Entäs ne rottapyörän näköiset HD:t mitä kerran kuolasit VehoniemessäMä ainakin tiedän sen verran, että Ducatissa on kymmenen kertaa enemmän munaa kun Hondassa. Ja se on FAKTA se!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Entäs ne rottapyörän näköiset HD:t mitä kerran kuolasit VehoniemessäMä ainakin tiedän sen verran, että Ducatissa on kymmenen kertaa enemmän munaa kun Hondassa. Ja se on FAKTA se!![]()
Sulla vaan on erilainen näkemys näistä asioista...Entäs ne rottapyörän näköiset HD:t mitä kerran kuolasit Vehoniemessä. Siinä vasta munaa on kun semmosta paskaa työntää vesisateessa![]()
![]()
![]()
Oot ihan oikeessa mä olin väärässä ei ne mitään rottapyöriä ollu kawabatalla on rottapyörä. Nää oli jotain ihan muuta hirveetä pas.. eiku jotainSulla vaan on erilainen näkemys näistä asioista...Entäs ne rottapyörän näköiset HD:t mitä kerran kuolasit Vehoniemessä. Siinä vasta munaa on kun semmosta paskaa työntää vesisateessa![]()
![]()
![]()
Ja ne mitään rottia ollu![]()
Eipä ollut samassa paikassa vaan Raision BW:n lähitienoon pikkuteillä.Pakko kysyä että missä koeajoit Hondan? Samassa paikassa?
En ymmärrä, mitä kadehtimista Ducatissa on. Se on varmaan hyvä pyörä sellaiselle, joka tykkää V-2:sta, mutta minulle se ei sormien puutumistaipumuksen vuoksi käy. 999 oli kyllä kiva ajettava kun sitä alkusyksystä kokeilin, mutta se ei ole aivan niin tasapainoinen ja menevä ajettava kuin (2004) Blade. Sitäpaitsi kiloisesta rivinelkusta lähtee mukava ääni kun kierroksia on 10.000 ja tietää, että nyt mennään. Kuten olen aiemminkin moneen kertaan todennut, Ducatin ongelma on sen liian kova hinta. Vuoden 2004 keväällä 999 maksoi 27.500 € (tiedän, on nyt tarjouksessa 25.500, mutta on edellisen vuoden malli) ja Blade 20.900 €. Itse en rupea maksamaan 6.600 € pelkästä fiiliksestä. Kun nyt on auton vaihto edessä, tuo säästynyt 6.600 € auttaa jo jonkin verran välirahassa. Sinänsä on jokaisen oma asia, millä vempeleellä ajaa, ja turha siinä on mennä neuvoja antamaan, mikä pitäisi ostaa. En prätkä- ja autokaupoissa kuuntele muiden neuvoja, sillä minun rahani siinä on pelissä, ja väärästä valinnasta "syyllinen" löytyy heti kun katsoo peiliin.Itse epäilen suuresti että suurin syy siihen miksi Ducatia "haukutaan" on ihan pelkkä kateellisuus kyseistä laitetta kohtaan. Joko itse ei uskalla tai ei omaa sitä muutamaa sataa euroa enempää pääomaa tuollaisen ostamiseen.
Aivan varmasti koeajan ..... ja luultavasti useamman kuin kerran ennen kuin menen ostamaan uutta pyörää. Koeajo kertoo jotain, mutta sitten on se toinen puoli eli pyörän kestävyys jne.Ducatistit hei !
Annetaan Hondafriikkien rauhassa kommentoida Peltzille Ducatin valintaa, eiväthän hekään käyneet arvostelemassa Ducati-palstalla.
Peltzi tekee sitten oman valintansa kommenttien perusteella, toivottavasti vasta koeajon jälkeen.
