Taitaa olla romanssin tuoksua ilmassa...![]()
suomi-usa pelissä.....vai kuluneissa rattaissani??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Taitaa olla romanssin tuoksua ilmassa...![]()
sanoi:Jenni: Se, että hymyilen rakastavasti vauvan kuplivalle naurulle, että siitä herää sisälläni laulu, ei se sitä lasta ylennä jumalaksi, minä vain rakastan elämää. Minulla ei ole jumalaa, rakastan elämää juuri nyt, tässä hetkessä, näillä kudoksilla. Kunnes kuolen, väreeksi linnun lauluun, kantavaksi ilmaksi perhosten siipien alle, tuoksuksi ruusuun, kyyneleeksi kaipaavan silmään.
sanoi:kava10: Ja eihän me Jenni, Sinä ja minä, olla vain hetken vierailijoita tällä foorumilla.
Aikaisemmin, jo tämän topicin alussa, meidät toisiimme vertailtiin.
Niin se varmaankin on. Meitä voi yhdessä asiassa vertailla toisiimme. ME TUNNEMME. Olemme kumpikin niitä surusilmäisiä haaveilijoita, moottoripyörien rakastelijoita.
Joop. Tää saa riittää nyt tältä illalta
Meillä on hyvä olla.
Jenni on vielä enemmän kuin kava10. Jenni on ILO! Ilo minun sydämessäni. Ilo, ja rohkeuden antaja.
Me haavoittuneet linnut olemme täällä ja nyt. Me olemme elämässämme voittaneet. Ja uskon, että vieläkin jaksamme, haavoittuneina, paljon kokeneina, nousta siivillemme.
Te upeat ORG!laiset ette edes kaikkea tiedä.
Näette vain pinnan, pienen lapsen uskon.
Näette vain sen, että jaksamme lentää, lentää Teidän avullanne.
Muistakaa haavoittuneita, muistakaa pieniä. Te vahvat.
On aika, jolloin kaikki meistä tarvitsevat apua elämän tiellä.
Minä olen iloinen siitä, että Te ORG!laiset jaksatte nyt. Jaksatte auttaa pieniä kulkijoita. Taiteellisia, tuntevia höpisijöitä.
Mutta, mekin haluamme olla Teidän apunanne, vuorovaikutteisesti.![]()
Tuosta tuli mieleen eilinen episodi: Tankilla käydessä viereisellä mittarilla jo veteraanisarjassa oleva matkapyöräilijä. Moikattiin siinä, mutta en sitten (taaskaan) keksinyt senkummempaa sanomisia. (parempi vain näyttää tyhmältä, kuin avata suunsa ja poistaa epäilyt) Kuitenkin, kun ei muuta ilmennyt niin veteraani otti ohjat: "Huomasitko tuolla valoissa, kun oli tytöllä ISOT TISSIT?!"sanoi:yksin tai omassa porukassa "yrmötetään". "Tiä miten minä avaisin keskustelun. Mitähän tuoki musta ajattelee jne".
No voe teitä miehiä..Tuosta tuli mieleen eilinen episodi: Tankilla käydessä viereisellä mittarilla jo veteraanisarjassa oleva matkapyöräilijä. Moikattiin siinä, mutta en sitten (taaskaan) keksinyt senkummempaa sanomisia. (parempi vain näyttää tyhmältä, kuin avata suunsa ja poistaa epäilyt) Kuitenkin, kun ei muuta ilmennyt niin veteraani otti ohjat: "Huomasitko tuolla valoissa, kun oli tytöllä ISOT TISSIT?!"sanoi:yksin tai omassa porukassa "yrmötetään". "Tiä miten minä avaisin keskustelun. Mitähän tuoki musta ajattelee jne".![]()
![]()
näinhän se homma etenee....jo jos henkilö muuten lukee tätä, niin minä tarjoan seuraavat 'tsufet, jos törmätään![]()
*reps*Tänään kohtasin moottoripyöräilyn vaarat silmästä silmään. Kuten tapanani on, nauroin vaaralle vedet silmissä.![]()
Olin herännyt jo hyvän aikaa takaperin ja arvelin jättää jo peitteen keittiöön ( Herättyäni menen peitto hartioilla keittiöön ja ärmötän kahvikupin äärellä sen puoli tuntia, valppaana kuin saalistava kuningasboa ( Boa Constrictor constrictor ). Silloin mikään elollinen ei halua lähestyä minua tai on erittäin todennäköistä, että ruuanlaittotilamme koristeeksi ilmestyy irtojäseniä ja tanner on kovinkin hurmeinen.![]()
