Siilinjärvellä n. 1100 km:n kohdalla olin kyllä hommasta luopumassa, mutta kiitos TeeVeen tsemppaamisen ja 15 min unien ottamisella siinä tebarin nurmikolla tuli sen verran voimaa että loppuun asti mentiin. Eli ensi kerralla mukaan buranaa, yöllä sadepuku päälle ja hemmetisti vaatteita. Paleleminen tulee kuitenkin....Tai oli mulla evästä ukrainalainen vodkapullo ja kolme lasia, ei päästy niitä nauttimaan
Jälkikäteen aateltuna vi*uttaa koko tsemppaaminen, kun ajos meni kuitenkin wi*uiks... Ja toi vodka... Toinen pieni ahdistuksen aihe, se saunakin olis pitäny nähdä
. Itteasiassa, yks oletus kyllä on, että jos oltas alkuperänen reitti ajettu, niin SS1000 olis ny suoritettu, mutta reittimuutos kesken ajon ei ehkä ollut viisain mahdollinen... Kaikki nyt vaan ei tule selvinpäin mieleen...
Jos noita reittejä miettii, niin varmanpäälle pelatessa tekee kotimaassa reittisuunnitelman Genimapilla ja muistaa JOKA JUMALAN NURKASSA OTTAA KUITIN!!! EI TARVII OLLA TANKKAUSKUITTI, vaan riittää vaikka suklaapatukan ostaisi... Ja sitten reilusti ylimäärästä, siinähän sitä on ohjenuoraa. Mulla ei tullu vaatetuksen kanssa ongelmia, oikeastaan ainoastaan kädet paleli, hanskat olis saanu olla hiukka erilaiset.
JJJ... Lähetkö revanssireissulle 2.5.
Vedetään toi sama reissu, MUTTA lähetään ajamaan kukin tahoillamme aamuyöstä, niin päästään varmaan vähän helpommalla, NIIN ja tehdään reittisuunnitelma Genimapilla, eikä tolla Zumon ohjelmistolla
EDIT: niin, siis koitan kutsua itteäni saunomaan