• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Huijari: Eximake Oy

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jokimaa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
En varmaankaan olisi antanut mopoa siellä olla,mutta kun luottaa luvattuihin asioihin?
confused_orig.gif

Joka ikinen päivä olen yhteydessä yrittänyt olla ja viikonloput myös.
033102bebe_1_prv.gif

Ja Lahden liikkeet on ihan perseestä..
nixweiss.gif

Hyvinhän tuosta sai selvän että mitä on tapahtunut. Ei taida tässä tilanteessa paljon suomenkieli auttaa.

Ja toiseksi, kai firmassakin syyllistä on, jos ei vastaa tiedusteluihin mopedin osalta.?

Kaikki maksut menee oikein ja tilien kautta.Minulla ei ole tässä ongelmaa.Muuta kuin se että mopo on Oulussa.Mutta tänään pitäisi tulla ilmoitus jos vaikka olisi valmis`
confused_orig.gif
??
biggrin.gif
biggrin.gif

Toivon todella että tämä menee kohdaltasi edes jossain kohtaa oikein....nyt kun tuntuu ettei mikään...

Niille imbesilleille jotka tällä foorumilla jatkuvasti toisia mollaa...*moderoitu*...olettepa fiksuja.

HUOM! Se jos joku saa sen käsityksen että asiat ei ole Two Wheel Centerin ja asentajan kanssa toimineet ovat täysin väärässä.Minulla ei ole kaveria vastaan mitään päin vastoin,hän on auttanut minua joka asiassa jos on pyöristä ollut kyse.Ja on varmaan tietääkseni aika pätevä tässä maassa alallaan.!!!!!! Ja on minua infonnut asioista joka ikinen päivä...Kiitos hänelle

Ja henkilökohtaisesti en syytä ketään,vaan tietenkin yritystä ja se kuka sen omistaa onkin sitten ihan eri asia...
withstupid.gif

Hirveiltä kuulostavia summia...
crazy.gif
Toivottavasti saat hommat kondikseen. Tuo Mika Jeffremofin maalaus rocks hard!!
buttrock.gif

Kuulostaa sekavalta. Ketä tässä loppujen lopuksi syytellään ja mistä. Ei selviä minulle. Tuntuu olevan sellainen soppa että selviää parhaiten kun menet nokat vastatusten Eximaken omistajan ja asentajan kanssa.

Nämä asiat eivät selviä tällä palstalla. Korkeintaan jonkun säälipisteen voi saada.

Kun ei tiedä taustoja ja sitä mitä on puhuttu tai sovittu, viisain kun ei ota kantaa.

Se että Lahdesta on pitkä matka Ouluun, on sama asia että Oulusta on sama matka Lahteen. Suomi on pitkä maa ja me pohjoisen miehet tiedämme tämän.

No..tarkoitus ei ole niitä täällä selvittää,vaan että onko ollut näin pitkiä korjauksia kellään??Ja ollut saman tapaisia kokemuksia.

SELVITYSTÄ EN HAE,ENKÄ TULE FOORUMEILTA SITÄ PYYTÄMÄÄNKÄÄN.
PISTE!!!!

Juu, no hieman oudon kuvan olen saanut koko kyseisestä yrityksestä. Ja se, että jos firman äijälle sanoo, etten halua ostaa sinulta pyörää, ja hän silti vaan jatkaa kaupitteluaan, niin kyllä minä ainakin sain sellaisen tyrkyttäjän kuvan koko äijjästä. Ei sellainen ole hyvä kauppias. V*ttumainen paremminkin, anteeksi nyt vaan.. Ja jumakauta jos kerran sanoo että en tarvitse pyörää sinulta niin eikun jaapaa ja jaapaa. Tuli sitäpaitsi minua parkkipaikalle yhtäkkiä jututttaan.. mistä lie siihen tupsahti. Helllllll*etten!
mad.gif

Juu, no hieman oudon kuvan olen saanut koko kyseisestä yrityksestä. Ja se, että jos firman äijälle sanoo, etten halua ostaa sinulta pyörää, ja hän silti vaan jatkaa kaupitteluaan, niin kyllä minä ainakin sain sellaisen tyrkyttäjän kuvan koko äijjästä. Ei sellainen ole hyvä kauppias. V*ttumainen paremminkin, anteeksi nyt vaan.. Ja jumakauta jos kerran sanoo että en tarvitse pyörää sinulta niin eikun jaapaa ja jaapaa. Tuli sitäpaitsi minua parkkipaikalle yhtäkkiä jututttaan.. mistä lie siihen tupsahti. Helllllll*etten!  
mad.gif
Näinhän se teki
033102ass_1_prv.gif
Jäi kyllä heti semmonen kuva että mitä ihmettä mikä v....u toi ukko on
crazy.gif
No eipä sieltä ainakaan tuu pyörää hommattuu
062802jumpie_prv.gif
Kierrän kaukaa kyseisen puljun
biggrin.gif

No nyt olisi Hayabusa valmis ja omistajan kanssa olen keskustellut asiasta ja lupasi asiallisesti hoitaa Busan kotio.

Tänään pitäisi kuulema lähteä??
sport05.gif

Back