• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ironbutt ss1000 ajoon matkaseuraa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JJJ
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ja reitti pitää olla "päässä" niin silloin ei navin pieni päivitys ei haittaa menoa.
biggrin.gif

Meidän ajoporukalla reitti ei taatusti ollut kellään muulla edes oikeen tiedossa kuin mulla. Navi hoiteli opastukset ja mentiin kiltisti sen perässä. Yhden kerran menin silti hämilleni, kun olin aivan varma että pitää mennä navin kanssa eri suuntaan... Totuus paljastui kilsan päästä ja palattiin sinne minne navi oli alunperin ehdotellut...

Jos navi olis alkanu **ttuileen, niin otin kyllä tulosteen reitistä paperille, mutta eihän tuosta olis näkyny kun suuremmat kyläpahaset... Toisaalta sekin reittisuunnitelma meni uusiks Kajaanissa, joten eipä olis hyödyttäny paperikopsukaan...

Navin avulla mennään
bowdown.gif
Joko sun ajosi on tarkistettu? Mä en ole saanut muuta viestiä kuin 21.6 päivätyn viestin, että "ajo menee tarkastukseen"!
omg.gif
On mennyt jo yli luvatun 4 viikon!
sad_orig.gif

Ja reitti pitää olla "päässä" niin silloin ei navin pieni päivitys ei haittaa menoa.
biggrin.gif

Meidän ajoporukalla reitti ei taatusti ollut kellään muulla edes oikeen tiedossa kuin mulla. Navi hoiteli opastukset ja mentiin kiltisti sen perässä. Yhden kerran menin silti hämilleni, kun olin aivan varma että pitää mennä navin kanssa eri suuntaan... Totuus paljastui kilsan päästä ja palattiin sinne minne navi oli alunperin ehdotellut...

Jos navi olis alkanu **ttuileen, niin otin kyllä tulosteen reitistä paperille, mutta eihän tuosta olis näkyny kun suuremmat kyläpahaset... Toisaalta sekin reittisuunnitelma meni uusiks Kajaanissa, joten eipä olis hyödyttäny paperikopsukaan...

Navin avulla mennään
bowdown.gif
Joko sun ajosi on tarkistettu? Mä en ole saanut muuta viestiä kuin 21.6 päivätyn viestin, että "ajo menee tarkastukseen"!
omg.gif
sad_orig.gif
Jep, on tarkastettu ja hyväksytty
thumbs-up.gif

omg.gif
sad_orig.gif
Taidanpa lainata itteeni tuolta toisesta topicista... Jutustelin pitkät pätkät Hjulgrenin Harrin kanssa tuossa toissa viikolla... Jonka seurauksena koitin sitte rauhootella.... elikkäs :

Oottele vaan rauhassa, kyl se tieto sieltä tulee
talktohand.gif
.

Mullekin sieltä soiteltiin kunhan pääsivät sopivaan vaiheeseen tarkastuksessa ja kun havaitsivat ettei kaikki oo menny niinkun elokuvissa
cool.gif
.

Niinkun tuolla heidän kotisivuillaankin sanotaan, niin nyt heillä on ruuhka-aika yhdistettynä vielä ajotarkastajien loma-aikaan, niin tuo ajopäivä on oikeestaan enää vaan suuntaa-antava tieto, eli tarkastus ei kokonaisuutena etene ajopäivien perusteella. Vaikka tarkastajia on vinopino niin tarkastajien lomailut, omat ajosuoritukset yms muu ohjelma vaikuttaa tuohon tarkastustahtiin. On siis jopa hiukan tuurista kiinni kuinka nopeasti paperit ehtivät menemään läpi, riippuen mm. kenelle tarkastajalle paprut on menneet ja kuinka se tarkastaja sitten viettellee lomia ja tekee muita hommia. Sen lisäksi vielä vaikuttaa ajoporukan (jos siis on ajo suoritettu porukassa) paperien lähettäminen, eli ajoporukan paperit tarkastaa aina sama tarkastaja... Jos vaikkapa yhden paprut makaa kotona, niin muiden paprut odottaa siellä ajokoordinaattorin pöydällä...

Sain myöskin sellaisen kuvan tuossa kun juttelin heidän kanssaa, että tuon tarkastuksesta tulleesta suorituksesta lähetettävä sähköposti ei ole ns. toiminnassa, koska normaalisti se tieto hyväksynnästä ajajalle tulee tavallisen postin mukanaan tuoman riploomin ja pinssien yms härpäkkeiden muodossa -> Sähköposti on turha. Nyt heiltä vaan on loppu ameriikan maalta tulevat krääsät ja siksi ei posti kulje.

Eli ei muutakun kattelemaan aika ajoin sieltä iba finlandin sivuilta, että onko nimeä ilmestynyt listaan... Ja jos ongelmia ajossa tai tietoja puuttuu, niin soittavat kyllä... Eli
thumbs-up.gif
Kyl se tieto sieltä vielä tipahtaa, itteasiassa mulla on käyny munkki, kun tarkastukseen lähdöstä kerkes kuluun vaan 3vk kun sain tiedon...

bowdown.gif
Ajotarkastusporukalle, tekeevät nääs työtä talkoomeiningillä!

