• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Isä hurjasteli moottoripyörällä.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kosta
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Klik

Kylläpäs tänä kesänä riittää
033102ass_1_prv.gif
-juttuja motoristeista lehdissä.
Kun saataisiin sitä positiivistakin juttua joskus lehtiin tästä niin mukavasta harrastuksesta.
Olisiko mielestäsi myyvä juttu?: "Pertti ajeli pemarillaan keltainen turvaliivi päällään 80km/h alueella 75 km/h mittarissa! Onneksi ei yksikään lapsi teleporttautunut tielle!"
Ei pemari, vaan penari. Tiedän sen autopuolen BMW-kuskina. Prätkissä luotan vain japsikikottimiin. Japsiprätkillä ja auto-penareilla on aina yhtä kiva kaahata.

Uutisen mukaan kaveri ajoi 50 km/h nopeusrajoitusalueella 129 km/h eikä osannut kertoa miliisille, miksi ajoi. Tyypillinen sosialidemokraatti. Minä olisin sanonut ajaneeni sen takia, että se on vain niin hauskaa.

Jos joskus pyrin politiikkaan, aion valmentautua täällä, lukemalla näitä juttuja!

Täysin väsymättä, yhdestäkään tapauksesta lintsaamatta, omaan asiaan rehellisesti ja vilpittömästi uskomalla... pystytään aina toteamaan, että syyllinen on media.

Ja jos mitään lieventävää on ilmassa, niin kysymys on joka tapauksessa järjestäytyneestä salaliittolaisuudesta, jossa myötäsyyllisinä ovat Keijo Kotilo, Pinja Puusilmä sekä Pentti "Paha" Poliisi.

Ihailen erityisesti sitä, että itse teolla, ei ole koskaan minkäänlaista syy- tai seuraussuhdetta tilanteeseen.

Tällainen looginen ilmaisukyky, jossa itse syy ja seuraus kyetään eristämään toisistaan, on suurta poliittista neroutta, se on ihmiskunnan valtaeliitin leikittelyä meillä tosikoilla.

Mietippä nyt pikkase. Täysin poliisin piikkii meni tää:

Jos poliiseja ei ois ollu niin isä ja poika olis jatkanu ohituksen jälkee matkaa kioskille, ostanu jäätelöt jne ja olis ollu kersan mielestä sen elämän paras päivä.

Nyt poliisit tuli. Isä sai sakot. Lenkki loppu siihen, isä ja poika ajo kotia. Isä alko ottamaan viinaa V******see, veti oikei kunnolla. Hermot meni ja hakkas akkasa ja poika joutu kattoo koko episodin. Isä putkaa ja äiti sairaalaan. Pojalla siis paska päivä poliisien takia.

Enää puuttu se että olis ollu jouluaatto.
wink.gif

Sitten tietysti tulee mieleen, että minkälainen on hyvä isä?
a. Kasvattaa "poikansa" pumpulissa kukkahattuisuuteen, välttelee vaaroja ja ristiriitoja, tasoittaa curling-rataa rakkaan lapsensa edestä, osallistuu kotitehtäviin...
b. Näyttää pikkumiehelle miehen mallia. Varoittaa, että jälkikasvu selviää hengissä. Antaa tilaa, puuttuu tilanteeseen usein näkymättömästi jos mahdolista. Kannustaa omatoimisuuteen ja jopa poikamaisiin kujeisiin. Kehuu pojalle reksiä, haukkuu reksin pataluhaksi kahden kesken. Jne.

Joo. Ensimmäisestä tulee mitäänsanomaton keskivertoihminen ja jälkimmäisestä tulee vähintään johtaja. Tietysti muistamme, että hyviä johtajia on harvassa...

Omasta mielestä tällaisia juttuja ei tarvitsisi edes julkaista näissä uutislehdissä tms.
Okei kaveri ajoi ylinopeutta poika kyydissään, en hyväksy sitä, ei varmasti moni muukaan, mutta mitään ei tapahtunut.
Miksi siis repiä otsikkoa asiasta "roskalehtiin" joita näitä iltalehteä/sanomia pidän täysin.
Jep, mitään ei tapahtunut,-kortti pois ja sakot. Mutta todella huonolla tuurilla olisi voinut käydä kuten Mäntsälässä, tai vielä pahemmin, kun kyytiläinenkin oli.
Eihän tuolla toki liikennettä koskaan paljoa ole, mutta risteyksiä aivan riittävästi.

