• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ironbutt ss1000 ajoon matkaseuraa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JJJ
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
joku vkloppuhan toi ois tarkotus kokeilla..ja todellista extermeä,kawa zxr 750..
062802jumpie_prv.gif
lenkkinä ajattelin hml,lahti,itäpuolta ylös kajaaniin asti,oulu,ja rannikkoa alas turkuun,siitä hmlaan.. onko moisesta reitistä kokemusta kenelläkään,vai vetääkö kaikki suoraan rovaniemelle,ja sieltä kierrellen alas?
toki matkaseura kelpaa..

Kuopiosta meinattiin tartata mutta ajankohta on veilä hakusessa...

Reitti hakusessa mutta ajatus... Viime kesän pettymyksen innoittamana...

Kuopio-nurmes-nordkapp-alta-enontekiö n.1670 km seuraavana päivänä kotia kohti...

Samalla tulisi suoritettua ss1000 ja ss1500
confused_orig.gif

Arvetullaa vain noi norjan tiet... nordkapin suunnalla?

Viime kesänä ajeltiin kylmissä olosuhteissa skibotn-alta ja vauhdin pitäminen n.100 km/h ei ole vaikeata.

TOMTOM

Perskeles, olis tarkoitus lähteä ajamaan aamuyöllä 2.6. SS1000. Nyt vaan kävi sillä mallilla, että kaveri, jonka kanssa piti lähtee ajamaan, veti puihin (n.10min sitten
veryangry.gif
). Eli nyt puuttuu sitten ajoseura. Ei kellään satu oleen suunnitelmissa, tai ei tarvii olla ees suunnitelmissa, äkkiäkös niitä suunnitellaan
cool.gif
...

Pahus kun juuri tuona päivänä täällä on kihlajaiset niin ei pääse sitten millään
biggrin.gif
Ja onhan tuossa muitakin esteitä.

Minkälaista reittiä meinasit ajella. SS1000 on ollu itelläkin mielessä ja eikä ole toisaalta huomiselle mitään suunnitelmia...

Reittisuunnitelma mennee tod. näk. uusiks, alkuperänen oli Nokia-Jyskälä-Tornio-Tukholma...

Täytyy katsoa uus reitti

Edit: Alkuperäsen reitin suola olis ollu tuo "juhliminen" suorituksen jälkeen laivassa
lookaround_orig.gif

Jos saat reittisuunnitelmat valmiiksi ja olet lähdössä ajelemaan niin saattaisin ainakin osan matkaa xx:llä olla mukana. Siis jos mukaan mahtuu.

Jep, koitan väsätä suunnitelmaa... Ajamaan lähden varmasti kun kelitkin on mitä parhaat ja tällä hetkellä olen taittamassa matkaa yksin, joten tilaa on
cool.gif

Mutta palaan astialle kun on suunnitelmaa tyrkyllä, joskus olen tsekkaillut itäsuomen kierrosta, Tamppere-Jyskälä-Oulu-Suomussalmi-Joensuu-Kouvola-Tamppere

Toinen vaihtoehto kiertelee enemmän tota rannikkoo ja siinä tokkiinsa vois olla enemmän "katseltavaa" ajaessaan, mutta palailen

Jep, koitan väsätä suunnitelmaa... Ajamaan lähden varmasti kun kelitkin on mitä parhaat ja tällä hetkellä olen taittamassa matkaa yksin, joten tilaa on  
cool.gif

Mutta palaan astialle kun on suunnitelmaa tyrkyllä, joskus olen tsekkaillut itäsuomen kierrosta, Tamppere-Jyskälä-Oulu-Suomussalmi-Joensuu-Kouvola-Tamppere

Toinen vaihtoehto kiertelee enemmän tota rannikkoo ja siinä tokkiinsa vois olla enemmän "katseltavaa" ajaessaan, mutta palailen
Siirtäkää parilla viikolla ! Ei ne viikonloput tähän lopu. Minä olen lähdössä 15 pvä. Ja jos en väärin muista (en jaksa puhelimella kelata topiccii taaksepäin) niin piipuhan on lähdössä viikon päästä jos ei suunnitelmat ole muuttuneet. Sen verran arkajalka olen, että pakko hieman säätilannetta katsella kun lähdön aika koittaa. Ei millään jaksas sateessa ajaa.

