Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikä on muuten HD:n huoltoväli ? Onko mallikohtaisia eroja ? Bemarillahan on se kymppitonni. Edellisessä Yamahassanikin oli myös ja nyt suzukin 6000 km tuntuu aika vähäiseltä.Uusimmassa mororrad:ssa on kingin 50000 km testi.
Kannattaa lukea miten pärjää.
Täältä myösMikä on muuten HD:n huoltoväli ? Onko mallikohtaisia eroja ? Bemarillahan on se kymppitonni. Edellisessä Yamahassanikin oli myös ja nyt suzukin 6000 km tuntuu aika vähäiseltä.Uusimmassa mororrad:ssa on kingin 50000 km testi.
Kannattaa lukea miten pärjää.
Kas vaan. Ketjua on näköjään siivottu isolla luutulla. Pisteet ylläpidolle![]()
niinpä, mutta mikä on sun mielestä koeajo ? Jos istut kylmätyypit liikkeessä tai peräti kierrät korttelin ympäri ihan oikeasti ajamalla, niin ei se tee sinusta vielä minkäänlaista asiantuntijaa kertomaan mikä on hyvä ja mikä ei. Itsekin olen (usko tai älä) ajanut useammallakin mp:llä lenkin, joskus pidemmänkin, mutta en silti voi millään edellytyksillä esittää asiantuntijaa kyseisistä laitteista. Mauttoman ja hajuttoman tavismopon omistajana on aika vaikea arvioida "erilaisuuden" paremmuutta tai huonoutta. Mullakin on tavismopo, ja tyytyväinen olen, ja epäilemättä parempi kuin stagan hd tuossa moottoritiellä kun hämeeseen ajetaan oikein reipasta marssivauhtia, mutta monessa muussa ei varmaan. Tosin sitten puimurin lt varmaan on noissa ib- touhuissa ihan omaa luokkaa, ja mannertenvälisessä matkailussa rouva, ja sen meikit mukana. Mutta toi pentumainen suunsoitto/asiantuntemus moottoripyöristä kuuluu tuonne paskanjauhantaan, eikä tänne missä joku oikeasti saattaa haluta tietoa/kokemuksia.Jos olenn koeajanut niin minulla on kokemusta siitä.Juu, näyttää muutamilla olla pakonomainen kirjoitustarve, ja ennen kaikkea olla tietävinään joka asiasta melkein kaiken. Mielipiteitä tietysti voi kirjoitella, mutta jos ei jostakin mp:stä ole muuta kokemusta kuin katsellut jonkun lehden sivuilta, niin ei siinä paljon muuta voi arvostella kuin ulkonäköä. En mä edelleenkään kommentoi puimurin tai harrikan ominaisuuksia vaikka sellaiset tuttavapiiristä löytyykin. Makuja on monia.Toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä, jotkut jopa italialaisistaEli sulla ei ole mitään kokemusta kummastakaan pyörästä mutta auliisti jakelet mielipiteitäsi, ihan kuin olisi enemmänkin tietoa?En ole tonniakaan ajanut matkabemulla enkä harrikalla.
Nyt ole tarkkana.
Entäs sitten?
Jep jep... Nää on näitä Suoli24:n poikia.Nyt ajetaan "muoviluodilla" ja katotaan sitten mp-messujen jälkeen että millä jos vaan lompakosta vielä jotakin löytyy. Ensi kesänä täytyy kokeilla tota sun hoodeeta siellä Hauhon teillä.![]()
Koeajon perusteella ihmiset pyöränsä ostavat eikä muiden kokemuksesta.
En minä ainakaan ostaisi pyörää sen takia että joku sanoo sen olevan hyvä vaan aina oman kokemuksen kautta.
Tämä keskusteluketju ja sen kiivaasti esitetyt vastalauseet todistavat rumien miesten nahkaliiveissä kätkevän karun haisevan ulkomuodon alle huonon itsetunnon.
Eilen illalla kun kävelimme ystäviemme kanssa viisykköseen tuli siinä matkalla vastaan vanha risukeula ja kaks ukkoo nousi sen selästä.
Niin ystävällisesti nämä nahkaan verhoutuneet sankarit toisiaan siinä kevellessä lantioilta tapailivat että kaverini tokaisi että nämä ovat niitä miesten miehiä matso harrikallaan oikeita tosi heteroita![]()
tarkotitko lättäpäätä, knucklea, panheadia, shovelia, evoa, twincamia vai sitä tuoretta v-rodia?Jos haluat todellakin ajaa, niin osta teutooni.
Mutta jos haluat fiilistellä tunnepohjalla, niin osta
H-D, eipähän tarvi sitten ainakaan kenkiä rasvailla...![]()
Ja ohittaminenkin sujuu kuin täysperävaunuyhdistelmällä,
samoin pysähtyminen.![]()
Noi Victoryt ovat muuten aika hyvän näköisiä. Ihan hankittavan näköisiä. Mitenköhän mahtavat laitteet hinnoitella..?![]()
itse odottelen Polariksen Victoryä,pelkästään sen vuoksi että laite on uusi ja harvinainen ja että sillä ei ole hd;miesten mainetta taakkanaan.Nyt alla moto-guzzi california joka on osoittanut 80t.km aikana ainakin luotettavaksi peliksi.En itse henkilökohtaisesti ehdi pyörää purkamaan ja kasaamaan kesä on lyhyt ja talvella on muuta puuhaa.Joten jos laite ei lähde "napista" liikkeelle on merkinvaihto todennäköistä.
nyt siis katson Polariksen laadun![]()
Aivan verraton peli matkan taittoon. Cruise on mukava varuste ja sielu lepää kun maamoottori sytkyttää ja maisema vaihtuu.Road King noista. Ei tarvii hampaat irveessä RK:lla pitkääkään matkaa ajaa.Kunhan matkanopeus pysyy laillisen rajoilla King toimii loistavasti!![]()