Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tankki pitäis onnistua kun käyttää kevlar ja hiilikuitu yhdistelmää ja siinä elastiseksi jäävää tärinää ja liuottimia kestävää epoksi hartsia. Ainakin 3 muotti kappaletta... voi olla että pitää ottaa 4 palaa käyttöön. Helevetillinen homma tulee olemaan muottien teossa. Eli ensin kaikki uudet muodot pitää hakea uretaanilla (levyä ja vaahtoa) ja se pinta pitäis saada ihan sileäksi maalausta varten. Siitä sitten muotit ja vasta sitten pääsee tekemään varsinaista laminointia. Ajattelin myös nuo jalkatappien sarjat tehdä hiilikuidusta... Sanotaan vaikka näin että JÄNSKÄTTÄÄ...Hyvältä kuulostaa![]()
Tuo tankki vaikuttais pahalta rastilta, kerro ihmeessä miten siinä sitten käy.
Hetkinen seis, onko nyt niin, että hiilikuitua voi LAMINOIDA? Miten mulla on sellanen käsitys, että se vaatii jonkun mystisen paistamisen, vai onko sekin vaan Matti Kyllösen sekoiluja? Jos näin todella on, niin tässähän menee talvenvietto uusiksisitten pääsee tekemään varsinaista laminointia. Ajattelin myös nuo jalkatappien sarjat tehdä hiilikuidusta.
Starkista mä sitä oon ainakin saanu, eikä muistaakseni ollu ees järettömän kallista. Uretaanilevyähän käytetään nykyään todella paljon lämmöneristeenä.Hei! Mistä saa sitä uretaanilevyä?