Sinussa taitaa olla ainesta kun puhut "tunteesta" materian sijaan!!... ehdotan syvällistä perehtymistä Ducatin historiaan, Fabio Taglionin orkideankasvatusharrastukseen, sekä Italian historiaan...eritoten Benito Mussolinin rooliin Ducatin teollisen voimistumisen katalysaattorina...Kovasti tuntuu kannanotot olevan "tunteellisia" eli omaa valintaa puolustetaan loppuun asti ..... mutta hyvä niin![]()
Sinussa taitaa olla ainesta kun puhut "tunteesta" materian sijaan!!... ehdotan syvällistä perehtymistä Ducatin historiaan, Fabio Taglionin orkideankasvatusharrastukseen, sekä Italian historiaan...eritoten Benito Mussolinin rooliin Ducatin teollisen voimistumisen katalysaattorina...Kovasti tuntuu kannanotot olevan "tunteellisia" eli omaa valintaa puolustetaan loppuun asti ..... mutta hyvä niin![]()
Lopputentti pidetään huhti-toukokuussa ja läpäistyäsi voimme myöntää sinulle "ostoluvan"...![]()
Onko mahdollista saada ostolupaa, jos ei olekkaan kiinnostunut tuotteen historiasta, vaan haluaa tuotteen itselleen pelkän käytön vuoksi? Itse en esimerkiksi vasaraa ostaessa ala miettimään vasaratehtaalla töissä olleen henkilön kiinnostuksen kohteita, vaan tarkoituksena on ostaa työkalu, jolla tietty homma hoituu ja joka on miellyttävä käteen. Moottoripyöräthän ei kauheasti kuitenkaan tuosta vasarasta eroa, eräänlainen työkaluhan sekin on, vaikkakin nauloja sillä on melko vaikeaa hakata ja liikkuvia osiakin melkoinen määrä enemmän (eli eroa onkin paljon).Sinussa taitaa olla ainesta kun puhut "tunteesta" materian sijaan!!... ehdotan syvällistä perehtymistä Ducatin historiaan, Fabio Taglionin orkideankasvatusharrastukseen, sekä Italian historiaan...eritoten Benito Mussolinin rooliin Ducatin teollisen voimistumisen katalysaattorina...Kovasti tuntuu kannanotot olevan "tunteellisia" eli omaa valintaa puolustetaan loppuun asti ..... mutta hyvä niin![]()
Lopputentti pidetään huhti-toukokuussa ja läpäistyäsi voimme myöntää sinulle "ostoluvan"...![]()
No nyt aletaan päästä asiaan. Mikä sulla on huoltoväli ja oletko ottanut selvää paljon huollot maksavat ? Ymmärsinkö oikein, että olet juuri ostanut uutena pyöräsi ?Eikö järkikin jo sano, että huoltoväli on liian lyhyt ja huollot liian kalliita, siis Ducatissa?
Elo-Syyskuussa oli Oy Wasa Auto Rapid Ab:ssa uusi Ducati S620 FF (musta) myynnissä hintaan 9900 €. Ei mennyt kaupaksi ja nyt on hinta 10900 €...hinta vaan pakkaa nykyään olemaan perusmalleille niin halpa, että liian monet pystyvät sellaisen hankkimaan...shit.. hinnat pitäisi tuplata
Juu,No nyt aletaan päästä asiaan. Mikä sulla on huoltoväli ja oletko ottanut selvää paljon huollot maksavat ? Ymmärsinkö oikein, että olet juuri ostanut uutena pyöräsi ?Eikö järkikin jo sano, että huoltoväli on liian lyhyt ja huollot liian kalliita, siis Ducatissa?
Joo, seuraava on sitten hyvin vahvasti subjektiivista henkilökohtaista kokemusperäistä mutu-tietoa:Sama tilanne tuon Jyrin kanssa enkä osaa edes huoltaa itse. Nytpä tarjoutuukin tilaisuus kysyä mitä vastaavan Hondan huolto maksaa ja kuinka usein se pitää tehdä? (Vastaava lienee joku cbr600?)
Matti