• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Hayabusa 2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pasi K
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sori Tyly etten oo ehtinyt jauhaa skeidaa, saatikka lähtemään ajelemaan. Päivärintaa olen autellut gixun mottien kans ja tänä iltana homma vielä jatkuu.
Hmm.. tarkennan luupaamiani juttuja, kirjoitin näin:

(No niin, selittelyt vaan jatkuu.
Vetoja oot vedelly "jossain" olisi korkea aika näyttää miten vapari Gixu menee kentällä +300 km/h. Onko sinusta siihen Tyly?
Voin avustaa sinua kuljetuksen/matkojen muodossa, ilmaiseksi.
Hmm.. mikäli uskallat lähteä matkaan
Ja mikäli ylität 300 km/h joensuussa saat palkinnoksi six päkin ja jos olet nopeampi kuin mä niin saat mäyriksen paluu matkalle.
Lähdetkö mukaan? Jos et niin olet kyllä vellihousujen vellihousu ) "

Näyttäs nyt vahvasti siltä, että loikit taka vasemmalle heti kun pientä leikkimielistä kisaa olis tarjolla.
Selkeesti havaittavissa mitä tapahtui, pelko iski persuuksiin.

No, hoidatko vakuutukset kuntoon kuljetukseen ja toimitat mopedin tänne? Epäselvyyksien välttämiseksi, sillä koskaan ei voi tietää mitä reissun päällä sattuu.

Tässä tapauksessa kun et lähde itse mukaan (= et ilmeisesti uskalla ajaa edes täysii mopollasi ) niin saat osallistua hiukan kuluihin, polttoaineen muodossa.

Sääli että hylkäsit rehdin leikkimielisen kisan minun kanssa, olen vähintäänkin pettynyt sinuun.

Mää voisin lähteä jos noin hyvät palkinnot.:)
Mää voisin lähteä jos nuin hyvät palkinnot...
033102beer_1_prv.gif

Eiks toi varttimaili-juttu ole toinen asia vai oliks loparit 402 mätrin päässä +300 km/h?

Ketäs täällä on vetässy purut klyyvariin? Ainakin musta ollu provoa puolin sun toisin mitä tässä sivusta seurannu.

Tänään ei kerkene  pöristeleen. Muita hommia.
Ei tuo sen kummempi ole, kuin vetää varttimaili ja jatkaa siitä naru kireällä. Niin se nyt vaan on. Tuskin ketään pelottaa ajaa kentällä 300+, kun kadullakaan se ei ole ameriikantemppu.

Tosiaan jos nimellä kutsuu täällä ja vähän piikittelee, niin kannattaa kestää myös pieni piikittely takaisin, ei se sen kummempaa ole. Mopoja ne vaan on edelleen
smile_org.gif

Sori Tyly etten oo ehtinyt jauhaa skeidaa, saatikka lähtemään ajelemaan. Päivärintaa olen autellut gixun mottien kans ja tänä iltana homma vielä jatkuu.
Hmm.. tarkennan luupaamiani juttuja, kirjoitin näin:

(No niin, selittelyt vaan jatkuu.
Vetoja oot vedelly "jossain" olisi korkea aika näyttää miten vapari Gixu menee kentällä +300 km/h. Onko sinusta siihen Tyly?
Voin avustaa sinua kuljetuksen/matkojen muodossa, ilmaiseksi.
Hmm.. mikäli uskallat lähteä matkaan
Ja mikäli ylität 300 km/h joensuussa saat palkinnoksi six päkin ja jos olet nopeampi kuin mä niin saat mäyriksen paluu matkalle.
Lähdetkö mukaan? Jos et niin olet kyllä vellihousujen vellihousu ) "

Näyttäs nyt vahvasti siltä, että loikit taka vasemmalle heti kun pientä leikkimielistä kisaa olis tarjolla.
Selkeesti havaittavissa mitä tapahtui, pelko iski persuuksiin.

No, hoidatko vakuutukset kuntoon kuljetukseen ja toimitat mopedin tänne? Epäselvyyksien välttämiseksi, sillä koskaan ei voi tietää mitä reissun päällä sattuu.

Tässä tapauksessa kun et lähde itse mukaan (= et ilmeisesti uskalla ajaa edes täysii mopollasi )  niin saat osallistua hiukan kuluihin, polttoaineen muodossa.

Sääli että hylkäsit rehdin leikkimielisen kisan minun kanssa, olen vähintäänkin pettynyt sinuun.
Mitkä vakuutukset tuohon nyt sitten tarvitsee? Siinä on normaali liikennevakuutus ja kasko.

Kuten olen sanonut, en vain yksinkertaisesti jaksa kuluttaa n. 12-14 tuntia tien päällä sen takia, että pääsee vetämään muutaman vedon kentällä. Sinua vastaan olen jo sen verran useasti ajanut, ettei se kyllä mitenkään jännitä.

