Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vähän samaa pukua kattellu, mutta arvon vielä tuon koon kanssa (52/54 - 184/82). Onko tuossa tavallista pienemmät koot vai mitä? Jos saa kysyä, niin minkä kokoinen kaveri olet?Tsägällä oli jopa juuri oikea koko vaikka olin tilaavinani hieman yläkanttiin(vanha puku oli koko 50, uusi 54)
185/70 risu. Pituus juuri hyvä ja löysää löytyy jos maha kasvaa. 52 kannattaa unohtaa, 54 sun mitoilla voisi olla juuri passeli, mulla kyllä tekee hieman pohkeissa ja polvissa tiukkaa mutta johtuu varmaan vain sisäänajon puutteesta.Vähän samaa pukua kattellu, mutta arvon vielä tuon koon kanssa (52/54 - 184/82). Onko tuossa tavallista pienemmät koot vai mitä? Jos saa kysyä, niin minkä kokoinen kaveri olet?Tsägällä oli jopa juuri oikea koko vaikka olin tilaavinani hieman yläkanttiin(vanha puku oli koko 50, uusi 54)
Zumo 660 Huomenna pitäs saapua kotiin.Zumo 660. Seuraavaks täytyy mennä neljäks vuodeks yliopistoon lukeen atk :ta että oppii käyttämään.![]()