• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Hups... ekat lipat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Noonnih, nyt se sitten tapahtui, ekat lipat.
Tai ei nyt voi oikeastaan sanoa että lipat, vaan ajoin mettään
blush.gif

Tuolla mukavalla pienehköllä espoolaisella tiellä, aika jyrkkä oikea, väärä ajolinja ja sit mentiin. Ei vaan taipunut, ei millään. Suoraan hiekkapenkkaan ja ukko siitä stongan yli kuusen vierestä risukkoon. Öpaut puol metri vasemmalle, niin oisin osunut siihen kuuseen, joka tuskin olisi antanut periksi
crazy.gif

Mopotin hyppäs voltin ja jäi pötköttelemään tien penkalle surullisen näköisenä
sad_orig.gif

Sieltä mä sitten kömmin risukosta takas tielle varovasti tunnstellen että toimiiko kaikki. Ja kaikki toimii, siis ukossa
062802jumpie_prv.gif

Mopottimeen tuli jonkun verran osumia, mutta kyllä sillä vieläkin voi päästellä.

Yöllä sitten kun yritin käydä nukkumaan, niin eipäs uni tullutkaan. Mielessä pyöri kaiken näköisiä asioita ja ajatus siitä, että taisin käydä aika lähellä kuolemaa. Unet oli myös k-18 versioita kyseisestä tapahtumasta.

Niin, mulle ei käynyt juurikaan mitään. Vasen pikkusormi on kipeä ja vasen jalka jostain polven ja nilkan väliltä. Ihan tarkkaan ei osaa sanoa, kun se on tuntuu semmoiselta "jännältä", ei osaa selittää.

Jospa tästä olisi jotain oppinut...

Lykkyä mukana, vähällä selvisit, onneksi. Moton osia saa kaupasta, ihmisen sellaiset pitää tilata ja ne maksaa.

Huh! Toi kyllä varmaan vie yöunet.En ole itse vielä vetänyt mopoa puskaan,mutta muutama tiukka mutka on ollut niin,että hiekka on pölissyt tienvierestä.

Kyllä se vaan tiputtaa nopeutta vähäksi aikaa ja meinaa vähä unikin olla tulematta.Ei muuta kun pystyy,niin ajamaan sama pätkä uudestaan,ettei tule jännitysmomentteja.Itsellä tämä ainakin toimi.
thumbs-up.gif

Säikähdyksellä selvisit, hyvä niin. Varmaan hälventää sitä harhakäsitystä että onnettomuudet on niitä mitä muille tapahtuu, toivottavasti löytyis malttia meille kanssaköröttelijöillekin vaikka mutkapätkät meinaavat välillä sekoittaa päät.

Turvallisia lisäkilometrejä.
062802moto_prv.gif

Juu, tänään pitää käydä katsastamassa paikka.
Aika hissukseen tuli ajeltua kotia päin...

Onneksi näin vähällä pääsit, metsähallituksen puolella sattuu olemaan tuota kiveä ja kantoa siellä ja täällä. Sellanen kun sattuu jäämään selän alle ni ai ai...
confused_orig.gif

Kannattaa funtsia tilanne moneen kertaan ja miettiä miten tilanteelta pystyisi välttymään tulevaisuudessa. Eli ei muuta kun uutta rautaa alle ja baanalle!
thumbs-up.gif

Kuka on muokannut otsikkoa?

Juu, näin mä ajattelin, että pitää käydä kattomassa paikka uudestaan ja yrittää muistella mitä eilen tapahtui. Noh kyllä mä syyn tiedän, mutta eihän sitä voi julkisesti kertoa
wink.gif

Noh kyllä mä syyn tiedän, mutta eihän sitä voi julkisesti kertoa  
wink.gif
Keulit mutkaan kovaa kännissä ja kortitta?..
biggrin.gif
biggrin.gif

Kaikki oli sen Saabin vika!
Onneksi ei käynyt kuinkaan. ride 2 die:n sivulla on metka kuva kun joku on pöläyttänyt perse edellä tolppaan. Näyttää aivan siltä kun ois suolesta mennyt sisään. Käyppäs huviksesi katsomassa. Itse vetäsin aikoinaan krossilla pöhelikköön ja selkä kärsi ikuisia vammoja puuhun osumisesta. Onneksi tuo vielä taipuu prätkän päälle.

Pienellä vahingolla selvisit, onneksi.
Lotto vetämään....
-Sergei-
Jep, ja Apparalle harjottelemaan. Orgillahan ei enää tänä syksynä tapahtumia Ahvenistolla ole, mutta MP-tuen päivä näyttää olevan 5.9.2006 tiistaina klo 14-20.
Taidan mennä Lavankoon hakemaan niitä ajolinjoja ja jarrupaikkoja.
Apparalla (Ahvenisto?) pitäis olla eväät mukana että jaksaa ajaa sen pääsuoran...

Lotto vetämään....
-Sergei-
Jep, ja Apparalle harjottelemaan. Orgillahan ei enää tänä syksynä tapahtumia Ahvenistolla ole, mutta MP-tuen päivä näyttää olevan 5.9.2006 tiistaina klo 14-20.
Apparalla (Ahvenisto?) pitäis olla eväät mukana että jaksaa ajaa sen pääsuoran...
Viestisi ei ihan auennut. Onko Lavangossa jo sellainenkin osuus, jossa voi harjoitella mutka-ajoa? Muuta kuin se yksi ympyrä? Ja miten niin eväät mukana? Eihän Ahveniston pääsuora ole edes suora
tounge.gif

Kyllä se on erittäin suositeltavaa harjoitella nimenomaan mutka-ajoa. Syö sitten vaikka niitä eväitä se suoranpätkä, kunhan harjoittelet.

Kuka on muokannut otsikkoa?
Minä muokkasin otsikkoa, koska Hups... ei kerro niin mitään ja tuollaiset otsikot on
033102ass_1_prv.gif

Lainaus Netiketistä:
Kun kirjoitat artikkelin, niin laita sille sellainen otsikko, joka kuvaa mitä artikkelisi sisältää. Monet ihmiset lukevat vain ne artikkelit, joissa on otsikon mukaan jotain mahdollisesti kiinnostavaa. Jos artikkelisi on otsikoitu huonosti, niin se saattaa jäädä monelta lukematta. Otsikot tyyliin "Apua!", "Kysymys!" ja "Ongelma." ovat huonoja otsikoita, koska eivät kerro mitään mistä aihepiiristä artikkelissa on kysymys. Jos tarvitset apua tai neuvoa, niin laita otsikkoonkin tieto mistä on kysymys.

Lotto vetämään....
-Sergei-
Viestisi ei ihan auennut. Onko Lavangossa jo sellainenkin osuus, jossa voi harjoitella mutka-ajoa? Muuta kuin se yksi ympyrä? Ja miten niin eväät mukana? Eihän Ahveniston pääsuora ole edes suora  
tounge.gif

Kyllä se on erittäin suositeltavaa harjoitella nimenomaan mutka-ajoa. Syö sitten vaikka niitä eväitä se suoranpätkä, kunhan harjoittelet.
Lavangon supermotoradalla voi harjoitella jarrupaikkojen hakua, mutka ajoa ja linjoja supermotolla.
Ei tuolla mun motolla viitsi lähteä ajamaan millekään moottoriradalla, kun se ei kulje. Sitä tarkoitin sillä pääsuoralla ja eväiden syönnillä.

Juu, ei varmasti harjoittelu tekisi pahaa, kenellekään, edes mulle
tounge.gif

Back