• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ironbutt ss1000 ajoon matkaseuraa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JJJ
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kyykyllä lienee aikas rankkaa RP:n ajaminen? Pitää olla selkäkin rautaa?  
wink.gif
Kaikki on suhteellista... Yamaha R1:llä tuli ajettua SS1000 ja BB1500 menneinä vuosina...

Tiedä sitten lasketaanko tuo kyykyksi...

Ajeltiin tälläinen lenkki KLIK

Laskennallisesti 1712 km, pyörän mittari näytti lopussa 1749 km ja IBA hyväksyi 1681 km. Eli kannatta varautua kilometrien vähenemiseen tarkastuksessa. Mikään ei harmita enempää, kun se että kilometrit ei riitä
sad_orig.gif
Mutta käyhän se ajo harjoittelusta
biggrin.gif

By the way, ajeltiin rauhallisesti. Ajoaika oli n. 23h 40min. Tehtiin tuttavuutta porojen kanssa (pieniä laumoja? 2- 5 kpl) Kajaani - Kuusamo välillä. Ei tullut osumia, mutta rauhoitti kummasti kaasukättä. Vaasa - Pori välillä nähtiin pari hirveä. On se komea eläin, kun oli sentään ohittaessa hirviaidan oikealla puolella eli metsässä
biggrin.gif

Hyvät
062802moto_prv.gif
kun lähdet maantielle.

ennen juhannusta ajattelin tuommosella varrea kiduttaa:

http://maps.google.fi/maps?f=....=6&om=1

saa nähä jos joku muu piikkisellä ajava viittis lähteä, mutta saapas ny nähdä
1635 km.. Kannattaisi hieman venyttää. Tulee muuten paprut bumerangina takas. Turvalliseksi voi olonsa tuntea jos suunnitellun reitin pituus on +1700 km.
Just niin! Reilusti vaan yli ja vähintään tuo +100 km. Ihan turhaan ottaa riskejä epäonnistumisesta. Meilläkin meni yli 1700 kilsan ja hyvä niin. Eipähän jäänyt mitään epäselvää kilsoista.
smile_org.gif

Meitä on kaksi pyörää ja kaksi kundia lähdössä ke 15.8. aamuyöstä ss1000-ajoon. Reittinä on Lranta - Vantaa - Pirkkala - Alavus - Lapua - Oulainen - Tupos - Haapajärvi - Iisalmi - Nurmes - Siilinjärvi - Lievestuore - Mikkeli - Lappeenranta.

Porukkaan mahtuisi varmaan 1-2 kiinnostunutta.

Reitti on pyritty suunnittelemaan auringon suunta ja ruuhkat huomioiden. Tankkaus- ja muut merkkauspaikat on suunniteltu karttojen ja navigaattorin kanssa. Matkan pituus lyhimpiä reittejä noudattaen näyttäisi olevan (Tomtomin mukaan) jotain 1712, Googlen mukaan 1695 ja nopeinta reittiä 1754. Yksityisviestiä jos kiinnostaa.

No NIIIIIIN! IBAsta soitettiin ja valiteltiin, että on vähän tarkastus kestänyt, MUTTA.....AJO ON HYVÄKSYTTY!!    
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Mulla ON  
033102ass_1_prv.gif
rrrautaa!  
biggrin.gif

062802jumpie_prv.gif
Mun ajo kanssa hyväksytty. Viime lauantaina soitettiin IBAsta ja pahoiteltiin tarkastuksen viipymistä. Iso  
bowdown.gif
ko. henkilölle. Nyt on kanssa  
033102ass_1_prv.gif
rautaa  
062802jumpie_prv.gif
.ORGiin pitää vissiin perustaa Rauta
033102ass_1_prv.gif
alaosasto?  
biggrin.gif
biggrin.gif
Montakohan Rautahanuria .ORGista löytyy?  
smile_org.gif
Nyt löytyy munkin nimi IBAFinlandin sivuilta. Kai se on sit hyväksytty vaikkei mulle mitään soittoa tai spviestiä ole tullutkaan...
nixweiss.gif

