Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos pitää harrastusta pelkkänä kuluna niin....Ei tästä mitään hyötyä ole...
Ajoin viime kesänä noin 12tkm asiakkailta laskutettavia työajoja moottoripyörällä, siitäkin maksetaan vähemmän kuin autolla ajamisesta verotonta korvausta.
Ajoin lisäksi viime kesänä n. 6tkm työmatka-ajoja moottoripyörällä, joista saan verovähennykset oman ajoneuvon käytön mukaan. Niistäkin saa vähemmän kuin autolla ajosta.
Lisäksi ajoin n.4tkm omia vapaa-ajanajoja, mistä ei ollut kuin kuluja.
Hauskaa se on. Siinä on minulle sen hyödyllisyys.
Pysyy ihminen järjissään, kun on itselle rakas harrastus, jonka voi yhdistää välillä työntekoon ja lisäksi käydä radalla irroittelemassa kunnolla.
näinpäJos pitää harrastusta pelkkänä kuluna niin....Ei tästä mitään hyötyä ole...
Ajoin viime kesänä noin 12tkm asiakkailta laskutettavia työajoja moottoripyörällä, siitäkin maksetaan vähemmän kuin autolla ajamisesta verotonta korvausta.
Ajoin lisäksi viime kesänä n. 6tkm työmatka-ajoja moottoripyörällä, joista saan verovähennykset oman ajoneuvon käytön mukaan. Niistäkin saa vähemmän kuin autolla ajosta.
Pysyy ihminen järjissään, kun on itselle rakas harrastus, jonka voi yhdistää välillä työntekoon ja lisäksi käydä radalla irroittelemassa kunnolla.![]()
![]()
Pitäisköhän hankkiutua siitä sitten eroon![]()
Jokaisessa harrastuksessa on omat kulunsa, itse en viitti laskea tämän harrastuksen kuluja oman terveyden nimissä![]()
Siine se on pähkinän kuoressa.Juuri näin. Kyllä tämä harrastus taitaa olla enimmäkseen psyykepuolen hoitoa ja se on mielestäni vähintään yhtä tärkeää, kuin hikiliikuntalähinnä saanut pääkopan tyhjäksi kaikilta murheilta![]()
![]()
Kommentoitteko minulle nämä?näinpäJos pitää harrastusta pelkkänä kuluna niin....Ei tästä mitään hyötyä ole...
Pysyy ihminen järjissään, kun on itselle rakas harrastus, jonka voi yhdistää välillä työntekoon ja lisäksi käydä radalla irroittelemassa kunnolla.![]()
![]()
Pitäisköhän hankkiutua siitä sitten eroon![]()
Jokaisessa harrastuksessa on omat kulunsa, itse en viitti laskea tämän harrastuksen kuluja oman terveyden nimissä![]()
![]()