• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Hesan Hitaat ti 24.7. klo 17.30 Hyrylän Shell

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -Anu-
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Oikasin kesken kotio kun bensavalot tovin vilkku.
Kiitos hyvistä mutkista. Muutama uusi pätkä mullekkin :)
Kiitos myös hyvästä seurasta vaikka sehän ei näissä karkeloissa mitään uutta ollutkaan.

Lähdin samaan aikaan Vuosaaren suuntaan. Entinen letkaneitsyt, nro 22, kiittää ja kuittaa. Tämä on mun juttu, ei epäilystäkään. Tässä porukassa viihtyy.

Istuin vielä kello kuudentoista aikoihin Kampelassa Aurinkolahdessa ja ryystin kahvia, yksin kuten tavallista. Totesin että nyt tai ei koskaan, stanan ihmispelkuri :grin:

Juuri kotiuduttu. Nappulat oli jo nukkumassa, joten grillailu sikseen...

Kiitoksia seurasta ja mutkista. Pari uutta tietäkin tuli nyt tutuiksi.
Rouva kommentoi kotiin saavuttua naamavärkistä, sillä naama ja kaula oli ihan mustat liasta. :dunno:

Mistä muuten toi Hesan Hitaat -nimi juontaa juurensa? :ohmy:

Ootte te kyl ajajia! Jos nää oli ne hitaat, niin... :D

Kiva oli kuiteskin käydä ja kyllähän mä alkupään mutkat selvitin tuolla Shadowilla, vaikkakin vähän teitä muita hitaammin. Ruokatauon jälkeen ajelin pärrän kuitenkin kotiin pitkää kiertotietä, mutta vähän rauhallisempaa vauhtia (ettei tarvi sakkoja miettiä) ja jalkatappien hiomisen sijaan jalkoja lepotapeilla suorassa oikoen ;-)

Jotain 250km mittariin kaiken kaikkiaan...

Kiitoksia täältäkin. Mukava oli päristellä ja reitit oli hyviä, etenkin kun vielä tässä vaiheessa suurin osa oli aika uutta pätkää. Tänne tullaan jatkossakin nuorentamaan keski-ikää. :orgmp2:

Viimeksi muokattu:
Reiska_SB sanoi:
Tomppa olen hieman loukkaantunut.....
Ei sun tarvi vilkuilla peilistä missä olen sun perässä. (varsinkaan mutkissa)
Yritän olla aina siinä samassa kohdassa sopivan välimatkan päässä.
En missä tapauksessa koskaa tule rinnalle tai liian lähelle (vaikka hyppäisit voltin) :D

Kotirauhan ylläpitämiseksi ehdoitankin että.
Jos tarjoot kaljat, voit laittaa tapahtuman mun syyksi :grin:

Miks sä oot loukkaantunut että mä sun hyvinvointias ajattelin ihan pyyteettömästi :grin:
Se on vaan niin takaraivossa että äkillisen ajolinjanvaihdoksen yhteydessä vilkaisee ettei keilaa ketään ojaan.
Näin tällä kertaa ja eihän siinä mitään vahinkoa syntynyt, jos ei mun takaraivon muokkaamista (ihan aiheesta) hellästi veturin toimesta kahvitauolla lasketa :smoking:

Viimeksi muokattu:
Tackar kaikille.....
Saakeli kun kattelin vaan samppakuuskuutosen nautiskelevaa riimittelyä niin oli omat rytmit hakusessa...
No mut hyvä svengi enihau....:cruising:

Kotona ollaan, pyörä tankattu ja iltapala syöty, seuraavaksi nukkumaan. Tulin vaikken luvannut ja kivaa oli, kiitokset kaikille ajoseurasta.
Ensi viikolla uudestaan.:jippikaijee:

Kiitoksia Anulle taas hyvistä mutkista, kaikille loistavasta seurasta ja Shadow kuskille ilotulituksista. Hyvä niitä rautoja on pikkusen höylätä, pystyy jatkossa sit kallistaa enempi.:WAZAAP: Eli pukama kuittaa.

CJ sanoi:
Mistä muuten toi Hesan Hitaat -nimi juontaa juurensa? :ohmy:

No siitä että a) ollaan niinko Hesassa (melkein, tavallaan) ja b) tää on hitain letka mitä pks:lla ajetaan ja vauhti on, no, hidas, ja c) alkukirjaimet on samat ja d) mun mielikuvitus ei sillon kun nää polkasin alkukaudesta tulille ollut pätkääkään luovalla tuulella. Ja sitte se nimi jäi :grin:

Kiitos kaikille mukanaolleille, eritoten jälleen sikivikille. Kyllä mä oon sulle muutamatki viineri-kaffet pystyssä, ei näitä yksillä kuitata. Masalle kiitos kahvesta ja väliveturoinnista :)

Se on jännä juttu kun oppii käyttämään navia mutkanlukulaitteena oudoilla pätkillä niin sitten kun se ei piirräkkään sitä tietä yht'äkkiä silleen että pystyis lukemaan mihin suuntaan se mutka taittaa niin.... Pari kertaa tuli semmonen hemmojarru ja yhessä jarrussa (sepelin takia) meinas käyä kahelle ekalle pyörälle huonosti. Mutta, Reiskan vikahan se olis ollu, koska OB näki tapahtuman :)-

Ens viikkoon sitte vaan :bye:

Inksu sanoi:
Hirmusesti teitä oli!
Melkein käsi kramppas kun yritti kaikille vilkutella

Joo, oli kiva nähä suaki piiiiitkästä aikaa :polonen:

Kiitokset täältäkin. Oli mahtava fiilis ajella, vaikka välillä kärki häviskin horisonttiin. :respect:

Toivottavasti ensi viikolla saa järjestettyä aikaa, ja pääsee uudelleen mukaan.

Kiitoksia. Ensimmäistä kertaa mukana. :) Oli tosi mahtavat reitit, mutkaa toisen perään!
Seuraavia ajoja odotellessa. -T

Back