Kyllä se mopojen paremmuus voidaan kokeilla helpomminkin, nyt olen lähes joka päivä esittänyt kutsun. Eli siitä vaan vastaat kutsuun ja käydään katsomassa. Kyllähän näillä katumopoilla kait vielä kadullakin ajellaan?

Vähintäänkin olen nyt pettynyt sinuun, koska loukkaannut siitä, etten jaksa kuluttaa yhtä päivää tien päällä muutaman vedon takia. Omituista, että mun Joensuun reissusta tuli tuollainen pakkomielli. Vielä pettyneempi olen, jos et ilmesty Busallasi joku päivä mukaan ajelemaan
tounge.gif

Tuskinpa Jamppa sun kanssa mitään revanssia kaipaa. Kilpakumpaneita löytyy varmasti ihan muutenkin, jos on tarvetta.

Olis lullut miehestä löytyvän sen verran vastaamaan sanoistaan... Motarilla se on varmasti helpompi saavuttaa +300km/h pitemmällä matkalla ja suotuisassa kohdassa.

Mutta etpä ole ajanut todistetusti +300km/h suomen kinkereissä ja mistä tuon tietää millä matkavessalla olet lukemat GPS:si saanut. Ei sekään ole mikään Ameriikan temppu.

Ja näitä hymiöitä nippu perään vai miten se meni
biggrin.gif
tounge.gif
biggrin.gif

Tuskinpa Jamppa sun kanssa mitään revanssia kaipaa. Kilpakumpaneita löytyy varmasti ihan muutenkin, jos on tarvetta.

Olis lullut miehestä löytyvän sen verran vastaamaan sanoistaan... Motarilla se on varmasti helpompi saavuttaa +300km/h pitemmällä matkalla ja suotuisassa kohdassa.

Mutta etpä ole ajanut todistetusti +300km/h suomen kinkereissä ja mistä tuon tietää millä matkavessalla olet lukemat GPS:si saanut. Ei sekään ole mikään Ameriikan temppu.

Ja näitä hymiöitä nippu perään vai miten se meni  
biggrin.gif

tounge.gif

biggrin.gif
No pannaan pyörä pakuun (jos teille käy) niin nähdään meneekö se 300 sillä rikki vai ei
wink.gif
Tosin kyllä se on tiedossa miten nuo liikkuu, ja kokeiltavissa ihan kadullakin.. Sanoisin, että kentällä on paremman ajoradan takia helpompi saavuttaa se.

Jamppa vois nyt kyllä tulla ajelemaan joku päivä, niin kokeillaan ristiin miten matkavessat ja supersportit liikkuu
tounge.gif
Tule sinäkin. Tuo kadulla ajelukin on ihan hauskaa, mutkateillä on jopa hauskempi ajella kuin kuin pelkällä suoralla..

Ei tuo sen kummempi ole, kuin vetää varttimaili ja jatkaa siitä naru kireällä. Niin se nyt vaan on. Tuskin ketään pelottaa ajaa kentällä 300+, kun kadullakaan se ei ole ameriikantemppu.
Äläs tyly puhu paskaa, se on aina hiukan noin niinkuin luonnon päälle käyvä asia vetää täyskiihdytys pyörän limitillä, eli kaipa se gixerilläkin alkaa olemaan keula aika kevyt 300 vauhdeissa jos se siinä vauhdissa vielä johonkin kiihtyy. Eli äkkiseltäänhän se kaasu kevenee kun pyörä vähän kiemurtelee täpökiihdytyksessä ja tulosta ei synny eikä tollanen selitys että homma on läpihuutojuttu äkkiseltään kyllä mene läpi...

.... tai no omaa kokemusta ei ole siitä kuinka vakaa se gikseri on täyskaasulla kovemmissa vauhdeissa, mutta jos siinä alkaa matkalehmilläkin olemaan tekemistä niin jos mopossa on vähänkään mainostettua sporttisuutta ajo-ominaisuuksissa niin luulis sen olevan jonkusta verta vaikeampi kiihdyteltävä...

Äläs tyly puhu paskaa, se on aina hiukan noin niinkuin luonnon päälle käyvä asia vetää täyskiihdytys pyörän limitillä, eli kaipa se gixerilläkin alkaa olemaan keula aika kevyt 300 vauhdeissa jos se siinä vauhdissa vielä johonkin kiihtyy. Eli äkkiseltäänhän se kaasu kevenee kun pyörä vähän kiemurtelee täpökiihdytyksessä ja tulosta ei synny eikä tollanen selitys että homma on läpihuutojuttu äkkiseltään kyllä mene läpi...

