Niin mutta kun se kyydissä ollut potilas, jolta tulee vaahtoa suusta ja korisee, yrittää kertoa kuinka gikseri keuli kaasulla kakkosella ja Laurakin oli Esson pihalla ja näki kun mä keulin. Voi Ilmari parkaa, kaikki olikin hänen syytään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiitos!Taisipa tumion langettaja olla mies![]()
Ihme, mitä kunnon meikillä ja minihameella saa aikaan![]()
Onneksi olkoon vaan, enään 40 päivää niin pääset taas ajeluihin mukaan![]()
sanoi:Ärrätär Lähetetty Heinä. 26 2006,11:19
--------------------------------------------------------------------------------
Lainaa (Ärrätär @ Heinä. 22 2006,18:00)
Kaikkien niiden iloksi joiden mielestä mun asenteessa on paljonkin parantamisen varaa, voin keskiviikkona päivittää tilanteen kertomalla
kuinka kauan saa vielä turvallisesti kaduilla liikkua, niin jalkamiehet, mopot, kotilot kuin ne hirvetkin..
No nyt on sitten lopullinen tuomio langetettu.
Kortti takasin 5.9, joten vielä jää ajokelejä tälle kaudelle
Johan sä kovajätkä oot jos auton pysäytät nopeammin/lyhyemmässä matkassa kuin kunnollisen kilokyykyn???Ei saa.mutta nopeudet saa myös pudotettua huomattavasti autoa nopeammin![]()
Olen sit varmaan kova jätkä .Johan sä kovajätkä oot jos auton pysäytät nopeammin/lyhyemmässä matkassa kuin kunnollisen kilokyykyn???Ei saa.mutta nopeudet saa myös pudotettua huomattavasti autoa nopeammin![]()
Empä hirveästi pysty siteeraamaan fysiikanlakeihin, mutta jotain vaikutusta tolla kymmenkertaisella massalla ainakin maalaisjärjellä on.
![]()
Vertaus: Tyrkkään tuolla minun aah niin ihanalla T5R volgalla 250km/h ja haluan pysäyttää sen täysjarrutuksella... ennen kuin nopeus on pudonnut alle sataseen... ei minulla tod.näk. ole enään jarruja?? Miksi? Jarrulevyt on mennyt ropeliksi, palat on kuumentunut yli parhaan jarrutustehon ja ystävällinen ABS järjestelmä on omalla toiminnallaan poistanut autosta ohjauskyvyn... empä jaksa jatkaa tilitystäni enempää... joku varmaan jatkaa fysiikanlakien pohtimisella jne![]()
Perus väittelyn aihe. Haku auttaa niin ei mee tää threadi ihan OT:ksi.Johan sä kovajätkä oot jos auton pysäytät nopeammin/lyhyemmässä matkassa kuin kunnollisen kilokyykyn???Ei saa.mutta nopeudet saa myös pudotettua huomattavasti autoa nopeammin![]()
Empä hirveästi pysty siteeraamaan fysiikanlakeihin, mutta jotain vaikutusta tolla kymmenkertaisella massalla ainakin maalaisjärjellä on.
![]()
Vertaus: Tyrkkään tuolla minun aah niin ihanalla T5R volgalla 250km/h ja haluan pysäyttää sen täysjarrutuksella... ennen kuin nopeus on pudonnut alle sataseen... ei minulla tod.näk. ole enään jarruja?? Miksi? Jarrulevyt on mennyt ropeliksi, palat on kuumentunut yli parhaan jarrutustehon ja ystävällinen ABS järjestelmä on omalla toiminnallaan poistanut autosta ohjauskyvyn... empä jaksa jatkaa tilitystäni enempää... joku varmaan jatkaa fysiikanlakien pohtimisella jne![]()
Perus väittelyn aihe. Haku auttaa niin ei mee tää threadi ihan OT:ksi.
Elokuuksi vaan mopo seisontaan niin säästyy pitkä sentti. Mielenkiinnosta haluisin tietää päiväsakkojen määrän jotta voisin vertailla omalle kohdalleni joskus mahdollisesti tulevia sanktioita, aika vähän tuntuisesti tota ajokieltoa kuitenkin tuli mutta hyvä niin.No nyt on sitten lopullinen tuomio langetettu.Kaikkien niiden iloksi joiden mielestä mun asenteessa on paljonkin parantamisen varaa, voin keskiviikkona päivittää tilanteen kertomalla
kuinka kauan saa vielä turvallisesti kaduilla liikkua, niin jalkamiehet, mopot, kotilot kuin ne hirvetkin..
