Staga sanoi:En taida vaivautua selittämään pointtia joten antaapi olla![]()
Sulle on vaan mukava näytellä ymmärtämätöntä kun jaksat aina vastata muka-alentavaan sävyyn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Staga sanoi:En taida vaivautua selittämään pointtia joten antaapi olla![]()
Nitrous sanoi:On sitä ajettu motarin aikaankin. Muistelen, että tuossa jokunen vuosi sitten kovimman bomber-huumaan aikaan tuo kilpaileminen loppu siihen kun joku tuuppas Lahdesta kehä III:lle yli 250km/h keskinopeudella. Huhun mukaan laitteena oli turbotettu Rytkönen ja voimaa ~300hp kieppeillä. Lisää infoa löytynee tuolta naapurifoorumin puolelta.
sky sanoi:No, ei oo kovin haastavaa ajaa motaria lujaa. En siis väitä että ajotaidoton siihen pystyy, mutta kyllä se on valtatiellä vähän haastavampaa toi ohittaminen ja kun tarvii huomioida myös ne vastustajat
Ps. Ei oo omaa kokemusta, mutta ihmettyttää riittääkö rytkösen tankki tuohon suoritukseen muka?
Täyttä asiaa, Helsinki City Marathon on elokuussa, ei jää mitään selittelyn varaan eikä pelkällä kahvin juonnilla välttämättä homma suoriudu.BonAqua sanoi:Monta kertaa on tullut ihmeteltyä mikä vetää motoristeja "suorittamaan". Kesälomamatkoilla täytyy ajaa hillittömiä päivämatkoja ja lisäksi tulee nämä IronButt ajot. Toki ymmärrän sen että omia rajoja täytyy hakea ja itsekin on tullut kokeiltua kaikenlaista kuten kävellä 8h pysähtymättä, fillaroida 300km vuorokaudessa, hiihtää itsensä sippiin tai muuta vastaavaa mutta en ymmärrä miten tuollanen moottoripyörän päällä kyhjöttäminen liikenten seassa voisi olla jotenkin kehittävää tai edes miellyttävää. Tähän saa esittää eriävän mielipiteensä mutta minulle on jäänyt mielikuva että monille itse ajaminen ei ole moottoripyöräilyssä se tärkein juttu vaan tärkeempää on varustelu, suunnittelu ja jälkipuinti. Hyvä fiilis tulee kuin maratonin juoksemisesta eli itse suoritus voi olla tuskaa mutta fiilis tulee sitten jälkikäteen.
BonAqua sanoi:Tähän jatkona että itse siis yritän nauttia mahdollisimman paljon itse ajosta. En näkisi ongelmaksi omalletunnolle kuskata pyörää lähemmäs ajomestoja esim. peräkärryllä. Tai jos ollaan reissussa niin taukoja voidaan pitää ihan mielin määrin ja päivämatkat on maksimissaan 400. Majoitukseen pyritään ajoissa ja keskitytään myös nauttimaan elämästä - sen sijaan että ajetaan perse pitkällä aamusta iltaan ja majoituskaupunkiin tutustuminen on yhtä kuin hotellin respa ja aulabaari.

