Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
tavattoman surullistaAinoa pyörä minkä ostoa olen katunut jo kuukauden jälkeen oli Roksu3. Kahdessa vuodessa ajo maistui 6600 kilometrin verran ja luulin jo, että vika on minussa. Mulla on unelmien pyörä ja ajo ei maistu, ajattelin jo, että on aika hommata vanha rättikatto Corvette tms. tilalle. Kunnes 2007 syksyllä kävin koeajamassa HD:t tosi mielellä ja totuus valkeni. Miksi ihmeessä olen tuhlannut 20 vuotta ajamalla jollain muulla merkillä. Eihän HD-kauppias Trumppaa arvosta ja takkiin tuli reilusti, mutta hyvä että jotain sai ettei ilmaiseksi tarvinnut antaa.hei, ei kannata mitään välimalleja tilata, kun ostat roksun heti ekana![]()
Minustakin surullista, että sen paskan roksun ostin. Mutta iloinen asia on, että pääsin siitä eroon ja selvisin rahalla. Sullakin on vielä toivoa, mutta vain jos toimit heti. HD:t on myyty kohta loppuun ja joudut pian odottamaan vuoteen 2010.tavattoman surullistaAinoa pyörä minkä ostoa olen katunut jo kuukauden jälkeen oli Roksu3. Kahdessa vuodessa ajo maistui 6600 kilometrin verran ja luulin jo, että vika on minussa. Mulla on unelmien pyörä ja ajo ei maistu, ajattelin jo, että on aika hommata vanha rättikatto Corvette tms. tilalle. Kunnes 2007 syksyllä kävin koeajamassa HD:t tosi mielellä ja totuus valkeni. Miksi ihmeessä olen tuhlannut 20 vuotta ajamalla jollain muulla merkillä. Eihän HD-kauppias Trumppaa arvosta ja takkiin tuli reilusti, mutta hyvä että jotain sai ettei ilmaiseksi tarvinnut antaa.hei, ei kannata mitään välimalleja tilata, kun ostat roksun heti ekana![]()
![]()
No en mäkään tuota postaustani suoraan sulle esittänyt, vaan noin niinku vitsinä paiskasin.Älkääs nyt käsittäkö väärin. SenioRRkin tietää, että täällä ajatukset aina välillä viivähtelevät arveluttavalla tavalla amerikanherkussa. Testin tuloshan on noilla parametreillä melkein selviö ja hehkuttaa toki saa.
Laitat riittävän paljon rahaa kiinne siihen pyörään niin on ihan hyvä laskeskella muitakin kuin sekuntteja.Älkääs nyt käsittäkö väärin. SenioRRkin tietää, että täällä ajatukset aina välillä viivähtelevät arveluttavalla tavalla amerikanherkussa. Testin tuloshan on noilla parametreillä melkein selviö ja hehkuttaa toki saa.
Finille, että luin nopsaan ja ajattelin vielä nopsemmin (=lue: vähemmän). Lähestyin asiaa liiaksi omien tottumusteni kautta ts. minua ei oikeastaa kiinnosta kilometrihinnat, bensankulutus, ylläpitokustannukset tai jälleenmyyntiarvo, kun iskee pyöräkuume. Moottoripyöräily ei käy sijoituksesta; vain saksalainen yrittää siitäkin löytää pihtaamispaikkaa.
Joka tapauksessa testi sisälsi paljon informaatiota ja on varmaan ollut varsin viihdyttävää lukemista. Itseäni olisi kiinnostanut, jos olisi kiinnostanut, kaksi viimeistä muuttujaa eli huoltohistoria ja loppukunto. Totuuden nimessä täytyy myöntää, että pelkästään noilla tiedoilla ei kummoistakaan lehtijuttua tee....
ps. yks kodinkonekauppias Kuopiosta kuulemma Road Kingillä pilkkaa työkseen tavan replicamiehiä.
Ei mulla ole niin paljon rahaa, että voin ostaa sellaista, joka pakottaa laskeen senttejä ja arvonalenemisia.Laitat riittävän paljon rahaa kiinne siihen pyörään niin on ihan hyvä laskeskella muitakin kuin sekuntteja.
Ei kyllä toi mullakin on jo telakalla... Ajovalmiina kylläkin. Pientä "tuunausta" toki talven aikana(tai sit koko härvelin vaihto) on suunnitteilla, mutta keväällä sitten uudestaan baanalle.Ei mulla ole niin paljon rahaa, että voin ostaa sellaista, joka pakottaa laskeen senttejä ja arvonalenemisia.Laitat riittävän paljon rahaa kiinne siihen pyörään niin on ihan hyvä laskeskella muitakin kuin sekuntteja.
