Rekkamasa
MotOrg ry
Ei, ei kulje kypärä päässä ja on sitä nappulana itsekin puusta pudottu, joku vois veistellä että turhankin korkealta. Sitä vaan kun viettää päivät pitkät tien päällä pysyy kirkkaana mielessä mitä idiootteja tuolla liikkuu, ja sattuu sitä vahinkoja itse kullillekin, ei ollu kun toissapäivänä kun vedin henkilöautolla kaupan pihasta kolmion takaa auton eteen kun jäi taustan värinen auto sen verran beepilarin katveeseen etten sitä havainnut ajoissa. Sitä jos rypee toisen vahingon takia tai vaikka omankin niin ihan mielellään sitä edes yrittää suojella mm noita jo valmiiksi rikkinäisiä ranteitaan.
Itse vakaasti sitä mieltä että liika turvallisuus ja huolehtiminen aiheuttaa valheellisen turvan tunteen kun lakkaa varomasta, hyvänä esimerkkinä tuo kun tulee rampattua kaiken maailman terminaaleissa, rakennustyömailla yms äms ja joka hiton paikassa on vilkkuvaloja, huomioväriä yms, niin ennen pitkää niihin lakkaa kiinnittämästä huomiota koska niistä tulee sitä harmaata massaa mistä ne yrittää erottua...
Itse vakaasti sitä mieltä että liika turvallisuus ja huolehtiminen aiheuttaa valheellisen turvan tunteen kun lakkaa varomasta, hyvänä esimerkkinä tuo kun tulee rampattua kaiken maailman terminaaleissa, rakennustyömailla yms äms ja joka hiton paikassa on vilkkuvaloja, huomioväriä yms, niin ennen pitkää niihin lakkaa kiinnittämästä huomiota koska niistä tulee sitä harmaata massaa mistä ne yrittää erottua...

.
. Jos oksa katkesi yllättäen, se oli sitten sitä heikompaa hiihtokenkää.