Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minä kun olen käsittänyt niin, että nimenomaan savolaiset on niin kieroja, jotta laittavat pipon kiertämällä päähänsä! Samoten, kun savolaiselle syöttää tuuman naulan, niin ulosteen mukana ulos pullahtaa ruuviMie sain eilen sitkeähkön Etelä-Savo-viruksen. Nyt nokka vuotaa, yskittää, keuhkoihin koskee yskiessä, (oletetut)lihakset on kipeet, silmissä sumenee aina välillä, kuola valuu, ruoka ei maistu, pipo pitää ruuvata päähän, puhuessa viäntää ja kiänttää ja muutennii olo on aeka kohomeloenen. Toessaalta toevottaan että ee nuo oereet pahene, niin suattasin sitten sapattina kamuta tuon päpättimen piällen ja lähttee teijän muehen kanssa käämmään vaekka kuopijossa kalakukolla...
( Pahoittelemme ylläolevaa kirjoitusta, tarkoituksena ei ollut loukata ketään eikä mitään kansanryhmää tahi yhteisöä, yksittäistä henkilöä tai hänen sukulaisiaan, tuttaviaan tahi lemmikkejään. Ylläolevan kirjoituksen kirjoittaja on erkaantunut oikeasta maailmasta eikä näin ollen ole ollut vuosiin enää yhteiskuntakelpoinen.
Lääkärikeskus Suinuun psta: Eino Epäkesko, savologian & ornitologian fil. tri, evp )
No siinäpäs ei kauan kestänyt! Voi ne rahat huonomminkin käyttää. Onneksi olkoon, ja kiitos. Oli ärittäin mukava jutella.
Johan nyt, vai savolaiset kieroja... siispä miten se Leevin laulu taas menikään: lähden Pohjois-karjalaan, ja juon kaljaa auringon-nousuun. Eli enpä taida uskaltaa tulla täältä Kuopijosta sinne miitinkiin, kun siellä käsitykseni mukaan vaan juopotellaan koko ajan!! Ja joudutaan Suinuusseen hoidettavaksi!! =)Minä kun olen käsittänyt niin, että nimenomaan savolaiset on niin kieroja, jotta laittavat pipon kiertämällä päähänsä! Samoten, kun savolaiselle syöttää tuuman naulan, niin ulosteen mukana ulos pullahtaa ruuviMie sain eilen sitkeähkön Etelä-Savo-viruksen. Nyt nokka vuotaa, yskittää, keuhkoihin koskee yskiessä, (oletetut)lihakset on kipeet, silmissä sumenee aina välillä, kuola valuu, ruoka ei maistu, pipo pitää ruuvata päähän, puhuessa viäntää ja kiänttää ja muutennii olo on aeka kohomeloenen. Toessaalta toevottaan että ee nuo oereet pahene, niin suattasin sitten sapattina kamuta tuon päpättimen piällen ja lähttee teijän muehen kanssa käämmään vaekka kuopijossa kalakukolla...
( Pahoittelemme ylläolevaa kirjoitusta, tarkoituksena ei ollut loukata ketään eikä mitään kansanryhmää tahi yhteisöä, yksittäistä henkilöä tai hänen sukulaisiaan, tuttaviaan tahi lemmikkejään. Ylläolevan kirjoituksen kirjoittaja on erkaantunut oikeasta maailmasta eikä näin ollen ole ollut vuosiin enää yhteiskuntakelpoinen.
Lääkärikeskus Suinuun psta: Eino Epäkesko, savologian & ornitologian fil. tri, evp )![]()
![]()
Niin ja eipä tässäkään tarkoitus ollut loukata.![]()
Jos saan osat perjantaina ja pärrän kasaan, niin saatampa tulla piipahtamaan teidän seuraavassa miitingissä.![]()
Joo,mitäs täs,odotellaan KESÄLOMAA,joka on yhdeksän työ-yön jälkeen!Hei, mitäs tänne kuuluu kaikille?![]()
Kiva huomata, että moottoripyöriä rakastavia naisia on muitakin!!
Toivottavasti säät paranis vähän, että näkisi teitä motoristeja vähän enemmän. Mikään ei paranna päivää, kuin hienon pärrän näkeminen!
*kuola valuu jo ajatuksesta*
Mites ois Uuro-Eno-Kovero-Kiihtelysvaara-Hammaslahti.JnsJippii!!!![]()
Sunnuntaina siis, ellei maailma kaadu.
(sekin ON mahdollista...)![]()
Aika siis klo 15, mut paikka?!? R1- kioski?![]()
Minnes me nyt ollaan sit menossa? Kolilleko vaihteeks?
Tule vain! Ei sitä nyt koko aikaa juopotella. Välillä käydään mopolla ajelemassa, kaljan ostossa tuossa jennin ärpällä...Eli enpä taida uskaltaa tulla täältä Kuopijosta sinne miitinkiin, kun siellä käsitykseni mukaan vaan juopotellaan koko ajan!! Ja joudutaan Suinuusseen hoidettavaksi!! =)
Kypärä päässä?? Koska lähetään?....jos mua nyt kukaan enää kyytin ottaa kun...
Pahus, Saber ehti ensin.Kypärä päässä?? Koska lähetään?....jos mua nyt kukaan enää kyytin ottaa kun...![]()