Nyt löytyy munkin nimi IBAFinlandin sivuilta. Kai se on sit hyväksytty vaikkei mulle mitään soittoa tai spviestiä ole tullutkaan...
nixweiss.gif
Jos nimes on ajajien listalla, niin on taatusti hyväksytty
thumbs-up.gif

Onnee onnee!
062802jumpie_prv.gif

Ne ei välttämättä laita kaikille infoo, hylkäyksen ilmoittavat kyllä henk.koht. Mullekin soittivat vaan siksi, että se ajosuoritus jota lähdin hyväksyttämään ei tullut täyteen, mutta metrijärjestelmän suoritukseen kilsat just riitti
cool.gif
...

nixweiss.gif
thumbs-up.gif

Onnee onnee!
062802jumpie_prv.gif

Ne ei välttämättä laita kaikille infoo, hylkäyksen ilmoittavat kyllä henk.koht. Mullekin soittivat vaan siksi, että se ajosuoritus jota lähdin hyväksyttämään ei tullut täyteen, mutta metrijärjestelmän suoritukseen kilsat just riitti
cool.gif
...
Joo on se sitten hyväksytty.
smile_org.gif
Hieno homma.

Sullako meni TeeVee niin tiukille?
wink.gif
Tarkkaanpa olit kilsasi laskenut.

Oletteko muuten huomanneet, että Mr Hjulgren itse on ajanut melkein kaikki mahdolliset IB-ajot! On siinä melkoinen rautahanuri!
tounge.gif

nixweiss.gif
thumbs-up.gif

Onnee onnee!
062802jumpie_prv.gif

cool.gif
...
koskas sitä puuttuvaa maili ajoa ruvetaan tarkemmin suunnittelemaan?
wink.gif

nixweiss.gif
thumbs-up.gif

Onnee onnee!
062802jumpie_prv.gif

cool.gif
...
wink.gif
Piif, wammalan mies
062802jumpie_prv.gif

Lähetään mopomessuille helmikuulla ja junamatkalla tehään tarkat suunnitelmat, lähes selvinpäin tietty ... Näin näitä suuria linjoja on ennenkin wedetty
ghostface.gif

nixweiss.gif
thumbs-up.gif

Onnee onnee!
062802jumpie_prv.gif

cool.gif
...
wink.gif
Piif, wammalan mies
062802jumpie_prv.gif

Lähetään mopomessuille helmikuulla ja junamatkalla tehään tarkat suunnitelmat, lähes selvinpäin tietty ... Näin näitä suuria linjoja on ennenkin wedetty
ghostface.gif
DEAL
033102beer_1_prv.gif

Sullako meni TeeVee niin tiukille?
wink.gif
Tarkkaanpa olit kilsasi laskenut.
Mulle tuli reittisuunnittelussa amatöörimoka, yhen tankkauksen tuolla Turun seudulla olis pitänyt olla etelämpänä --> kilsat olis riittänyt (siis siihen SS1000 ajoon jota lähdettiin ajaan). No, nyt ei auta enää valitella. Itteäni ei harmita kuin JJJ:n puolesta, kun hälle palas paperit bumerangina...
sad_orig.gif

Mutta mitäpä "mansesterilainen" tietäisi tankkaamisesta Turkkusessa
nixweiss.gif
Tai itteasiassa pitkäaikaisten tutkimusten mukaan tankkaamisen olis pitäny tapahtua Turussa, ja eihän "mansesterilainen" siis voi todellakaan mennä edes Turun aluevesille
cool.gif
Tää koitu ny vaan JJJ :n witu*ukseks ... Sori JJJ
thumbs-up.gif

Tosin näytti olevan sevverta vaisu juttu ettei siitä oikee reissun fiilikset päässy esille
wink.gif
...satohan se loppupelissä reilut viissataa kilsaa ja sitte yötämyöten alko kuivumaan, tie ja ukot
biggrin.gif

btw. tää ei viittiny turhia ajella, kallista toi bensakii, niin lapussa on laskelmana 1006 mailia
smile_org.gif
tx. Tunen matkasuunnitelmalle, ihan riittävästi
smile_org.gif

Joo no todellista tunnelmaa on aina hankala kääntää paperille
wink.gif

Mut hauska reissu oli ja kiitos myös Foxille
cool.gif

Back