zetor1400 sanoi:Kävin ottamassa IBA-rekisterikilven aluset pois mopoistani. Pistän ne takaisin myöhemmin, jos ilmenee, että itse asiassa on kysymys väärinkäsityksestä tai löytyy muu selitys, jonka voin hyväksyä.
![]()
mikan sanoi:Täyttä asiaa, Helsinki City Marathon on elokuussa, ei jää mitään selittelyn varaan eikä pelkällä kahvin juonnilla välttämättä homma suoriudu.
Willi Tähti sanoi:Jos voi enemmän aiheen vierestä kirjoittaa niin![]()
Olisit nyt vielä edes pilkkuvirheistä huomauttanu.iaj sanoi:Kun hieman punainen lanka alkaa karkaamaan taas, niin kerrataanpa:
- Tammikuussa 2012 IBA Finlandin ajotarkastajien koulutuspäivän jälkeen minulle tultiin tuohtuneena kertomaan suoraan paikalta tulleena tästä hallituksen jäsenen ajosta ja miten se oli hyväksytty. Tästä laitoin kirjoittelun IBA Finlandin foorumille ja kyseenalaistin tämän. Tätä kirjoittelua löytyy nyt tuolta http://www.juvander.fi/site/ilpo/Ho...3/IBA-Finlandin-sensuroimia-kirjoituksia.aspx, kun IBA Finlandin hallitus päätti sensuroida ne omalta foorumiltaan
- IBA Finlandin hallituksen ja sisäpiirin ajojen tarkastuksessa on aivan omat säännöt käytössä. Näitä piti pohtia ja katsoa papereista 3.4.2012 miten niitä on käsitelty ja siten kumottu minun esittämät väittämät. Papereita ei kuitenkaan suostuttu tuossa palaverissa näyttämään vaikka useasti niiden perään kysyinkin, liekö niitä edes ollut mukana. Jokainen voi vetää omat johtopäätökset tuosta.
Omista henkilökohtaisista IBA Finlandin ajoista tai muistakaan ei minulla ole mitään narisemista, siitä ei siis ole kyse
Oikeasti kyse on tästä Suomeen laajalti pesiytyneestä 'Hyvä veli toiminnasta', sisäpiiriläisyydestä ja korruptiosta joka mikrokoossa on pesiytynyt IBA Finlandin toimintaan samoin kuin maamme ylimpään johtoonkin (vrt. esim. viimeaikaiset RKP:n ja Finnairin talokaupat).
Yksinkertaisesti ottaa kupoliin moinen tapa hoitaa näitä *yhteisiä* asioita!
Siitä tässä on kyse.
Ja kaikille IBA Finland ry:n nykyisille jäsenille: 14.4.2012 on yhdistyksen kokous Kangasalalla, siellä on se oikea vaikuttamisen paikka tähänkin asiaan.
Ja tuleville: Kannattaa miettiä kaksikin kertaa ennenkuin liittyy jäseneksi.
Ajot on toinen juttu, näitä ajellaan tänäkin vuonna - on jo ajettukin yksi Arctic Butt 2012 SS1000 - mutta en minä näitä mihinkään IBA Finlandiin lähetä. Protesti se on tämäkin toimintaa kohtaan.

Verdad sanoi:Vapaa maa harrastaa vaikka mitä joten ajaa vaan miten ja minne haluaa
Itse tykkään ajella bassoja
Rautaperse , rataperse ja löytyi vielä hiekkaperse myöskin joten perseitä näköjään riittää .
Olisko vielä vesiperse mahdollinen ?

Pekkavee sanoi:Pitää ehkä ensi lauantaina lähteä kuulemaan hallituksen selitykset sinne kokoukseen.
Se kokous on Mobilia-automuseossa Kangasalalla 14.4.2012 klo 11.00 alkaen. Pitää näköjään herätä aikaisin lauantaina.
En muuten ajatellut sinne mennä, kun on vain kolme rautapersettä ajettuna, enkä ole tuon kerhon toimintaa juuri seurannut.
Korjaus tuohon mun edelliseen viestiin. Ei se ole Vehoniemen museossa vaan Mobilia museossa.iaj sanoi:Ilman muuta paikalle, mitä enemmän jäseniä paikalla, sen parempi. Näinhän se demokratia toimii.
Siellä käydään varmasti tiukkaa keskustelua voivatko IBA Finlandin hallituksesta Timo ja Jouni - jotka ovat tämän koko sotkun pääjehuja - enää jatkaa nykyisten tapahtumien valossa.
Hallituksen nykyiseen kokoonpanoon voi tutustua täällä: http://www.ibafinland.fi/ibaf_cms/index.php?option=com_contact&view=category&catid=34&Itemid=66.