• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Hesan Hitaat ti 25.9. kelli 17.30 Hyrylän Shell

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -Anu-
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

-Anu-

~Kaatumatappi~
Vihdoinkin taas olis mahiksia kurvailla :)

Kukkis starttaa otsikossa mainittuna aikana Hyrylän Shelliltä (http://www.st1.fi/index.php?id=11085), perään saa ja on jopa suotavaa tulla, porukas on kivempi ajella. Reitti varmaan 150 km suurinpiirtein kun tulee pimee niin aikasin. Eli paluu jonnekin pk-seudulle apaut 20.30. Yks kahvitauko välissä, tankkitaukoa ei välttämäti ole (kun ei ole reitistäkään hajua vielä) eli tankatkaa ittenne ja moponne valmiiks :)

Kun lähetään niin muistakaa kattoa minkälainen mopo on eessä ja takana ja venailkaa risteyksessä jos takana ei ketään näy, seuraavassa risteyksessä sitten teitäkin ootellaan. Vauhti on sitä samaa vanhaa....

Ilta-ajelut alkaa käydä lyhyiks jos ei starttia aikaisteta (jollon moni ei välttis kerkee) eli tää saattaa olla vika iltareissu tälle vuotta :no: JOS vielä aikataulut ja kelit antaa periks ni tiijä vaikka se makkarareissuki tehtäs, mutta kattellaan sitä seuraavalla viikolla.

Tulkaa uudet nassukat rohkeesti esittäytymään starttipaikalla. Peränpitäjän paikka auki, hoi sikiviki tai suopo :bye:

Sadetutkat on suosiollisia, ajellaan

Noo, ei se niin nokonuukaa oo. Mun mopo on katsastuskunnossa eli valot toimii :grin:

Tullaan tullaan. Jossei peräpäänpitäjiä oo vielä paikanpäälläkään löytyny niin voin hoitaa sitä hommaa.

Torstaina ajettiin 150 kilsaa ilta-ajoilla ja kerettiin hämärän aikaa takasi perille, eli joskus kasin maissa. Yks kahvitauko pidettiin.

BadToThe Bone sanoi:
Edelliseen viitaten.... Eihän tuota voi missata mistään hinnasta:D

Mä olen kauhian pahoillani MUTTA tällä kertaa tullaan kahdella pyörällä, tai oikeestaan neljällä pyörällä, tai miten sen nyt ottais :p

Viikon vinkkinä mainittakoot että tummalla visiirillä ei matkaan kannata lähteä lainkaan :polonen:

Meinaan vaan että aina voi reissujen varrella sattua ja tapahtua viiveitä ja tähän aikaan vuodesta ei ole ollenkaan hullua varautua siihen että hämy iskee niskaan loppumetreillä. Pimeässä on ennenkin letkailtu ja se on itse asiassa joskus jopa ihan hauskaa pienen matkan. Joten ei siitä kannata ottaa huolta, kunhan varautuu vaan asiaan.

Viimeksi muokattu:
Passaako tulla epävirallisesti kokeilemaan perä-ukon taakse, että kauanko pysyn tällä kertaa mukana vauhdissa? O:-) Tyyliin perävalotakuu, että sitten kun ei letkan seuraava suunta enää näy risteyksessä, ni tiedän, että se oli sitten siinä. :)

Nyt alkaa olla viitisen tonnia ajettu lisää ekan yrityksen jälkeen ja tässä on tullu kesän mittaan havaittua, että mun keksimääräinen ajonopeus on hiukan noussut etenkin tuolla maaseudun puolella, ni olis jännää verrata alkukesän vauhtiin. Ja lisäks Kimppakivakin jäi sateen takia pois, ni letkailut on jääny vähiin. :(

Ajelut on tottakai kaikille avoimia sosiaalisia yhdessätouhuamisen paikkoja. Ainut riski siinä on se että jos jotain käy niin siellä saattaa pian olla oman onnensa nojassa ja veturille voipi tulla aika ilkeä olo jos ilman mitään selitystä tauolla yksi puuttuu eikä syytä tiedetä. Itse ainakin soisin että ajelu tapahtuisi perämiehen edessä, ei takana :)

Tosin itsekin olen vain letkajäsenenä että eipä mun sanalla tässä ole juurikaan merkitystä.

Back