• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Hesan Hitaat ti 25.9. kelli 17.30 Hyrylän Shell

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -Anu-
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Perämiehen eteen vain rohkeasti :)

Näissä letkoissa odotetaan aina kaikkia, joten ajelet rauhassa vain omaa ajelua ilman turhaa jännittämistä. Guess jo mainitsikin myös turvallisuusaspektin tähän liittyen. Sekä onhan se nyt kiva tulla ison porukan kanssa kahvitaulle turisemaan.

Mukaan vain siis :orgmp:

dmachine sanoi:
Perämiehen eteen vain rohkeasti :)

Näissä letkoissa odotetaan aina kaikkia, joten ajelet rauhassa vain omaa ajelua ilman turhaa jännittämistä. Guess jo mainitsikin myös turvallisuusaspektin tähän liittyen. Sekä onhan se nyt kiva tulla ison porukan kanssa kahvitaulle turisemaan.

Mukaan vain siis :orgmp:

En toisaalta haluaisi nopeammilta pilata arvokasta valoisaa ajeluaikaa, kun mun tapauksessa sitä odottelua voi tämän kesän kustomisti kuitenkin aiheuttaa. Noin lyhyellä pätkällä (150km vai mikä se oli?) tuskin legejäkään on kahta enempää, että voisi helpommin jäädä välistä pois pienen yhteensopivuuskokeilun jälkeen.

Alkukesästä Hitaissa oli selkeästi kovempi keskivauhti kuin mulla; nyt kun olen ajanut enemmän, niin tiedän, että Hitaissa se on edelleen kovempi, mutta tiedän myös, että nopeusero on kaventunut kesän mittaan ja kiinnostaisi kovasti, että kuinka paljon. Ja vaikeahan tota yhteensopivuutta on arvioida paitsi kokeilemalla.

Letkassa on kuitenkin kiva ajella ja sen kerran kun Hitaissa olin, niin touhusta jäi hyvä fiilis muuten, kunhan vaan letkan ja mun oma vauhti olisi riittävän lähellä toisiaan. Tosin perän haitariliike lienee kohdallani ollut merkittävä tekijä tuossa nopeuserossa.

yason sanoi:
Noin lyhyellä pätkällä (150km vai mikä se oli?) tuskin legejäkään on kahta enempää, että voisi helpommin jäädä välistä pois pienen yhteensopivuuskokeilun jälkeen.

Kyllähän välistä voi pois jäädä muutoinkin kuin tauoilla kunhan muistaa selkeästi heilutella muille (tässä tapauksessa perämiehelle) hanskalla hei hei, jotta kaikki tajuaa että jätät letkan eivätkä lähde perään tai ala ihmettelemään mihin katosit.

yason sanoi:
En toisaalta haluaisi nopeammilta pilata arvokasta valoisaa ajeluaikaa, kun mun tapauksessa sitä odottelua voi tämän kesän kustomisti kuitenkin aiheuttaa. Noin lyhyellä pätkällä (150km vai mikä se oli?) tuskin legejäkään on kahta enempää, että voisi helpommin jäädä välistä pois pienen yhteensopivuuskokeilun jälkeen.

Voithan tulla letkan perälle (siis sinne perämiehen eteen) ja olla ainakin ensimmäiselle stopille/kahvitauolle mukana. Siellä sitten teet arvion, että tuntuuko paremmalta jättäytyä, vai haluatko jatkaa ajelua. :orgmp2:

yason sanoi:
Passaako tulla epävirallisesti kokeilemaan perä-ukon taakse

Ei minnee taakse vaan peräukkelin eteen tietty! Oon GuessWhon kanssa samaa mieltä, jos sää katoot jossai vaihees letkasta peräukon takaa niin mä en pysty nukkuun seuraavana yönä :grin: Elikkä tervetuloo, Hyryläs nähään :bye:

(siks toiseen, siel alkaa oleen lehtiä ym tiellä, otetaan muutenki iisisti, eikä pidä unohtaa sitäkään etten mä oo ajanu mopolla metriäkään yli kuukauteen kadulla :blink:)

Waille sanoi:
Kyllähän välistä voi pois jäädä muutoinkin kuin tauoilla kunhan muistaa selkeästi heilutella muille (tässä tapauksessa perämiehelle) hanskalla hei hei, jotta kaikki tajuaa että jätät letkan eivätkä lähde perään tai ala ihmettelemään mihin katosit.

