G
Guest
Guest
Lainaan topiccia..
Terve vaan kaikille, kirjoittelen kun olen ostamassa pyörää lähiaikoina.
Olen 26-vuotias 175 pitkä ja 70 painoa, suht normaalivartaloinen.
Pyöräksi on tulossa ilmeisesti CBR 600 F.
Ajokamppeisiin olen varannut kanssa siivun pelimerkkejä.
En tajua oikeastaan mitään näistä, autokoulussa tuli huomattua että nämä ns. " ajokamat" pitävät vettä ja tuulta hyvin.
Selkäpanssari lienee myös "pakkohankinta" ihan sitävarten jos sattuu jotain kun yhtä opetteluahan tuo ajaminen tulee olemaan pitkään.
Jotain kysymyksiä herää.
Kannattaako 1000euron varustebudjetilla edes lähteä ostamaan schubertin kypärää, vai tyytyisinkö pykälää halvempaan esm Shoei:n raid 2 ?
Nopeasti laskin tuolta fc-moto.de seuraavanlaisia kamppeita:
alpinestars s-mx3 Silver 129.95e kengät
Schubert S1 Power 394.95e kypärä
Alpinestars Omega air flo jacket 189e
Alpinestars Air flo pant 159e
Alpinestars wr-1 goretex 79.95 hanskat
Alpinestars Tech Back Protector 139e
Selkäpanssarin hinnasta en tiedä
Noi tekee yli tonnin jos tilais kaikki, sovittamaanhan ei pääse joten jostain liikkeestä jos noita löytyis ois pop mut varmaan hinta on lähempänä 1500euroa.
Vinkkejä ?
edit:
Kävin schubertin s1 katsomassa paikallisessa liikkeessä, 500 eurosta tais hinnat alkaen lähteä.
Kokeilin 56-57cm kokoa ja se istui todella tiukasti päähän, melkein puristi muttei kuiteskaan.
Soittelin tonne tuuriin, selvästi halvemmalla sieltä saa mutta väreinä ei ole kuin kiiltomustaa.
Terve vaan kaikille, kirjoittelen kun olen ostamassa pyörää lähiaikoina.
Olen 26-vuotias 175 pitkä ja 70 painoa, suht normaalivartaloinen.
Pyöräksi on tulossa ilmeisesti CBR 600 F.
Ajokamppeisiin olen varannut kanssa siivun pelimerkkejä.
En tajua oikeastaan mitään näistä, autokoulussa tuli huomattua että nämä ns. " ajokamat" pitävät vettä ja tuulta hyvin.
Selkäpanssari lienee myös "pakkohankinta" ihan sitävarten jos sattuu jotain kun yhtä opetteluahan tuo ajaminen tulee olemaan pitkään.
Jotain kysymyksiä herää.
Kannattaako 1000euron varustebudjetilla edes lähteä ostamaan schubertin kypärää, vai tyytyisinkö pykälää halvempaan esm Shoei:n raid 2 ?
Nopeasti laskin tuolta fc-moto.de seuraavanlaisia kamppeita:
alpinestars s-mx3 Silver 129.95e kengät
Schubert S1 Power 394.95e kypärä
Alpinestars Omega air flo jacket 189e
Alpinestars Air flo pant 159e
Alpinestars wr-1 goretex 79.95 hanskat
Alpinestars Tech Back Protector 139e
Selkäpanssarin hinnasta en tiedä
Noi tekee yli tonnin jos tilais kaikki, sovittamaanhan ei pääse joten jostain liikkeestä jos noita löytyis ois pop mut varmaan hinta on lähempänä 1500euroa.
Vinkkejä ?
edit:
Kävin schubertin s1 katsomassa paikallisessa liikkeessä, 500 eurosta tais hinnat alkaen lähteä.
Kokeilin 56-57cm kokoa ja se istui todella tiukasti päähän, melkein puristi muttei kuiteskaan.
Soittelin tonne tuuriin, selvästi halvemmalla sieltä saa mutta väreinä ei ole kuin kiiltomustaa.