Kortti takasin 5.9, joten vielä jää ajokelejä tälle kaudelle![]()
Näkyypä lukevan myös virkapuvun rintapielessä ainakin sukunimi.Veikkaan että poliisin nimi löytyy myös siitä sakkolappusestaJos sieltä tulee suoraa vittuilua niin silloin kannattanee kysyä poliisisedältä nimi ja kirjottaa loukkaavat lausunnot ylös.![]()
Olipa tosi huono tsägä. Pahoitteluni! Toisaalta, eihän sitä prätkää kortilla ajeta. Olen antanut ymmärtää eräiden henkilöiden - itseni mukaan lukien - ajaneen menestyksellisesti prätkää ja autoa ilman korttia pidemmän aikaa. Silloin tietysti joutuu ajamaan lähes rajoitusten mukaan, mutta ei se haittaa kun vain ajaa saa. En voi tietenkään kehottaa ketään tekemään niin, koska se tietääkseni on jonkun lainsäännöksen nojalla sanktioitu menettely, mutta kerronkin vain omalta kohdaltani, että hyvin sujui kortitta ajo eikä ajotaito hävinnyt mihinkään ilman korttia, vaikka etukäteen niin pelkäsin käyvän.Niinpä siinä sitten kävi, puoli tuntia sitten..
Ajattelin käydä testaamassa uusia renkaita sadekelillä ja pääsinhän sitten oikein viisi kilometriä kotoa, kun pysäytettiin.
Oli vastaantuleva siviiliauto tutkannut mut noin kaksisataa metriä portilta (asun siis varuskunnassa). Lievästi huonoa tuuria..
Ja kaikkien kukkahattujen iloksi kerrottakoon nyt nopeuskin; 60km/h alueella etututkalla mitattu 90km/h jonka jälkeen takatutkalla 106km/h ja kaikki täällä käyneet tietänevät ettei oo kauhean vaarallinen tie, korkeintaan itselleen.
"Erittäin kohtelias" nuori poliisimies totesi autosta noustessaan, että joko on hirmu hyvä ajotaito tai sitten kypärän sisällä ei oo mitään..
Oli jo toiset treffit kyseisen konstaapelin kanssa,Tuo mainittu poliisi oli epäilemättä käynyt poliisien asiakaspalvelukurssista vasta ensimmäisen ja suurimman osan, jonka nimi on "Kuinka v*ttuilen sakotettavalle". Asiakaspalvelukurssin jälkimmäisessä osassa, joka on tosin hyvin lyhyt, käsitellään aihetta "Kuinka olen hyvätapainen, sivistynyt ja kohtelias sakotettavaa kohtaan". Hyvien tapojen ystävä kun tunnetusti olen, minua jäi vielä vaivaamaan, että osasiko konstaapeli Koukku elegantisti kysyä sinulta: "Saanko ajokoiran ja rekisteriotteen?"
Tuohon hommaan saa järkeä jos muuttaa vaikkapas Ranskaan. Täällä ei omien kokemuksieni mukaan juurikaan välitetä taajamien ulkopuolella tapahtuneista ylinopeuksista. Autot ajavat lähes poikkeuksetta sen 10-20km/h yli rajoituksen ja silti moottoripyörät vilahtavat aina kohtuu rivakasti ohitse. 150 metrin päästä kämpän ikkunaa alkaa ilmeisesti suosittu tienpätkä ja oikein sydäntä särkee kun siitä 10min välein joku antaa kampiakselin käydä (vittuku pitikin jättää se mopo Suomeen). Ajokilometrejä (autolla) on kuitenkin kertynyt tässä kuukauden aikan n. 5000 ja sinä aikana bongasin yhden tutkan ja sekin tähtäili motarilla alamäkeen paahtavia rekkoja (kohdassa oli rekoille 70 rajoitus jyrkän alamäen vuoksi). Sanoisinko että tämänhetkisten kokemusten perusteella täällä suhtaudutaan liikenteeseen todella järkevästi (toisinkuin eräässä pohjoismaassa). Asenteet kyllä näkyvät muutenkin liikenteessä, ja kaikki toimii bueno.Eli ei poliisi mitään liikenneturvallisuustyötä tee vaan SAALISTAA KORTTEJA JA SAKOTETTAVIA ja kun vanha saalistuspaikka ei enää toimi, etsitään uusi, ja paikan valinnassa kriteeri on että sieltä saa SAALISTA. Voi v.ttu sanon minä.![]()
![]()
![]()
![]()
Koskahan tohon tulisi jotain järkee?![]()