No tämä on ihan hyvä juttu. En tarkkaan tiennyt, mitkä on käytännöt tällaisten välipoistumisten suhteen, mutta helpottaa kyllä asiaa, jos perämies antaa mun mennä menojaan, kun itse vinkkaan kädellä, että ohi vaan. Ei tarvi sitten kieli vyön alla koittaa kiriä.

-Anu- sanoi:
Ei minnee taakse vaan peräukkelin eteen tietty! Oon GuessWhon kanssa samaa mieltä, jos sää katoot jossai vaihees letkasta peräukon takaa niin mä en pysty nukkuun seuraavana yönä :grin: Elikkä tervetuloo, Hyryläs nähään :bye:

No ehkä mä nyt sitten tulen ihan virallisestikin letkaan. Jään sitten vaan pois, jos käy liian työlääksi. Kai sitä kaikkea pitää kokeilla pari kertaa kaudessa?

-Anu- sanoi:
(siks toiseen, siel alkaa oleen lehtiä ym tiellä, otetaan muutenki iisisti, eikä pidä unohtaa sitäkään etten mä oo ajanu mopolla metriäkään yli kuukauteen kadulla :blink:)

Lehtiä ei vielä viime viikolla ollu, mutta märkiä havupuun neulasia sitäkin enemmän, ja peltomultaa siellä onkin ollu jo viikkotolkulla. Auttanee kyllä asiaa mun osaltani, jos tekin joudutte noiden takia hidastelemaan :häähää:

edit: ei näköjään hähää -hymiö toiminut tekstimuodossa, piti ihan hiirellä valita tosta palkista...

Lehtiä ei vielä viime viikolla ollu, mutta märkiä havupuun neulasia sitäkin enemmän, ja peltomultaa siellä onkin ollu jo viikkotolkulla. Auttanee kyllä asiaa mun osaltani, jos tekin joudutte noiden takia hidastelemaan :häähää:

edit: ei näköjään hähää -hymiö toiminut tekstimuodossa, piti ihan hiirellä valita tosta palkista...[/QUOTE]

Joo, neulasia oli tuolla Porvoon Gäddragin teillä eilen niin, että tie oli välillä ruskeana niistä. Olin kotilolla liikenteessä, joten ei sillee haitannut. Huominen ajo voisi olla ihan hyvä, joten saattaapi olla, että ilmestyn lähtöpaikalle. Töihin menen pyörällä kuitenkin, vaikka viileää on luvattu. Koskahan se ilmaston lämpeneminen iskee tänne oikein tosissaan ??

Byrga sanoi:
Joo, neulasia oli tuolla Porvoon Gäddragin teillä eilen niin, että tie oli välillä ruskeana niistä. Olin kotilolla liikenteessä, joten ei sillee haitannut.
Oho, sade vissiin tehnyt tepposet. Kiersin nuo tiet lauantaina (kävin Sondbyssä ja Tirmossa) ja muutamaa savipaakkua lukuunottamatta tiet oli loistokunnossa.
/Kimi

Mahdollisesti ehkä jos saan luvan eikä vesisade rintama kerkii paikkakunnalle ja takapenkkiläinen ei tuu mukaan vaan suostuu tuuraamaan lapsen kuljetukset muihin harrasteisiin. Jos ei niin hei sitten :bye:

Tänään mennään vaikka perskules tihuttaiski pienesti... Tai ainakin mä aion mennä :WAZAAP:

Dodih!

Päivä mopoiltu duuniajoa pitkin pk-seutua.

Kylmää... tihkuista.... nihkeää.... pimeetä... :sad:

Saa kivittää... mutta päivän ajot on nyt ajettu.

Menkäähän varovasti.... pinnat on kun Panutytöllä :paikallatuulee:

Back