Eli siis olin menossa kohti ulko-ovea Camel ja zippo pienessä kätösessä ja kahvikuppi toisessa, ajatuksena poltella aamusavut pyörän päällä. Nousin mopon selkään, laitoin mukin tankin päälle ja sytytin tupakin. Juuri, kun olin laittamassa sytkäriä college-housujeni taskuun ( jouduin kallistamaan itseäni että onnistusin ), töppönen otti ja lipesi
betonilaatoitukselta.![]()
Maan vetovoima kumosi hetkessä vanupuikon mallisen, reilun 90 kiloisen vartaloni tasapainon ja kopsahdin siihen laatoitukselle niskoilleni. Pyörä ei kaatunut, mutta se kahvi ( jossa oli maitoa ), otti jotenkin vauhtia ruhoni aiheuttamasta imusta ja yritti tunkeutua elimistööni vastakkaisesta suunnasta kun normaalisti. Jotenkin rupesi naurattamaan, ainakin siinä vaiheessa kun vaimo tuli ovelle kattoo et mitä mie rymyyn ja kuulin vaan kommentin : " Mitä hittoa sie .... " ja ovi menee samoin tein takasin kiinni.. ( No kuvitelkaa nyt se tilanne: Kaveri on kummallisessa jooga-asennossa katollaan mopon vieressä, rööki hampaissa, housut kahvista märkänä ja hiljainen hekotus kuuluu maantasosta )![]()
Nyt ei naurata tosin yhtään. Niska on ihan jumalattoman kipee, samoin ristiselkä. Hyvä että pystyy ees kävelee. Jännä nähä pääseekö huomenna edes sängystä ylös ja![]()
Eikös sinulla tänään pitänyt olla se pihan kunnostus.Tänään kohtasin moottoripyöräilyn vaarat silmästä silmään. Kuten tapanani on, nauroin vaaralle vedet silmissä.![]()
Olin herännyt jo hyvän aikaa takaperin ja arvelin jättää jo peitteen keittiöön ( Herättyäni menen peitto hartioilla keittiöön ja ärmötän kahvikupin äärellä sen puoli tuntia, valppaana kuin saalistava kuningasboa ( Boa Constrictor constrictor ). Silloin mikään elollinen ei halua lähestyä minua tai on erittäin todennäköistä, että ruuanlaittotilamme koristeeksi ilmestyy irtojäseniä ja tanner on kovinkin hurmeinen.![]()
Eli siis olin menossa kohti ulko-ovea Camel ja zippo pienessä kätösessä ja kahvikuppi toisessa, ajatuksena poltella aamusavut pyörän päällä. Nousin mopon selkään, laitoin mukin tankin päälle ja sytytin tupakin. Juuri, kun olin laittamassa sytkäriä college-housujeni taskuun ( jouduin kallistamaan itseäni että onnistusin ), töppönen otti ja lipesi
betonilaatoitukselta.![]()
Maan vetovoima kumosi hetkessä vanupuikon mallisen, reilun 90 kiloisen vartaloni tasapainon ja kopsahdin siihen laatoitukselle niskoilleni. Pyörä ei kaatunut, mutta se kahvi ( jossa oli maitoa ), otti jotenkin vauhtia ruhoni aiheuttamasta imusta ja yritti tunkeutua elimistööni vastakkaisesta suunnasta kun normaalisti. Jotenkin rupesi naurattamaan, ainakin siinä vaiheessa kun vaimo tuli ovelle kattoo et mitä mie rymyyn ja kuulin vaan kommentin : " Mitä hittoa sie .... " ja ovi menee samoin tein takasin kiinni.. ( No kuvitelkaa nyt se tilanne: Kaveri on kummallisessa jooga-asennossa katollaan mopon vieressä, rööki hampaissa, housut kahvista märkänä ja hiljainen hekotus kuuluu maantasosta )![]()
Nyt ei naurata tosin yhtään. Niska on ihan jumalattoman kipee, samoin ristiselkä. Hyvä että pystyy ees kävelee. Jännä nähä pääseekö huomenna edes sängystä ylös ja![]()
Siis pihan kunnostushan tapahtu. Ei voinu koskee, ei tullu vertaEikös sinulla tänään pitänyt olla se pihan kunnostus.
Tuo on kyllä omituisin tapa pakoilla kotitöitä, mitä olen kuullut.