• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Huoltoaseman vastuu tankkauspaikan kunnosta ja turvallisuudesta.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kerberos
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
lario sanoi:
Liittyisikö jotenkin kyykkypyöräilyn vaatimiin ajokenkiin, joiden pohjat ei ole off-road hyväksytyt...:dunno:
Niin no, jos on jotkut metallipalat kantapäissä, niin ne ei pidä missään, mutta en mä nyt ihan sitä tarkoittanut. Mulla ei ole koskaan ollut ns. oikeita ajosaappaita. Teini-iässä vedettiin kevarilla Pekka Lahden bootsit jalassa ja nyt on menty noilla turvakengillä ja ihan heti en vaihda. Toimivat hienosti sekä Rocketin, että naku-XJR:n kanssa.

harald73 sanoi:
Niin no, jos on jotkut metallipalat kantapäissä, niin ne ei pidä missään, mutta en mä nyt ihan sitä tarkoittanut. Mulla ei ole koskaan ollut ns. oikeita ajosaappaita. Teini-iässä vedettiin kevarilla Pekka Lahden bootsit jalassa ja nyt on menty noilla turvakengillä ja ihan heti en vaihda. Toimivat hienosti sekä Rocketin, että naku-XJR:n kanssa.

Pekka Lahden bootseilla vuodesta -89:bisseä:
Myös Sieville 10+

Jaa-a. Meitä on moneen lähtöön ja kaikki tyylillään.
Mä oon funtsinu asian niin, kun ajan kesät talvet, että se pärrä kaatuu aina joskus väkisinkin ja se laitetaan semmonen vekotin missä se ei haittaa. Tai sitten kaatumarautaa tms mitä vaan. Jos on muovimopo, niin eiks kannata laittaa ne tapit mitkä ottaa vastaan?

harald73 sanoi:

Teininä ajettiin retu-kengillä, pohjat jäi joskus matkan varrelle.... :jpstyle:
Niin, tai hai-saappailla... :grin:
-Taida nykyteinit tietää koko kengistä....? :p

Edit. Lisätty saappaat... :thumbup:

ajosaappaiden pohjat ei ole aina tehty maksimipitoon, koska se on vaarallista. turvallisempaa, että kanta ei tarraa ja liukuu alta, siis oikeassa kaatumisessa.

eiköhän tämä ole käsitelty, shit happens. Eikun eteenpäin.

rane58 sanoi:

Näkeehän tuolla liikenteessä "ajomiehiäkin" aina välillä jotkut perkeleen lipsuttimet tai loufferit jalassa nilkat vaan vilkkuen ja siihen kirsikkana päälle farkuista pilkistävä persvako:thumbup:

Pet_M sanoi:
Näkeehän tuolla liikenteessä "ajomiehiäkin" aina välillä jotkut perkeleen lipsuttimet tai loufferit jalassa nilkat vaan vilkkuen ja siihen kirsikkana päälle farkuista pilkistävä persvako:thumbup:

Äläs ny, ei tämä ole tekstiiliurheilua.... :right:

rane58 sanoi:

Kyllähän sitä kaikkea tehtiin... ja vielä lueteltua paljon hölmöä hölmömpääkin :D.

Kun sitten vanhempana miettii, että lottovoitto ei olis huono... mutta antaa perhana odotuttaa itseään,
ei aina tule ensimmäisenä mieleen olevansa jo voittajien joukossa kun täällä vielä suht ehjänä hymyilee:D.

Kaikilla hommat ei menny ihan niin OHO:paikallatuulee:.... ja siitä vaan pään ja korvan välistä.

Toisaalta.... olisiko muuten mitä muistella... ja hymyillä :;):.

Mikeyx sanoi:
Huom. garagesale: "se on normaali tilanne tällä pihalla"

Tuossa lie autoilija roiskinut diiseliä pitkin tannerta. Pihalaatat on liukkaat kuin jään pinta, kun siihen tuota ainetta huiskii. Aivan samoin renkaat ei pidä mitään jos satuu noihin roiskeisiin kunnolla. Huoltamon pitäjällä asia oli tiedossa kun kehuu "se on normaali tilanne tällä pihalla". Huoltamon pitäjä tietää ongelman mutta ei tee asialle mitään.

Back