• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Hesan Hitaat ti 14.5.2013 Rusan Shell kello 17:00

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -Anu-
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Tehtäiskö niin että herrasväki vetää seuraavat
hitaat taas kakspäällä...... tolla ....... ja mä myyn lippuja spektaakkeliin :D.

Aika takuu suksee olis..... kyllä :;):

Mahtuiskohan tuo varjo taas sinne "tokavikaks" jos siis töistä ehtii ajoissa?

Teräspunos kytkinletku kestää
miutta mies on aika poikki
jo 7 viikkoa köhää ja pitäis joku ruosteenpoistokin varalta käydä
jaksaiskohan ja pääsiköhän tuohon tuntemattomaan lähtöpaikkaan?
Onko Espoon Keskuksen läheltä esilähtijöitä, niin vois raahautua paikalle
jos ei - niin ei se mitään - istun sitten yksin kotona kypärä päässä ja sataa...

Bone sanoi:
Tehtäiskö niin että herrasväki vetää seuraavat
hitaat taas kakspäällä...... tolla ....... ja mä myyn lippuja spektaakkeliin :D.

Aika takuu suksee olis..... kyllä :;):

Me yks keikka vedettiin viime syksynä 2 päällä. Se meni ihan LOISTAVASTI mutta heti pihasta lähettäessä belly pan nappas rotvallin reunaan kiinni ja piti niiiin ilkeen äänen ettei tosi :grin:

Täs on ny vaan se ongelma että mä en mielelläin kyysää herraa. For obvious reasons :paikallatuulee:

Ja -Timi- perkule sun kanssas!!!!

Krikri sanoi:
Mahtuiskohan tuo varjo taas sinne "tokavikaks" jos siis töistä ehtii ajoissa?

Mahtuu, Suomessa on piiiitkät mutkapätkät :)

Vois kyl käydä lähtöpaikalla morottaan tyyppejä, ens viikolla sit vihdoin :cruising:

riisor sanoi:
Vois kyl käydä lähtöpaikalla morottaan tyyppejä, ens viikolla sit vihdoin :cruising:

Voisikko samalla tuua sun navin lainaan jossa olis ko. paikalta valmiiks piirretty reitti sillä mä just hiffasin että mulla ei ole mitään muistikuvaa tuon lähtöpaikan lenkeistä :grin: En tänä vuonna o juur ajellu. Nooh, fiiliksel mennään, ajetaan vaik sama 10 kilsan pätkä 15 kertaa eestaas ni siit tulee se 150 kilsaa :paikallatuulee:

No eeei, emmää ees navia osaa käyttää eli perstuntumal mennään, anteeksi jo etukäteen. Keliki on aika hyvä ni kivakiva, ei tarvi peruu lähtöö :bye:

apua apua, elkää jättäkö, otin pienet tirsat, just heräsin, kauhia kiirus tulee, oottakaa minnuu!!! :tyhmäminä:

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back