.... tai no omaa kokemusta ei ole siitä kuinka vakaa se gikseri on täyskaasulla kovemmissa vauhdeissa, mutta jos siinä alkaa matkalehmilläkin olemaan tekemistä niin jos mopossa on vähänkään mainostettua sporttisuutta ajo-ominaisuuksissa niin luulis sen olevan jonkusta verta vaikeampi kiihdyteltävä...
Hyvä naukkis. Sen verran on tullut varttimailia ajettua ja huippuja, että tiedän tuon asian. Ei se mihinkään kiemurtele. Ja silloin on ollu enemmän tehoja kuin nyt, koska ajoin ilokaasuilla muutaman vuoden.

Kirjoituksestasi päätellen sinä et ole todellakaan ko. asiaa kokeillut. Suosittelen joskus kokeilemaan vaikkapa varttimailia.

Olen kyllä ksthb ja monen muun kans samaan mielta ettei tylystä ole sen vertaa miestä että menisi kentälle ja ajaisi rehdisti kisaa et mites vehkeet kulkee huippuja...samaa olen joskus huomannut monen kohdalla vartilla ajosta et kyllä ne on baarissa ja tiellä olevinaan kovia ajaan ja uhoaa foorumilla...

Olisin ehkä itsekkin ajellut täältä rannikolta katteleen miten matkamopot liikkuu ja kokeillut miten tuo oma pappa mopo menee...taitaa vaan jäädä 100km/h noitten kovakulkuisten matkalehmien nopeudesta
biggrin.gif
...mut olen muualla menossa... ei pääse paikalle...

Olen kyllä ksthb ja monen muun kans samaan mielta ettei tylystä ole sen vertaa miestä että menisi kentälle ja ajaisi rehdisti kisaa et mites vehkeet kulkee huippuja...samaa olen joskus huomannut monen kohdalla vartilla ajosta et kyllä ne on baarissa ja tiellä olevinaan kovia ajaan ja uhoaa foorumilla...

Olisin ehkä itsekkin ajellut täältä rannikolta katteleen miten matkamopot liikkuu ja kokeillut miten tuo oma pappa mopo menee...taitaa vaan jäädä 100km/h noitten kovakulkuisten matkalehmien nopeudesta
biggrin.gif
...mut olen muualla menossa... ei pääse paikalle...
Siihen miten vehkeet kulkee huippuja riittää ihan sekin, että pistän pyörän menemään sinne. Tulee vehkeet vertailtua, eikös sitä tässä haluta?

Kuten n. 20 kertaa mainittu, olen ksthb:tä vastaan ajanut jo monesti rehdisti kilpaa. Ei sillä verukkeella saa mua houkuteltua tien päälle 14 tunniksi
biggrin.gif

Kaikille niille, joilla on pakkomielle siitä, että mun pitäisi mennä Joensuuhun. En mene, mutta pyörä menee, jos Jamppa suostuu ottamaan sen pakuun kyytiin. Pyöriä tässä kai halutaan verrata ja nythän se onnistuu hienosti.

Toivottavasti tämä on tällä loppuunkäsitelty.

No eihän siinä sitte oo mitään jännää jos Tyly et tuu paikanpäälle.

Kyllä sitä iso mies sen verran jaksaa että lähetään kahtoon Joensuun meininki.

Jos ei samana päivänä jaksa ajella kotio, niin tuu linnunlahti campingille, meillä on siellä mökki viikonlopun.Eiköhän sieltä yks peti sullekin järjesty.

Vähissä on haasteet harmi, toivottavasti kaikilla säilyy innostus aiheeseen... vähän niinkuin puoliveltolla painais kaarnanrakoon..
smile_org.gif

Vähissä on haasteet harmi, toivottavasti kaikilla säilyy innostus aiheeseen... vähän niinkuin puoliveltolla painais kaarnanrakoon..
smile_org.gif
Tylyn touhu muistuttaa kaveria joka lämmittää naisen mutta kutsuu kaverin panemaan
smile_org.gif

Eihän siinä mitään, siihen saattaisi mennä aikaa, siis itse suoritukseen.  Parempi että kaverit hoitaa homman...
On se kumma kun Teroakin niin kauhiasti haittaa, ettei mua huvita matkustaa koko päivää. Mutta hienoja sutkautuksia kirjoittelet, olet varmasti miettinyt niitä pitkään
smile_org.gif

Mahtava Threadi! Pitäneekö täältä sodankylästä huitassa Joensuuhun kattomaan ajoa, näyttää siltä että tapahtumasta on tulossa vähintäänkin mielenkiintoinen! Aikuiset (?) miehet on lähettelemässä omia laitteita jollekin toiselle ajoon kentälle, kun itte ei jaksa "kuluttaa" yhtä päivää matkustamiseen jne... huh huh.

Jos kimpassa hoidettas DHL (tms) menopaluu kyyti Tylyn mopolle? Meikä on kyllä mukana.

Joo joo, tiedän.

Back