• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Hymyilevän motoristin k.p. Lahdessa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Täytyypi lähtee uittaan ketjut öljyyn. Rannikolla hyvä keli...
062802moto_prv.gif

Kännykällä otin muutaman kuvan mut enhän mä osaa niitä tänne laittaa.
Olihan siin letkalla kokoa mut parkkipaikka järjestelyt meni vähän liioitellusti.
Onneksi tuli käytyä
tounge.gif

Mitens ne sano siellä rannassa että oli 2000 pyörää.
Mutta joo; oli sitten taas ihan hyvä keli ja hienosti järjestetty tapahtuma.
bowdown.gif

Jep!
Mukavaa oli ja kelikin oli ihan jees. Mitä nyt alkumatkasta oli kosteat tiet...
Kävin samalla siinä uudessa moottoripyörämuseossa/Ace Cafessa. Suosittelen muillekin tutustumista; tosin 10€ museolipusta on mielestäni aika paljon...?

Jeps, hieno tapahtuma, pyöriä oli n. 2000 mukana, enempääkin oli odotettu, mut sää-säikyt jäi kotio ;-)
T. Tikkari-hemmo risteyksestä 5!

paraatiin lähti 1047 pyörää (näin kuulin)ja se on aika lähellä(500+500+n50 kolmos ryhmässä jossa itse olin). satamassa oli enemmän

paraatiin lähti 1047 pyörää (näin kuulin)ja se on aika lähellä(500+500+n50 kolmos ryhmässä jossa itse olin). satamassa oli enemmän
Ahaa, okei. Terkkuja lahtelaisille; hienoo oli anyway.
Ja voihan laskijalla olla samanlaiset silmät kun tossa sun avattaressa olevalla aplarilla, jota tuo banaani "taputtelee"(?)
033102beer_1_prv.gif
sport05.gif

Sitä mää ihmettelin, että iso osa mopoista ohjattiin jonnekin hyppyrimäen nurkille parkkiin
nixweiss.gif
Torilla oli vielä tilaa puhumattakaan torin lähistön olevasta hiekkakentästä joka oli aivan tyhjänä. Täyttämisen olisi voinut aloittaa torilta päin eikä perimmäisestä nurkasta torille päin. Tilaa oli kuitenkin varattu varmaan 5000:lle mopolle.

Noo hyväähän se kilometrin kävely pyttipannun päälle teki - kai vissiin
lookaround_orig.gif

Sitä mää ihmettelin, että iso osa mopoista ohjattiin jonnekin hyppyrimäen nurkille parkkiin
nixweiss.gif
Torilla oli vielä tilaa puhumattakaan torin lähistön olevasta hiekkakentästä joka oli aivan tyhjänä. Täyttämisen olisi voinut aloittaa torilta päin eikä perimmäisestä nurkasta torille päin. Tilaa oli kuitenkin varattu varmaan 5000:lle mopolle.

Noo hyväähän se kilometrin kävely pyttipannun päälle teki - kai vissiin
lookaround_orig.gif
torilla tarkoitat varmaan sataman parkkipaikkaa??

Jotain "tilpehööriä" olis saanut olla enemmän siellä satamassa. Esittelyitä. Jotai ajankulua, tekemistä. Enemmän kun nuo kaksi lihapiirakkakojua ja tormin alennusruukut. Missä yhteistyö paikallisten liikeiden kanssa?

Jotain "tilpehööriä" olis saanut olla enemmän siellä satamassa. Esittelyitä. Jotai ajankulua, tekemistä. Enemmän kun nuo kaksi lihapiirakkakojua ja tormin alennusruukut. Missä yhteistyö paikallisten liikeiden kanssa?
paikalliset liikkeet niin syvältä ettei niiden kanssa mitään voi sopia..tiedät kyllä..

Back