• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

HD-owner; ilmoita mallisi tänne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Yksi(siis näin aluksi) muutos vielä pitäisi, jalkakontrolleja pitäisi saada vielä hieman eteenpäin. Pyörässä on jo etukontrollit, mutta onko olemassa mitään ns. jatkosarjaa millä niitä voisi vielä siirtää pari tuumaa lisää?
Mulla on sportyssa kiinni siirtosarja joka on n.7cm kauempana kuin siirtosarjat yleensä. Eli siitä koneen etukiinnikkeestä sen 7cm eteenpäin, eli sellaisiakin on olemassa.
En usko, että mitään erillistä "jatkosarjaa" kontrolleille löytyy, vaan sun täytyy vaihtaa koko sarja.

Yksi(siis näin aluksi) muutos vielä pitäisi, jalkakontrolleja pitäisi saada vielä hieman eteenpäin. Pyörässä on jo etukontrollit, mutta onko olemassa mitään ns. jatkosarjaa millä niitä voisi vielä siirtää pari tuumaa lisää?
Mulla on sportyssa kiinni siirtosarja joka on n.7cm kauempana kuin siirtosarjat yleensä. Eli siitä koneen etukiinnikkeestä sen 7cm eteenpäin, eli sellaisiakin on olemassa.
En usko, että mitään erillistä "jatkosarjaa" kontrolleille löytyy, vaan sun täytyy vaihtaa koko sarja.
Ja yksi mahdollisuus on kokeilla miltä keskitapit tuntuisi. Itse pitkäkoipisena huomasin, että keskitappien kanssa sportin ajoasennon sai paremmin kohdilleen kuin siirtosarjalla.

Ja yksi mahdollisuus on kokeilla miltä keskitapit tuntuisi. Itse pitkäkoipisena huomasin, että keskitappien kanssa sportin ajoasennon sai paremmin kohdilleen kuin siirtosarjalla.
Jep. Jossain vaiheessa mulla oli dynassa etutapit, sitten niihin 2" jatko, sitten muistaakseni kuusi erlaista penkkiä joista viimeisin viritys siirsi persettä öbaut 2" taaksepäin orkkikseen verrattuna. Jalat oli suorana kyllä mutta en viihtynyt. Lopulta laitoin keskitapit ja Corbinin Classic Solon jota hieman korotin takaosasta ja nyt on hyvä. Ei ehkä niin cool mutta ketut siitä.

Kiitos kaikille vinkeistä ja vastauksista.
Muistatko minkä merkkinen siirtosarja kyseessä ja mistä mahtaa saada?

Kiitos kaikille vinkeistä ja vastauksista.
Muistatko minkä merkkinen siirtosarja kyseessä ja mistä mahtaa saada?
Ne oli kiinni mopottimessa kun sen hommasin joten mulla ei oo mitään käsitystä merkistä tai saatavuudesta, valitettavasti.
 Toi pyörä on tuotu aikoinaan Saksasta jossa siirtosarjat on asennettu eli joltain saksalaiselta diileriltä vois löytyä. Toki samoja palikoita ne siellä germaniassakin kai kauppaa kuin muuallakin, eli tiedustele lähimmältä varaosakauppiaalta asiaa.

Honda CBR XX vaihtui Street Bobiin vuosmallia 09, hymy ei tuu vieläkään pois korvista vaik pyörä ollu kaks viikkoa käytössä...

Monta vuotta siitä on puhuttu, aattelin että nyt saa puhe riittää, etenkin kun vanha romu ei lähde toimimaan vaikka sen vieressä seisois päällään ja kiroilis.

Talliin tuli Sportsteri, tollanen pikkunen 883:nen. Mitään mä en tuosta koneesta vielä ymmärrä, mutta ehkä tän kesän jälkeen enempi…
Jotain kolinoita se pitää jo nyt…
lookaround_orig.gif

Ja sit mä jotenkin eksyin takas tännekki.

1800 Intruder vaihtui Ultra Classic Electra Glide:een (FLHTCU).

Hymy on aikas herkässä kun tuolla ajelee
smile_org.gif

XR:n tavarankuljetuksesta kirjoitin jo omaan esittelyketjuun, mutta tässä lainausta sieltä:

"Norjan reissua varten tein hankinnan: http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu#productid=38-22470 Yllättävän tukevan ja laadukkaan oloiset hintaan (79,00e) nähden. En ehtinyt isommin sovittelemaan, mutta äkkiseltään näytti, että sopii erinomaisen hyvin tuohon XR:ään. Nuo ja Givin putkimallinen takalaukku, niin eiköhän sitä kamaa saa ihan tarpeeksi mukaan."

Kunhan ehdin laittamaan nuo kunnolla kiinni ja tekemään ajotestin, sekä ottamaan koko hässäkästä kuvan tai pari, niin kerron tarkemmin luonaako homma.

Edit: Tuo "sisältää sadesuojat" tarkoittaa kummisia sisäkasseja sitten.

Sportster -86. Virallisestihan tuo on tietysti 883 cc mutta 1200 cc palikat siinä on. Viime kesänä ostettu ja kaikenlaista yllätystä on löytynyt kun on pyörä ollut osina tässä kevään mittaan. Ihme kyllä, lähinnä positiivisia yllätyksiä.
biggrin.gif
Ei paljoa orkkisosaa tuosta pyörästä löydy.

Buell XB12X -06 vaihtui Dyna Fat Bob 2011 malliin. Samalla vaimon Yamaha XVS950A -09 vaihtui 2011 mallin Street Bob:iin.

Petri

Heritage Softail 1997 mitä tuunattu:
* S&S 124 kone
* Barnett Scorpio -kytkin
* Samson True Dual Crossover
* madallus 2"
* soloseat
* joku 1,5 tuumainen tanko
* riittävästi muuta pikkupalikkaa

Edellinen mopo Ultra Classic 2004, tää nykyinen on paljon kivempi kun tärisee ja paukkuu ja vääntää riittävästi
biggrin.gif

Ihan ensimmäinen Evo 1340 vm 1984.
Kirous ja siunaus, riippuu mistä kulmasta kattoo.

Toiminut 3 ajokautta 30.000 ylläpitäen, ei korjaten. Mut elämästä ja ajelusta olen nauttinut.
Kuluvia osia on enemmän ketjuvetoisessa.

Yli 50.000 km tuli mittariin viime viikolla. Ei mitään vakava tai suurempaa korjausta tai muutosta tai teknistä ongelmaa. Tylsää lukijoille
Ensin pidin ketjuvetoa kalliina muinaismuistona. No eihän se näin ole. Huollettuna ketju kestää Harrikassa 30.000 km ja lopettaa toimintassa 40.000:ssa km:ssä. Tässä nyt tämä huomio.

Back