• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

IBA Finlandin sensuroitu toiminta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja iaj
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Ankka sanoi:
Kuulostaapa oudolta. Olisi ihan mielenkiintoista nähdä muidenkin ja erityisesti vastapuolen kommentointia asiasta. Mutta kai hiljaisuus on todettava "syyllisyydeksi".

Kyllä tämä outoa onkin.

Ja vielä oudompaa on hallituksen selitykset, ettei heille asti kuulu näitä juttuja lainkaan ja kovasti ihmettelevät miten niitä minun korviini voi tulla!

Kummasti niitä vain satelee, yhden laitoin juuri tuonne hallituksen kokous raportin kommentiksi loppuun.

En kyllä yhtään ihmettele miksi niin useat äänestävät jaloillaan ja eivät ole enää yhdistyksen kanssa tekemisissä kun puheenjohtajan kommentit ovat tuota luokkaa!

Mikä estää ajamasta matkan ja teettämästä sen kunniaksi pikasuutarilla rautaperse-messinkilätkän, tai vaikka oman tv-sarjan, youtubevideon, blogin tms?

Ajetaanhan rataperseitäkin ja hattu nousee varmasti niille parille täälläkin heiluvalle sankarille, jotka ovat urakasta suoriutuneet - ihan riippumatta siitä, onko aiheesta kertova tarra tai diplomi näkyvillä tai siitä, kuinkan kansainvälinen raati on ollut asiaa leimalla todistamassa. Sama juttu lentokenttäajoissa: suoritus arvioidaan loppunopeuden, eikä kenenkään byrokraatin toimesta.

IMHO koko rautapersekonsepti on itsensä voittamista, ei jonkun plakaatin. Yleisesti hyväksyttyjen ja vakiintuneiden rimojen ylittämistä.

Jos itse innostuisin jyyräämään sen tarvittavan määrän kilometrejä, tarvittavassa ajassa - ylpeä olisin ihan issekseni suorituksestani. Sama se hyväksyykö joku keinotekoinen yhdistys oman henkilökohtaisen voittoni vai ei.

Itse ajoin (mailimittarini mukaan) tasan 1000 miles kun pari vuotta sitten ajoin napapiirille ja takas ja mahtu vielä tuohon 24 h aikarajaan. Ei tullu mieleenikään lähetellä kuitteja ja maksaa siitä hyvästä että saisin pinssin, tarran ja rekkarilätkän...

Ite itelleni ajoin ja täts it. :thumbup: Muistot (Tervolan ensilumilta) ja pari valokuvaa saa riittää.

Kawa LTD sanoi:
Itse ajoin (mailimittarini mukaan) tasan 1000 miles kun pari vuotta sitten ajoin napapiirille ja takas ja mahtu vielä tuohon 24 h aikarajaan. Ei tullu mieleenikään lähetellä kuitteja ja maksaa siitä hyvästä että saisin pinssin, tarran ja rekkarilätkän...

Ite itelleni ajoin ja täts it. :thumbup: Muistot (Tervolan ensilumilta) ja pari valokuvaa saa riittää.

Näinhän se homma toimii myös ihan hienosti.

Tässä ketjussa ei vain ollut kyse onko kuka ajanut, pitäisikö ajaa ja mitä, vaan IBA Finland ry:n hallituksen toiminnasta.

Keskustelu aiheesta siksi täällä, koska IBA Finlandin hallitus sensuroi tähän liittyvät keskustelut omalta foorumiltaan.

14.4.2012 klo. 11:00 on Kangasalalla IBA Finland ry:n vuosikokous jossa voi ihan livenä esittää tähän toimintaan liittyviä kysymyksiä nykyiselle hallitukselle.

iaj sanoi:
Tässä ketjussa ei vain ollut kyse onko kuka ajanut, pitäisikö ajaa ja mitä, vaan IBA Finland ry:n hallituksen toiminnasta.

Kansa äänestää jaloillaan?

Jos yhdistyksen toimintamalli kyseenalaistuu, kannattaako sitä enää pitää arvossaan?

iaj sanoi:
14.4.2012 klo. 11:00 on Kangasalalla IBA Finland ry:n vuosikokous jossa voi ihan livenä esittää tähän toimintaan liittyviä kysymyksiä nykyiselle hallitukselle.

Näyttäs siltä et tuo on vain jäsenille tarkoitettu kokous . Asiaa sen paremmin tuntematta luulis että esittäisit asias tuolla vuosikokouksessa jos kerran oot jäsen ja mittauttaisit oikeellisuutes siinä tilaisuudessa niin nähtäs sitten et onks jollain vaan jotain pärstä onglmia johonkin suuntaan .
Tai voihan se olla niinkii et "mulkkujen kanssa ei asioida" . Sinänsä erittäin viisas ajattelu Valtoselta ,ei sille kelvannut myöskään Ruotsin raha

Olen itse ajellu vaan omaksi ilokseni niin ei ole mittään yhdistys sääntöjä rajoittamassa . Onhan järjen käyttö sallittua jokaisella , joten parempi minun ainaki pysyä poissa noista "liivijengeistä"

Totta, koska kyseessä on yhdistyksen vuosikokous, pitää olla jäsen osallistuakseen.

Itse en aio edes k***a tämän yhdistyksen suuntaan kun tämä erottamisasia on selvitetty. Paljon iloisempaa ajelua tiedossa ilman tätä pipon kiristely meininkiä!

TripleTwin sanoi:
Mikä se rataperse on?

Näyttäs olevan sama kuin rautaperse mutta ajetaan radalla. Ei selvinnyt yhtäkkiä että vaihdetaanko siinä ajosuuntaa jossain vaiheessa? Luulis että on nuppi sekaisin jos samaan suuntaan kiertää sellaset 500-600 kiekkaa radan pituudesta riippuen :)

TripleTwin sanoi:
No vaatii kyllä viitseliäisyyttä ajaa 24 tuntia ympyrää:D.

Ainakin omasta mielestäni mielinkiintoisempaa kuin istua pyörän päällä 24 tuntia lähes suoralla tiellä, joka vastaa kiinnostavuudessaan sohvalla pönöttämistä ja salkkareiden katselua tuon vastaavan ajan.

Nitrous sanoi:
Ainakin omasta mielestäni mielinkiintoisempaa kuin istua pyörän päällä 24 tuntia lähes suoralla tiellä, joka vastaa kiinnostavuudessaan sohvalla pönöttämistä ja salkkareiden katselua tuon vastaavan ajan.

No ainakin maisemat vaihtuu rautaperseessä :)

tontze sanoi:

Artikkelista poimittua:

Mr Rataperse ajoi kisapyörällään huikeita 1.20-kierrosaikoja läpi vuorokauden

Kyllä tuossakin maisema vaihtuu - jopa liian nopeasti jos aivan nukuksissa ajelee...

tontze sanoi:

Mikä Suomessa tarkoittaa aikalailla metsää, metsää, metsää, pelto, metsää, metsää, pelto, metsää järvi, metsää....ja pohjanmaalle tullessa peltoo, peltoo, lato, metsää, peltoo, lato,metsää. :p

Tosta kun vedät rovaniemelle niin aika vitun puusilmä olet jos et huomaa kuinka paljon maisemat muuttuu matkanvarrella :)

Taitaa iba:n hallituksen jäsenet olla jo "ajelemassa" uusia saavutuksia, kun ei mitään vastakommentointia olla saatu. :right:

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back