Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuittiin kuitti!Vielä varmuudeksi kuittaan että lokilla tavataan.
Ahaa, okei. Terkkuja lahtelaisille; hienoo oli anyway.paraatiin lähti 1047 pyörää (näin kuulin)ja se on aika lähellä(500+500+n50 kolmos ryhmässä jossa itse olin). satamassa oli enemmän
HEH totta. mut satamassa useita satoja enemmän!Ahaa, okei. Terkkuja lahtelaisille; hienoo oli anyway.paraatiin lähti 1047 pyörää (näin kuulin)ja se on aika lähellä(500+500+n50 kolmos ryhmässä jossa itse olin). satamassa oli enemmän
Ja voihan laskijalla olla samanlaiset silmät kun tossa sun avattaressa olevalla aplarilla, jota tuo banaani "taputtelee"(?)
torilla tarkoitat varmaan sataman parkkipaikkaa??Sitä mää ihmettelin, että iso osa mopoista ohjattiin jonnekin hyppyrimäen nurkille parkkiinTorilla oli vielä tilaa puhumattakaan torin lähistön olevasta hiekkakentästä joka oli aivan tyhjänä. Täyttämisen olisi voinut aloittaa torilta päin eikä perimmäisestä nurkasta torille päin. Tilaa oli kuitenkin varattu varmaan 5000:lle mopolle.![]()
Noo hyväähän se kilometrin kävely pyttipannun päälle teki - kai vissiin![]()
Juu, ei ole noi Lahden paikat ihan hallussatorilla tarkoitat varmaan sataman parkkipaikkaa??
Oliks se eiks kandennu mennä ?Jotain "tilpehööriä" olis saanut olla enemmän siellä satamassa. Esittelyitä. Jotai ajankulua, tekemistä. Enemmän kun nuo kaksi lihapiirakkakojua ja tormin alennusruukut. Missä yhteistyö paikallisten liikeiden kanssa?
paikalliset liikkeet niin syvältä ettei niiden kanssa mitään voi sopia..tiedät kyllä..Jotain "tilpehööriä" olis saanut olla enemmän siellä satamassa. Esittelyitä. Jotai ajankulua, tekemistä. Enemmän kun nuo kaksi lihapiirakkakojua ja tormin alennusruukut. Missä yhteistyö paikallisten liikeiden kanssa?