killerm sanoi:Moro!
Olisi ehkä tarkoituksena hankki ensimmäinen kunnon pyörä ja siitä olisi vähä kysymyksiä.
Olen hieman miettinyt noita kyykkyjä ehkä eniten Yamahat ja Suzukit, koska miellyttävät silmään. Jotakin nakuja/smotoja olen katellut mutta ei ole mikään ihan iskenyt vielä silmään....
...Tosiaan smotolla rakastan ajelle kaupungilla ja sen maastoissa monipuolisuuden takia, mutta olisi kiva näin kesällä ajelle vähän pitemmälle ja tehdä iltasin vähän pitempi lenkkejä kuin kaupungille ja takas.
Lopuksi minkälaiset vakuutuksen tollasiin on? Tällähetkellä täyskasko ja liikennevakuutuks smotoon on ~600e
Itse jättäisin kyllä kyykyt pois laskuista jos meinaat enimmäkseen kadulla ajaa. Minun mielestä ne ei ole missään muualla mukavia ajaa kuin radalla tai hiljaisella mutakatiellä.. Tiellä ajaessa vauhtia vaan pitää olla aivan liikaa ja siinä käy helposti huonosti. Kaupunkiajoon naku sopii kuin... nakutettu
Ainakin omalla zx6r:llä pitää maantiellä olla vauhtia aina se 120+ kmh, että ei joka paikka puudu kilometrin jälkeen. Jos aioit käydä useasti radalla niin laita kyykky. Muuten naku tai joku muu.
Niin ja vielä: Nakuista sitten tonninen tai vähintään 750. Kadulla mukavempi ajaa kun on vääntöä vähän enemmän. Toisaalta Ducatin pikkumonsterikin on aivan soiva peli.

.