• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Hesan Hitaat ti 24.7. klo 17.30 Hyrylän Shell

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -Anu-
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Täähän alkaa näyttään hyvälle. Uusii renkai, vanhoi renkai, radalla rullalle ajettui renkai. Kaikkee löytyy :)

Letkasta on vissiin tulossa melkosen pitkä joten erityisen tärkeetä on ne risteysten merkkaukset (joita reitille osuu enempi kun kaks). Onneks Suomen paras häntämies sikiviki just ilmotti että hän pääseekin joten lauma saadaan kaitsettua kasaan tarvittaessa.

Reitillä on 2 siirtymää joista toinen otetaan motarin kautta noin 4 kilsaa ettei tarvii mennä Porvoon keskustaan. Siellä se letka hajoo ihan täysin tolla määrällä valojen ja puusilmäauoilijoiden takia :) Toinen siirtymä tullee tarpeeseen mutkarunttausten jälkeen ihan lepotaukona :grin:

O-ou, pitkä letka tulossa. Ihan nolostuttaa tulla rimpuilemaan meitsin Geeässällä...

Silti, pakkohan se on tulla ekaa letkaa kokeilemaan, jospa vaikka innostuis ja sais ton avovaimonki innostumaan sitten kun hän takasin stadissa on.

Sunis sanoi:
O-ou, pitkä letka tulossa. Ihan nolostuttaa tulla rimpuilemaan meitsin Geeässällä...

Silti, pakkohan se on tulla ekaa letkaa kokeilemaan, jospa vaikka innostuis ja sais ton avovaimonki innostumaan sitten kun hän takasin stadissa on.

Höpsis, on siellä oltu maxiskodella ja piikilläki ja supermotoilla ja vaikka millä :grin:

Mitä joku tullut piikilläkin? Onko ollut kevari ikäinen vai? Itse kun kun olen varmaan nuorimasta päästä vaikka nyt oikea mopo jo alla.

L.a.t.h.e sanoi:
Mitä joku tullut piikilläkin? Onko ollut kevari ikäinen vai? Itse kun kun olen varmaan nuorimasta päästä vaikka nyt oikea mopo jo alla.

Joo ja viime vuonna pk-ajoilla oli heppu piikillä, 17-kesänenkö se nyt oli; mutkilla pysy hyvin kyydissä vaikka suoranopeuksissa sitte vähän jäiki. Samoten on ollu erilaisii kuristettui pelei mukana. Ei me mennä Hitailla semmosta kyytiä ettei mukana pysyis, jos nyt ei moposkootterilla sentäs tuu :)

L.a.t.h.e sanoi:

Hyvä vaan että tulee nuorempaakin polvea paikalle. Ehkäisee äijäytymistä (sanoo vielä toisella kympillä ajeleva ukko :grin:).

Lienee nyt hyvä täsmentää että kyseinen kaveri oli varsin pätevä ja osaava kuljettaja. Eli ihan peruspiikki-kuskeille en silti letkailua tässä mittakaavassa täysikokoisten seurassa suuresti suosittele. Letkailun hahmottaminen kun on usein sangen hankalaa niillekin joilla on maantiekokemusta useilta vuosilta, monen näköisellä pelillä :jpstyle:

Tomppa olen hieman loukkaantunut.....
Ei sun tarvi vilkuilla peilistä missä olen sun perässä. (varsinkaan mutkissa)
Yritän olla aina siinä samassa kohdassa sopivan välimatkan päässä.
En missä tapauksessa koskaa tule rinnalle tai liian lähelle (vaikka hyppäisit voltin) :D

Kotirauhan ylläpitämiseksi ehdoitankin että.
Jos tarjoot kaljat, voit laittaa tapahtuman mun syyksi :grin:

Back