Eli: "Argh! Minuun osui, mutta voin vielä ratsastaa..." ??Siis pihan kunnostushan tapahtu. Ei voinu koskee, ei tullu verta![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eli: "Argh! Minuun osui, mutta voin vielä ratsastaa..." ??Siis pihan kunnostushan tapahtu. Ei voinu koskee, ei tullu verta![]()
Niin - tuosta alunperäisestä määritelmästäni jäi tietysti pois sanat selvin päinToisille sitä sattuu ja tapahtuu.. (<- Tuksa)
Mutta tuohon miesten väliseen ystävyyskliseeseen (<- C-A-D) voisi lisätä semmoisen lisäkaneetin, että kun tuota ystävyyttä on takana jo jonkin aikaa (vuosia), niin voi tulla ilmiö, jossa n. 2+ promillen humalassa avaudutaankin puolin ja toisin todellakin henkilökohtaisista asioista (esim. parisuhdeongelmista rehellisesti, eikä todellakaan vitsiä kertoen tai naureskellen). Näistä avautumisista ei koskaan jutella selvin päin, ei ainakaan jos muita on lähettyvillä, mutta niihin sitten saatetaan palailla kyynelsilmässä satunnaisesti joku toinen puljaus-ilta...
sanoi:Lähtökohtana äijien väliselle ystävyydelle on se, että ne ei keskenään
a) halaa (kuin joukkueurheilussa)
b) puhu (muista kuin tisseistä, mopoista, oluesta ja a***ista)
Kaikki muu on h*m*jen ja metroseksuaalien hommaa...
Äijät on niin kliseitä! Mutta meillä on oma arvomme, jonka (vain me) itse ymmärrämme
no kyl tuokin oli vertausMitäs minä olen, mies vai nainen? Jos olen mies, on mulla tosi pieni. Jos olen nainen, olen siinä tosi huono.
Toinen hyvä, korkkareista tuttu kommentti: Zum teufel, tukkani on tulessa, mutta voinhan silti ratsastaaEli: "Argh! Minuun osui, mutta voin vielä ratsastaa..." ??Siis pihan kunnostushan tapahtu. Ei voinu koskee, ei tullu verta![]()
![]()
Mietin vielä tuota Ripleyn allekirjoitusta:
"Ihmisen täytyy olla kärsinyt, ennen kuin hänestä tulee hyvä, mutta hänen täytyy ehkä tuottaa kärsimystä toiselle, ennen kuin hänestä tulee parempi." (Maurice Maeterlinck)
Enkä sinänsä näe siinä muuta kuin elämän olemuksen. Kärsimys. Jos tiedän totuuden, tulee minun tuottaa toista luulevalle kärsimystä näyttämällä miten asiat todella ovat. Jos joku minua rakastaa, mutta minä en häntä, en minä saa balsamoida hänen mieltään laimealla vedellä, vaan totuudella tuottaa kärsimyksen kyvyttömyydestäni tuntea. Se, että minä joudun sanomaan jotakin sellaista avoimelle sydämelle, aidolle tunteelle, on aivan kauheaa, mutta kun olen joskus itse ollut laimeassa vedessä, olen siitä - noh, en selitä, mutta koska olen kärsinyt, tulee minun olla parempi ihminen ja tuottaa sanalla sen kärsimyksen totuudella.
Näin esimerkkinä. Onhan niitä muitakin tilanteita, muitakin konteksteja, mutta se on joskus välttämätöntä, kärsimyksen tuottaminen, jos haluaa kulkea totuuden tietä.
Jepulis. Taitaa totuus olla vain tässä hetkessä.minun mielestä meidän ihmisten pitääkin tätäen elää hetkessä aina sydämemme mukaan
Kyllä tää ainaskin suattas taas Jenni-ajoihin lähteäMut mites ne suunnitellut äitienpäivän jälkeiset JENNI-ajot? Vieläkö ensi viikonloppu on ajatuksissa?![]()