Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ite tilasin kuukausi sitten tuolta pari huoltopukkia mut eipä ole vaan vielä näkynyt. Soitin ja varmistin sinne vielä et niillä on niitä hyllyssä.http://www.powerplustools.fi
nostimet->mp.nostimet->selaa alaspäin tulee lopulta keulan huoltopukki ja siinä löytyy sekä takapään tarpeet että keulan.Ei ainakaan hinnalla pilattu.
Powerplustools laitto mulle ihan ajallaan. Viime viikon tiistaina tilasin ja perjantaina noudin matkahuollosta.
Tuli takapään- ja etupään huoltopukki. Molemmat hintaansa nähden mainioita.
Tällä kertaa ei tarvinnu Saksasta asti lähteä tilailemaan, että saa oikealla hinta/laatusuhteella.
No siinä pukissa minkä itse tein, on tapit kummankin puolen joista sai nostettua etuhaarukan alapäästä. Tällöin on kuitenkin tuettava pyörä niin tanakasti ettei kohta keräillä kamppeita tallin lattialta... Tuo yläkolmiosta nostettava lienee kuitenkin tukevampi?Viikonloppuna bongasin Biltemasta takapään huoltopukin. Hinta oli 21,90e. Nettikuvastosta tuota ei kylläkään vielä löydy. Jätin kuitenkin pukin ostamatta vielä tässä vaiheessa.
Kertokaas viisaammat, onnistuuko eturenkaan irroitus etupukilla, joka ei nosta yläkolmiosta? Vai onko pakko ostaa tuollainen vähintään 60e pukki eteen. Esim. powerplustoolssin etupukki?
Edit: Olin myöhässä Biltema -uutiseni kanssa![]()
Juurikin viime torstaina, kun vaihdettiin mopooni etu- ja takarengas niin nostettiin etupää ylös iskareiden alta ottavalla pukilla. Takapää oli samaan aikaan takapukin päällä, että tulee vähän tukevammaksi. Etukolmiosta nostava on luultavasti tukevampi ja myös vaadittava väline iskareita irrotaessa.Viikonloppuna bongasin Biltemasta takapään huoltopukin. Hinta oli 21,90e. Nettikuvastosta tuota ei kylläkään vielä löydy. Jätin kuitenkin pukin ostamatta vielä tässä vaiheessa.
Kertokaas viisaammat, onnistuuko eturenkaan irroitus etupukilla, joka ei nosta yläkolmiosta? Vai onko pakko ostaa tuollainen vähintään 60e pukki eteen. Esim. powerplustoolssin etupukki?
Edit: Olin myöhässä Biltema -uutiseni kanssa![]()
Stormilla myytävät lankarullatViittiskö joku viisaampi kertoa, mitä nämä paljon puhutut lankarullat ovat? Kiitos.