Hyvä ja kaunis ajatus. Itse olen niin typerä, että pyörän ulkonäkö on puoli ruokaa ja otan riskin ilman teippejä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hä? Sitten kun teipit on kärsinyt inflaation, autoilijat ajelee huvikseen kaikkien teipattujen kohteiden yli... Voi tielaitosäijäparkoja!Ei siitä kyllä ainakaan hyötyä ole, jos tämmöiset liivit alkavat yleistymään. Edellä mainittiinkin jo tuo inflaatio tuohon huomio väriin: asvaltti, puhtaanapito ym. työläiset tuolla tienvarsilla vaarassa kun totutaan tuohon joka paikassa. Ajokoululaiset, naiset, yli viiskybäset ekan harrikan ostaneet gubbet
, ym. taitamattomat, väri on mielestäni näitä varten. Toki jos on huono keli: sumu, yö, vesisade tai muuten vaan näkyväisyys huono niin voi olla ihan perusteltua pitää liiviä.![]()
Jokainen taaplaa tyylillään, vapaan maan oikeus, passiivista turvallisuutta ei koskaan ole liikaa.en kiellä etteikö näkyvyyttä voi parantaa tuollaisella, mut miksi:
Normaalisti liikkuvat mopot näkee siinä missä autotkin, kun seuraa liikennettä, eikä autoja.
Asenne kysymys sanon minä.
Loistava idea, noilla "hurjastelijaliiveillä" saisi varmaan paremmin tietä ohituksiin.Tohon listaan voisi lisätä uutuutena vielä kaikki liikenteen vaarantamisesta sakon saaneet. Sehän olisi tehokasta kun sakkojen lisäksi lätkäistäisiin vielä "häpeäliivit" päälle...![]()
Tietäisi sitten muut tienkäyttäjät varoa...