Siirtäkää parilla viikolla ! Ei ne viikonloput tähän lopu. Minä olen lähdössä 15 pvä. Ja jos en väärin muista (en jaksa puhelimella kelata topiccii taaksepäin) niin piipuhan on lähdössä viikon päästä jos ei suunnitelmat ole muuttuneet. Sen verran arkajalka olen, että pakko hieman säätilannetta katsella kun lähdön aika koittaa. Ei millään jaksas sateessa ajaa.
Nyt on semmoset kelit, etten uskalla ite siirrellä mihinkään, toisaalta alkaa nuo viikonloput oleen sen verran tiukassa tässä kesällä... "pakko" siis ajaa nyt

Jaahas, siitä se sitten lähtee, elikkäs reittisuunnitelma on "tehty", ei kyllä sovi Jyskälän suuntaan, iski fetish ajella pohjooseen, elikkäs.

Jos joku tuntee siis aivan jumalatonta tarvetta lähtee ajaan, niin lähden n. klo 2.6.2007 aamuyöllä klo 3.00 Pirkkalan ABC :ltä.

Reitti kulkee ensin Vaasaan, sitten rannikkoa pitkin pohjoiseen päätyen lopulta Rovaniemelle. Rovaniemeltä jatkan Kemijärven, Kuusamon ja Kajaanin kautta Jyväskylään ja sieltä takaisin Tampereelle. Matkaa kertyy reilusti ylimääräistä, eli navigaattori laskee kokonaisuuen pituudeksi 1727km, joten ei ainakaan matkasta pitäisi kiinni jäädä.

Laiskuus iski nuorelle miehelle
pftroest.gif
... Eli siis jäi vielä IB:t ajamatta. Kävin toki kattelemassa, josko joku hullu olis ABC:lle tullu, mutta kun ei muita näkyny, niin palasin pienen ajolenkin jälkeen himaan nukkuun
062802jumpie_prv.gif

Edit: Aamu näytti kyllä aika lupaavalta... Nyt jo ehkä hiukan ahistaa

kawa_1.jpg

Laiskuus iski nuorelle miehelle
pftroest.gif
... Eli siis jäi vielä IB:t ajamatta. Kävin toki kattelemassa, josko joku hullu olis ABC:lle tullu, mutta kun ei muita näkyny, niin palasin pienen ajolenkin jälkeen himaan nukkuun
062802jumpie_prv.gif

Edit: Aamu näytti kyllä aika lupaavalta... Nyt jo ehkä hiukan ahistaa

kawa_1.jpg
No mut nythän voit kerätä voimia pari viikkoa ja sitte uudestaan vaikka meidän remmiin mukaan. Lähdemme tosin täältä pk-seudulta ja olemme ajatelleet lopettaa ajon sinne hämeeseen, missä sitten saunat kuumaksi ja pari kaljaa + kotiutua loppujen lopuksi sunnuntaina.

edit: Täytyy piipulta sitte kysyä reitti ym. kokemuksia.

No mut nythän voit kerätä voimia pari viikkoa ja sitte uudestaan vaikka meidän remmiin mukaan. Lähdemme tosin täältä pk-seudulta ja olemme ajatelleet lopettaa ajon sinne hämeeseen, missä sitten saunat kuumaksi ja pari kaljaa + kotiutua loppujen lopuksi sunnuntaina.

edit: Täytyy piipulta sitte kysyä reitti ym. kokemuksia.
Kiitos "kutsusta", täytyy katsoa kun tuo(kin) viikonloppu alkaa oleen "piukassa" muuta ohjelmaa ja voisin kuvitella että sunnuntaina on aika
ghostface.gif
tuon "koettelemuksen" jälkeen. Mutta täytyy palata lähemmin, toki sen verran tuo ahistaa (prkl, nyt olisin jo ollut tulossa takaspäin
veryangry.gif
) että on pakko tuo tavalla tai toisella hoitaa. Olikos niin, että piipu lähtee ensviikonloppuna?

Onkohan piipu miettiny jo reitin valmiiks?

