaikka vauhtia taisikin olla "pikkasen" päälle sallitut kuuskymppiä.
Ja kun niin innolla on tohon tuuri sanaan takerruttu, niin miksi te sitä kutsutte, jos joskus on ihan vahingossa lipsahtanut se nopeus yli sallitun,
eikä siitä ole teillä ilmeisesti koskaan seurannut mitään.. Mulla se sana on tuuri. Ja tässä tapauksessa paska tuuri.
Kerrattakoon vielä, etten ole ollut täällä kerjäämässä sääliä. Edelleen, sitä sain mitä tilasin.
Purinpa vaan tunteitani sanoiksi ja onnistuin näin monelle aiheuttamaan iloisia hetkiä. ..vahingon ilo paras ilo..
Ajoin täysin tietoisesti ylinopeutta, koskaan en ole sitä vahingossakaan tehnyt. Sakot sain ja maksoin, kortin menetin.
Kaikkien niiden iloksi joiden mielestä mun asenteessa on paljonkin parantamisen varaa, voin keskiviikkona päivittää tilanteen kertomalla
kuinka kauan saa vielä turvallisesti kaduilla liikkua, niin jalkamiehet, mopot, kotilot kuin ne hirvetkin..
Kiitos ja hyviä ajokelejä kaikille palautetta antaneille tasapuolisesti, palautteeseen katsomatta.
Kyllä se elämä kohta jo mullekin taas hymyilee!
Ps. "canepazzo" Otin kyllä opikseni, enkä enää jaa mopoilijan kokemuksiani..
Ja "Tylyttäjä" Kyllä mä välitän..
Mutta nyt tämä tältä erää tästä aiheesta..Ei muistella pahalla!
-Susanna-
edit: Syrjintä poistettu..