Kuinkas moni aikoo ens kesänä yrittää rautaperseajoa?
Itse ajattelin loppukesästä koettaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Otan osaa. Tiedän tunteen, multa puuttui 20km...Minä aion yrittää, uudestaan... Ensimmäinen meni pipariksiEi hyväksytty koska tarkistuksessa puuttui 28 km.![]()
Siinä riittää vaikka kilsan alitus...taikka minuutin ylitys.Otan osaa. Tiedän tunteen, multa puuttui 20km...Minä aion yrittää, uudestaan... Ensimmäinen meni pipariksiEi hyväksytty koska tarkistuksessa puuttui 28 km.![]()
![]()
SS1000 ajettu viime kesänä. Tulevana kesänä tavoitteena on BB1500 tai ehkä BB1500 Finland, jos motivaatio tuntuu riittävän.Itselläni takana tonninen ja ss2000k.
Ensi kesälle on suunnitteilla 2500 Gold, saas nähdä riittääkö motivaatio ja rahat.
Onnea yritykselle. Suosittelen ajankohdaksi pari-kolme viikkoa Juhannuksen molemmin puolin just valoisuuden takia. Pimeys on p-maista. Kesäyössäkin voi pilvinen sää pilata tai ainakin hankaloittaa suoritusta. Kannattaa nukkua hyvin ennen ajoa ja ottaa muutama energiajuoma mukaan. Reitti kannattaa mitoittaa reilusti yli - ainakin 1700 kilometriin ja vaikka siitäkin yli. Kyllä se siittä!Kuinkas moni aikoo ens kesänä yrittää rautaperseajoa?
Sulta puuttu niin perkuleesti... Eikös sulla ollu olevinaan piree matka H:linnaan kuin mulla? Mulla muodostu tohon SS1000 ajoon ongelmaks "Turun tankkaus", eli siis kilometrejä pysty nipistään jostain 8 kilometriä... No... Enskesänä meinaan minäkin ottaa revanssin tosta SS1000 ajosta, sen lisäksi on tarkoitus vielä jussin jälkeen heti posottaa SS2000 pois kuleksimastaMinä aion yrittää, uudestaan... Ensimmäinen meni pipariksiEi hyväksytty koska tarkistuksessa puuttui 28 km.![]()
Kivan tarinan kirjoitit!
No, ensi kesänä sitten suoraan bb1500. Senhän voi vielä suorittaa ensikertalaisena. Moraalisesti ja henkisesti olen tuon ss1000 ajon suorittanutSiinä riittää vaikka kilsan alitus...taikka minuutin ylitys.Otan osaa. Tiedän tunteen, multa puuttui 20km...Minä aion yrittää, uudestaan... Ensimmäinen meni pipariksiEi hyväksytty koska tarkistuksessa puuttui 28 km.![]()
![]()
Säännöt ovat sääntöjä.
Itselläni takana tonninen ja ss2000k.
Ensi kesälle on suunnitteilla 2500 Gold, saas nähdä riittääkö motivaatio ja rahat.
-Sergei-
Sama juttu täälläkin.SS1000 ajettu -06. Viime kesä jäi väliin, joten -08 olis tarkoitus uusia. Voi olla, että ajan tuon saman, tai sitten astetta vaativamman. Juhannus oli hyvä aika ajaa, joten tähtään ajoni taas Juhannukselle.![]()