Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
iaj sanoi:Siellä käydään varmasti tiukkaa keskustelua voivatko IBA Finlandin hallituksesta Timo ja Jouni - jotka ovat tämän koko sotkun pääjehuja - enää jatkaa nykyisten tapahtumien valossa.

No rautapersekaverini Jukka Kaarna kertoi tuon minullekin muutama minuutti sähköpostini jälkeen.iaj sanoi:Hyvä pointti, otin väärän linkin myös pois tuosta...

Verdad sanoi:Mielenkiinnolla odotan aikaa jolloin ei puhuta enää huhuista vaan todetaan mikä on totta ja mikä vilkasta mielikuvitusta salaliittoteoriasta.
Valitttavasti en ite pääse paikalle kun en ole suorittanut tuota vaadittavaa "jäsenyysajoa" mutta olettan että iaj informoi asiasta tässä juttuketjussa .
Monilla foorumeilla altterin käyttö on ikibannin uhalla kielletty.Verdad sanoi:Valitttavasti en ite pääse paikalle kun en ole suorittanut tuota vaadittavaa "jäsenyysajoa" blaa blaa blaa
Pekkavee sanoi:Onko noi Timo ja Jouni siis ajaneet rautaperseitä sääntöjen ulkopuolella? Aika ylitetty tai ylinopeuksia tai jotain?
Vai miksi he ovat "pääjehuja"?
Pekka
![]()
andestone sanoi:No onhan se hyvä et joku nostaa kissan pöydälle, mut eihän tää ny noin vakaavaa voi olla, mukava harrastus vaan![]()
shyhander sanoi:Sitten ihan "tuli vaan mieleen -pohdintana"... tollanenhan on tietynlainen henkilörekisteri, ja voi olla että tietoja ei saa luovuttaa ulospäin edes ydistyksen sisällä?
NewmanRS sanoi:Kiinnostais toki tietää miten iaj on "huomattavasti vahingoittanut yhdistystä" että sen perusteella hänet on erotettu. Koska muuta pykälää ei liene löydy erottamisen perusteeksi. Saitko, iaj, tähän perusteluja?
Sen tarkemmin tuntematta tapausta voisin kuvitella että yhdistyksen toiminnan kyseenalaistaminen ei olisi yhdistyksen vahingoittamista. Eli tuntuu hiukan oudolta IBAn toiminta iaj:a kohtaan.
andestone sanoi:Eka Smoto ja sitten IBAOnko viel sama "liivijengi" Asialla... Jos ei ite pääse sisäpiiriin, niin vituttaahan se
![]()
BonAqua sanoi:Monta kertaa on tullut ihmeteltyä mikä vetää motoristeja "suorittamaan". Kesälomamatkoilla täytyy ajaa hillittömiä päivämatkoja ja lisäksi tulee nämä IronButt ajot. Toki ymmärrän sen että omia rajoja täytyy hakea ja itsekin on tullut kokeiltua kaikenlaista kuten kävellä 8h pysähtymättä, fillaroida 300km vuorokaudessa, hiihtää itsensä sippiin tai muuta vastaavaa mutta en ymmärrä miten tuollanen moottoripyörän päällä kyhjöttäminen liikenten seassa voisi olla jotenkin kehittävää tai edes miellyttävää. Tähän saa esittää eriävän mielipiteensä mutta minulle on jäänyt mielikuva että monille itse ajaminen ei ole moottoripyöräilyssä se tärkein juttu vaan tärkeempää on varustelu, suunnittelu ja jälkipuinti. Hyvä fiilis tulee kuin maratonin juoksemisesta eli itse suoritus voi olla tuskaa mutta fiilis tulee sitten jälkikäteen.
andestone sanoi:Eka Smoto ja sitten IBAOnko viel sama "liivijengi" Asialla... Jos ei ite pääse sisäpiiriin, niin vituttaahan se
![]()
iaj sanoi:Perusteena IBA Finlandin hallituksella on kirjoittelu täällä ja aikaisemmin IBA Finlandin omalla foorumilla missä on kyseenalaistettu ja arvosteltu hallistuksen tapaa hoitaa lähipiirinsä ajojen tarkastukset.
3.4. pidetyssä hallituksen palaverissa Hyvinkäällä ainoa mistä oikeasti olivat kiinnostuneita oli että minun olisi pitänyt poistaa nämä kirjoitukset samoin tein siellä palaverissa. Äänenpainot oli palaverin lopussa jo tämän hallituksen parilla jäsenellä ihan mielenkiintoisella tasolla...
Ja kyllä ko. palaveri on minulla nauhoitettuna - varmuuden vuoksi- josta tämäkin asia voidaan tarkistaa ja todentaa.