• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Hankintaketju... Mita varustetta hankit viimeksi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja s&s
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ilmajousien säätöpumppu, sissyyn kiinnitettävä tavarateline, pikairroitettavaan sissyyn lukko, mini-ape tanko...ja lissää tulossa mm. Progressive Suspensionin Touring link härpäke, kahvalämppärit ja nahkatakkikin tarttis hommata.

Tuollanen tuli ostettua
bag-connection-engage-sp.jpg

Ja sitten tuollaset
2451_big.jpg

..eikä tässä vielä kaikki. Tuosta kilpitelineen aihio
rAg_tail_tidy_triumph_sprint4.jpg

.....ja nopean kortinvinguttajan etuna vielä madallussarja Matisselta.

Kuten jossain mobiilioperaattorin mainoksessa todettiin, ihanan kallista  
biggrin.gif

Louis.de toimitti nopeasti ja halvalla. Torstaina tilasin Probiker PRX-4 2-osaisen nahkapuvun hintaan 199,95 ja tänä aamuna paketti oli ovella. Uusimaa kierretty puku päällä ja tuntuu että oli loistohankinta tuohon rahaan. Tsägällä oli jopa juuri oikea koko vaikka olin tilaavinani hieman yläkanttiin(vanha puku oli koko 50, uusi 54)

Lisäbonuksena tuli puhelinluettelon paksuinen tarvikekatalogi iltalukemiseksi:)

Tsägällä oli jopa juuri oikea koko vaikka olin tilaavinani hieman yläkanttiin(vanha puku oli koko 50, uusi 54)
Vähän samaa pukua kattellu, mutta arvon vielä tuon koon kanssa (52/54 - 184/82). Onko tuossa tavallista pienemmät koot vai mitä? Jos saa kysyä, niin minkä kokoinen kaveri olet?
185/70 risu. Pituus juuri hyvä ja löysää löytyy jos maha kasvaa. 52 kannattaa unohtaa, 54 sun mitoilla voisi olla juuri passeli, mulla kyllä tekee hieman pohkeissa ja polvissa tiukkaa mutta johtuu varmaan vain sisäänajon puutteesta.

etu.jpg

Orgin markkina-arealta.

Ja sain asennettua mopoon quickshifterin ja kahvalämppärit.. tuo taas lisäintoa ajeluun kun on uusia leluja ^__^

Eilen tarttu Louisilta mukaan monsuuni haalari. Ei haittaa vaikka euroopan reissulla vähän sataisikin...
062802moto_prv.gif

Back