Me olemme mahd. lähdössä perjantaina, joten lauantaina pääsee huilimaan, saunomaan ja ottamaan parit mökillä joten sunnuntaina on sitten jo ihan
062802moto_prv.gif
. Tietty se on hieman raskaampaa kun joutuu perjantaina töiden jälkeen lähtemään mutta eiköhän se siitä.

Me olemme mahd. lähdössä perjantaina, joten lauantaina pääsee huilimaan, saunomaan ja ottamaan parit mökillä joten sunnuntaina on sitten jo ihan
062802moto_prv.gif
. Tietty se on hieman raskaampaa kun joutuu perjantaina töiden jälkeen lähtemään mutta eiköhän se siitä.
Vai että jo perjantaina, toki jos sitä ajelis teitä vastaan niin pääsis päättämään ajonkin sitten samaan paikkaan. Onkos teillä vielä mitään hajua reitistä? Entä kuinkas iso porukka teitä on lähdössä liikenteeseen?

Reittiä ollaan sen verran tuumailtu, ettei mentäs kovin pohjoiseen vaan ajettaisiin rannikkoa ylös ja toista laitaa alas.. Meitä on lähdössä täältä 2-3 ja mahd. sieltä tampereen suunnasta yksi, siis tämänhetkinen tilanne. Jos vaan säät sallii ja suunnitelmat pitää, niin hämeenlinnahan on tuossa puolimatkassa joten sieltä voisi sitten loistavasti jatkaa vaikka turkuun ja rannikkoa ylös oulun suuntaan sitten kainuuseen, savoon, eteläkarjalaan ja takas hämeeseen. Minulla on mökki n. 80 km nokialta. Sinne olisi kiva päättää reissu, saunoa ja ottaa muutama
033102beer_1_prv.gif

Reittiä ollaan sen verran tuumailtu, ettei mentäs kovin pohjoiseen vaan ajettaisiin rannikkoa ylös ja toista laitaa alas.. Meitä on lähdössä täältä 2-3 ja mahd. sieltä tampereen suunnasta yksi, siis tämänhetkinen tilanne. Jos vaan säät sallii ja suunnitelmat pitää, niin hämeenlinnahan on tuossa puolimatkassa joten sieltä voisi sitten loistavasti jatkaa vaikka turkuun ja rannikkoa ylös oulun suuntaan sitten kainuuseen, savoon, eteläkarjalaan ja takas hämeeseen. Minulla on mökki n. 80 km nokialta. Sinne olisi kiva päättää reissu, saunoa ja ottaa muutama
033102beer_1_prv.gif
Kuulostaa ihan mielenkiintoselta vaihtoehdolta, vielä on pieni hidaste matkassa, eli vaimo on työnantajan bileissä juurikin tuon perjantaiehtoon, joten tarvii kattoo saanko jonkun hoitaan mukuloita... Kaikenlaisia ongelmia
cool.gif
, mutta voisin sillee alustavasti olla porukassa mikäli on vielä mahdollista ja vois tossa ensviikon mittaan kattella miten tää tilanne elää, ja tietty ne kelit ja kaikki sitten, mutta ne nähdäänkin vasta sitten just ennen starttia

033102beer_1_prv.gif
Kuulostaa ihan mielenkiintoselta vaihtoehdolta, vielä on pieni hidaste matkassa, eli vaimo on työnantajan bileissä juurikin tuon perjantaiehtoon, joten tarvii kattoo saanko jonkun hoitaan mukuloita... Kaikenlaisia ongelmia
cool.gif
, mutta voisin sillee alustavasti olla porukassa mikäli on vielä mahdollista ja vois tossa ensviikon mittaan kattella miten tää tilanne elää, ja tietty ne kelit ja kaikki sitten, mutta ne nähdäänkin vasta sitten just ennen starttia
Vaimohan voi jättää biletykset väliin
tounge.gif
Ei muuta kuin tervetuloa porukkaan. Useinhan tälläisissä reissuissa tulee peruuntumisia tms esteitä lähdölle mutta toivotaan että edes muutama mopedi lähtee matkaan. Edelleenkin jos on muitakin innokkaita lähtijöita, niin mukaan vaan.

Back