Edittiä... Tulipas sekava viesti, toivottavasti siitä saa olennaisen irti
thumbs-up.gif
Eli siis että kyl se tieto tulee, ennemmin tai myöhemmin
cool.gif

biggrin.gif

Navin avulla mennään
bowdown.gif
omg.gif
sad_orig.gif
Jep, on tarkastettu ja hyväksytty
thumbs-up.gif
No NIIIIIIN! IBAsta soitettiin ja valiteltiin, että on vähän tarkastus kestänyt, MUTTA.....AJO ON HYVÄKSYTTY!!
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Mulla ON
033102ass_1_prv.gif
rrrautaa!
biggrin.gif
062802jumpie_prv.gif

Lisäys: *kliks*

No NIIIIIIN! IBAsta soitettiin ja valiteltiin, että on vähän tarkastus kestänyt, MUTTA.....AJO ON HYVÄKSYTTY!!
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Mulla ON
033102ass_1_prv.gif
rrrautaa!
biggrin.gif
062802jumpie_prv.gif
Mun ajo kanssa hyväksytty. Viime lauantaina soitettiin IBAsta ja pahoiteltiin tarkastuksen viipymistä. Iso
bowdown.gif
ko. henkilölle. Nyt on kanssa
033102ass_1_prv.gif
rautaa
062802jumpie_prv.gif
.ORGiin pitää vissiin perustaa Rauta
033102ass_1_prv.gif
alaosasto?
biggrin.gif
biggrin.gif
Montakohan Rautahanuria .ORGista löytyy?
smile_org.gif
Lasketaanko mutkin mukaan ? Tuli ajettua mutta kilsat ei kuitenkaan riittäneet, hjulgrenin mielestä
bawling.gif
Taistelumielihän tässä on kasvanut. Nyt ei säät suosi, mutta ensi viikolla vielä olisi mahdollisuus lähteä kokeilemaan.

062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Mulla ON
033102ass_1_prv.gif
rrrautaa!
biggrin.gif
062802jumpie_prv.gif
Mun ajo kanssa hyväksytty. Viime lauantaina soitettiin IBAsta ja pahoiteltiin tarkastuksen viipymistä. Iso
bowdown.gif
ko. henkilölle. Nyt on kanssa
033102ass_1_prv.gif
rautaa
062802jumpie_prv.gif
.ORGiin pitää vissiin perustaa Rauta
033102ass_1_prv.gif
alaosasto?
biggrin.gif
biggrin.gif
Montakohan Rautahanuria .ORGista löytyy?
smile_org.gif
Lasketaanko mutkin mukaan ? Tuli ajettua mutta kilsat ei kuitenkaan riittäneet, hjulgrenin mielestä
bawling.gif
Taistelumielihän tässä on kasvanut. Nyt ei säät suosi, mutta ensi viikolla vielä olisi mahdollisuus lähteä kokeilemaan.
Totta kai lasketaan, kun Hjulgren on ajosi hyväksynyt!
biggrin.gif
Sisulla se menee ja laske reittisi AINAKIN 100 km liian pitkäksi. Älä jää munimaan kahviloihin ja metsässä voi hoitaa piss... ja pas... Sinne ei tule jäätyä "nautiskelemaan" posliinin autuudesta!
biggrin.gif
Tsemppiä sinne!

Taitaa löytyä monta rauta
033102ass_1_prv.gif
.ORGsta.
Heh, vanhemmiten kun valitellaan vaivoja, niin voi herättää hilpeyttä sanomalla, että taitaa toi mun
033102ass_1_prv.gif
ruostua
biggrin.gif

Toisen rautiksen paprut vielä laatikossa, yli 2300 kilsaa vuorokaudessa.
Edellinen oli viimekesänen tonni.
-Sergei-
Suomessa ajettuna ? Aika kova keskinopeus
omg.gif
Lyypekistä, Hannoverin, Berliinin, Mynchenin kautta Ranskaan ja sieltä Espanjaan.
Pyöränä Honda Africa Twin.
-Sergei-
Sitkeä olet. Tai sitten minunki täytyy vaihtaa mopedin merkkiä
smile_org.gif

Toisen rautiksen paprut vielä laatikossa, yli 2300 kilsaa vuorokaudessa.
Edellinen oli viimekesänen tonni.
-Sergei-
Suomessa ajettuna ? Aika kova keskinopeus
omg.gif
Lyypekistä, Hannoverin, Berliinin, Mynchenin kautta Ranskaan ja sieltä Espanjaan.
Pyöränä Honda Africa Twin.
-Sergei-
Sitkeä olet. Tai sitten minunki täytyy vaihtaa mopedin merkkiä
smile_org.gif
Kyykyllä lienee aikas rankkaa RP:n ajaminen? Pitää olla selkäkin rautaa?
wink.gif

Back