Uteliaisuuten heräsi näistä kirjoituksista sen verran että otanpa vähän selvää ko yhdistyksestä ja sen tarkoituksesta joten asiaan:
Iron Butt Association Finland ry (IBAF) pähkinän kuoressa
IBA Finland (eli IBAF) on vuonna 2000 perustettu moottoripyöräilyjärjestö suomalaisille motoristeille, joiden mielestä moottoripyörät on tehty ajettaviksi.
Jäseninä on yli 1380 motoristia, eri puolilla Suomea. Jäseneksi pääsee ainoastaan suorittamalla kansainvälisen Iron Butt Associationin (IBA) sääntöjen mukaisesti hyväksytyn matka-ajon.
IBA Finland pyrkii edistämään matkamoottoripyöräilyä ja liikenneturvallisuutta sekä tekemään tunnetuksi IBA:n sääntöjen mukaisia matka-ajosuorituksia. IBA Finland neuvoo ajojen suorittamisessa, järjestää ajosuoritustilaisuuksia sekä jäsenten tapaamisia ja on valtuutettu hyväksymään suomalaisten motoristien ajosuorituksia.
Eipä hassumpi aate ollenkaan jos tykkää ajaa moottoripyörällä .
Rekistöröidyin myöskin Iban sivuille ja lueskelin kirjoituksia saadakseni vähän yleiskuvaa asioista pelkän foorumin pohjalta .
On siellä näköjään huimia kilometri määriä ajettuna usemmalla tyypillä ja olipa viime vuonna nainen ajanut HD.llä yli 20t ml
Yhdellä eniten ajaneella kaverilla yli 100t ajettua km kans . Ei ne näköjään mitään "paperi"ajajia ole . Itsellä pisin yhtäjaksoinen ajo n. 970km
iaj .n kirjoituksia löyty monesta kohtaa joten ei niitä kaikkia ollut sensuroitu ja kovastihan tuo on siellä kirjoitellut .
Joissakin hänen kirjoituksissa pisti kyllä silmään tuo Margaret Thatcher tauti "me=Minä ja Jumala" Nimennyt itsensä näköjään Tosi Mieheksi .
ViestiKirjoittaja juvander » 09 Joulu 2011, 18:11
Alkaa kelit näyttämään siltä, että Tosi Miehet alkaa taas liikkumaan .
Siihen oli vastattu sitten:Ei sulla mitenkään alemmuuskompleksi paina?
Näyttäs vähän siltä et kovasti on uhottu ajettavan ajoja ja sitten ei muuta perääntymis keinoa ole kuin alkaa lietsomaan "salaliitoterioita" jotta pääsee irti suurista lupauksista ?
Tämmöisen kuvan minä sain kun 6,5 tuntia luin IBA.n forumia läpi . Ehkä tämäkin on vain arvailua , ehkä ei ?
Turha täällä on ruikuttaa väärää kohtelua ja etsiä myötätuntoa , jos ei porukassa pärjää niin on parempi ajella yksikseen , niin minä ainakin teen .
PS. niinkuin Valtonen totesi sääntö 1. "Mulkkujen kanssa ei asioida"