Aargh, SenioRR, väitätkö, että olet vielä ajossa. Itse tein eilen töistä päästyäni pyhän lupauksen pestä pyörä ja huilata pimeän yli.
Tänään tuolla (SGN:llä) taas kävin kuolaamassa ja ei se lamppu taida tosiaan samanlainen olla katteellisissa.Mites muuten on, onko Street Glidessa ja Electroissa etukatteen alla samanlainen "lehmänpää"-lamppu(vai miks sitä sanotaan..) kuin Road Kingeissa?
Jos täsä tarkotettaan niitä kromattuja lampun ympärys pellejä, niin niitä ei ole maalattujen katteitten sisällä ne menis ihan hukkaan siellä. Umpio on rimmattu siihen muovi katteeseen kiinni.
Mun tulee siitä lampusta mieleen jaavan lamppu.
Paraisten miehen pitää toimia nyt nopeesti, Lehtosen Hemmon tykö äkkiä ettei mee mopo kuume ohi.
Siellä minäkin olin aikaa tappamassa aamupäivällä.Tänään tuolla (SGN:llä) taas kävin
Minustakin surullista, että sen paskan roksun ostin. Mutta iloinen asia on, että pääsin siitä eroon ja selvisin rahalla. Sullakin on vielä toivoa, mutta vain jos toimit heti. HD:t on myyty kohta loppuun ja joudut pian odottamaan vuoteen 2010.
Ehkä viestissä iloittiin siitä että ko tapauksessa selvittiin pelkällä rahankäytöllä, mitään kalliimpaa ei tarvinnut uhrataMinustakin surullista, että sen paskan roksun ostin. Mutta iloinen asia on, että pääsin siitä eroon ja selvisin rahalla. Sullakin on vielä toivoa, mutta vain jos toimit heti. HD:t on myyty kohta loppuun ja joudut pian odottamaan vuoteen 2010.![]()
![]()
![]()
Tämä viesti taas laittoi ilon kyyneleen silmäkulmaan.
Mitä muuta vaihdetaan moto-kaupoissa kuin rahaa/pyörää. Toi on kyllä mulle hivenen epäselvää. Tarviiko hd kaupoissa antaa per&%&%tä/muuta tavaraa![]()
![]()
![]()
Joo kiire on, tavara loppuu!
Hienoa kun ihmiset löytävät ilon yksinkertaisista asioista![]()
![]()
![]()
Mitä muuta vaihdetaan moto-kaupoissa kuin rahaa/pyörää. Toi on kyllä mulle hivenen epäselvää. Tarviiko hd kaupoissa antaa per&%&%tä/muuta tavaraa![]()
![]()
![]()
Olishan se HD-kaupias voinut vetästä vaikka lättyyn, kun sellaisen p@skan vaihtoon vein. Mutta ei vetässy vei vain kaikki rahatMinustakin surullista, että sen paskan roksun ostin. Mutta iloinen asia on, että pääsin siitä eroon ja selvisin rahalla. Sullakin on vielä toivoa, mutta vain jos toimit heti. HD:t on myyty kohta loppuun ja joudut pian odottamaan vuoteen 2010.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Esim. vuoden 2006 St Bob meni aika rivakasti kaupaksi kuulemma. Tein kaupat Bobista joskus syys-lokakuussa 2005. Tuo malli myytiin loppuun 1,5 kuukaudessa. Myyjän puheita, mutta voihan se paikkansakin pitää. Nyt ei kiirettä kaupoille ole vaikka jonkun tietynkin mallin haluis...
No joo, ok!Olishan se HD-kaupias voinut vetästä vaikka lättyyn, kun sellaisen p@skan vaihtoon vein. Mutta ei vetässy vei vain kaikki rahatMinustakin surullista, että sen paskan roksun ostin. Mutta iloinen asia on, että pääsin siitä eroon ja selvisin rahalla. Sullakin on vielä toivoa, mutta vain jos toimit heti. HD:t on myyty kohta loppuun ja joudut pian odottamaan vuoteen 2010.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Joo kiire on, tavara loppuu!![]()
Ööh, annoitko nyt sitten Rocket 3:sen puoli-ilman HD-kauppiaalle, joka valehteli sinulle sinisilmäisesti, ettei siitä mitään kannata maksaa?Minustakin surullista, että sen paskan roksun ostin. Mutta iloinen asia on, että pääsin siitä eroon ja selvisin rahalla. Sullakin on vielä toivoa, mutta vain jos toimit heti. HD:t on myyty kohta loppuun ja joudut pian odottamaan vuoteen 2010.