Sitten tietysti tulee mieleen, että minkälainen on hyvä isä?
a. Kasvattaa "poikansa" pumpulissa kukkahattuisuuteen, välttelee vaaroja ja ristiriitoja, tasoittaa curling-rataa rakkaan lapsensa edestä, osallistuu kotitehtäviin...
b. Näyttää pikkumiehelle miehen mallia. Varoittaa, että jälkikasvu selviää hengissä. Antaa tilaa, puuttuu tilanteeseen usein näkymättömästi jos mahdolista. Kannustaa omatoimisuuteen ja jopa poikamaisiin kujeisiin. Kehuu pojalle reksiä, haukkuu reksin pataluhaksi kahden kesken. Jne.

Joo. Ensimmäisestä tulee mitäänsanomaton keskivertoihminen ja jälkimmäisestä tulee vähintään johtaja. Tietysti muistamme, että hyviä johtajia on harvassa...
Älä nyt pullaan tukehdu, et ainstaini usko itekään tohon....

Tokihan varmaan on ollut mukulalla hauskaa mutta huvi olisi loppunut siihen jos olisi jotain sattunut. Kuljettaja on vastuussa myös matkustajan terveydestä ja voin kertoa että jos siinä jotain olisi sattunut niin kuski miettisi asiaa vielä kymmenien vuosien kuluttua...

Jos olisi pahasti sattunut niin milläs kerrot äidille että hiukan tuli pelleiltyä, sillain ihan viattomasti, ja nyt poika sitten makaa ruumishuoneella?

Ei tollasella tonnisella(en tie tapauksen menopeliä) tarvitse ku ykkösellä hiukan ohituksessa availla nii ollaan tossa vauhdissa. Pojalla ainakin on hyvä malliesimerkki, itse ainakin olisin ylpeä tollasesta vetomiesisästä. On pojalla kavereille kertomista.
smile_org.gif
Onko se sitten parempi, että isä menee Alkoon ja ja ostaa pojalleen pullon viinaa ja he juovat sitä yhdessä tupakkia poltellen.
cool.gif
033102beer_1_prv.gif

Ihme foorumi.. Tältä osin siis.
omg.gif

Onhan tuo nyt vastuutonta ajaa 50 rajotuksella tuota vauhtia!? Aivan eri ajaa sitten vaikka sitä "kahtasataa" moottoritiellä tai muulla valtatiellä. Viidenkympin alueella nyt usein vaan sattuu olemaan mukuloita pelaamassa palloa pihalla, kävelijöitä, hitaita mummoja suojatiellä.
crazy.gif

Olen itsekin ajanut ylinopeutta. En koskaan taajamassa yli 10km/h yli rajoituksen. Olen ajanut "kahtasataa", mutta sen kokeilun olen jättänyt Kemoralle.

Ugh! Olen puhunut, en näihin ole jaksanut paljon vastailla, mutta alkaa olemaan mitta täysi puolustelijoitten puheista!

Hei, mutta jos se olikin orggilainen ja laittanut juuri delvacit koneeseen..  
biggrin.gif

Aloittaa seuraavaksi uuden aiheen: kortti lähti, mutta suoraselkäisyys jäi!

Hienoa, kun opetetaan jo pienestä pitäen tavoille, ja oikein oman iskän toimesta vielä. Ah nämä vapaan kasvatuksen hedelmät! Eihän moiset vauhdit taajamassa ole yhtään mitään, ja vaikka kävisi kehnompikin flaksi, niin kenellekään muulle ei satu mitään. Kuten ei Mäntsälässäkään jokunen päivä sitten.

No mitäs tuossakin nyt on....
Kaikki "hirveydet" vaan nykyään päätyy iltapäivälehtien nettiuutisointiin kaikkien kauhisteltaviksi.

Työkaverikin kertoi että aikanaan monesti isän kanssa kokeiltiin paljonko CB 500 kulkee...

Harmi vaan ettei mulla ole ollut motoristi-isää, nyt jännittää aivan turhaan kaikkea pientä
biggrin.gif

Joo on sitä nähty kersoja istuvan kuskin edessäkin,on siitä se etu että näkee pitkällekö tuo lentää paniikki jarrutuksessa.
Tai jos molenmmat lähtee stongan yli,niin pehmentäähän tuo maahan laskeutumista.
buttrock.gif

Joo on sitä nähty kersoja istuvan kuskin edessäkin,on siitä se etu että näkee pitkällekö tuo lentää paniikki jarrutuksessa.
Tai jos molenmmat lähtee stongan yli,niin pehmentäähän tuo maahan laskeutumista.
buttrock.gif
tämä asetelma on omakohtaisesti koettu möhkökawan kyydissä 4 vuotiaana. mitään tommosta ei kyllä tapahtunut.
buttrock.gif

Poliisisetä kysyi "Miksi rikoit nopeusrajoituksen"

Muhammed vastasi "Koska se oli siellä"

Minä voisin vastata "Koska se on sieltä"

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back