Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiitos.Kyllä se välillä riepoo ja kovaa,mutta mamma se enemmän tässä hermoilee kuin minä!!!!Toivon todella että tämä menee kohdaltasi edes jossain kohtaa oikein....nyt kun tuntuu ettei mikään...
Niille imbesilleille jotka tällä foorumilla jatkuvasti toisia mollaa....vetäkää vittu päähänne....olettepa fiksuja.
Oikein.No..tarkoitus ei ole niitä täällä selvittää,vaan että onko ollut näin pitkiä korjauksia kellään??Ja ollut saman tapaisia kokemuksia.
SELVITYSTÄ EN HAE,ENKÄ TULE FOORUMEILTA SITÄ PYYTÄMÄÄNKÄÄN.
PISTE!!!!
Näinhän se tekiJuu, no hieman oudon kuvan olen saanut koko kyseisestä yrityksestä. Ja se, että jos firman äijälle sanoo, etten halua ostaa sinulta pyörää, ja hän silti vaan jatkaa kaupitteluaan, niin kyllä minä ainakin sain sellaisen tyrkyttäjän kuvan koko äijjästä. Ei sellainen ole hyvä kauppias. V*ttumainen paremminkin, anteeksi nyt vaan.. Ja jumakauta jos kerran sanoo että en tarvitse pyörää sinulta niin eikun jaapaa ja jaapaa. Tuli sitäpaitsi minua parkkipaikalle yhtäkkiä jututttaan.. mistä lie siihen tupsahti. Helllllll*etten!![]()