• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Haku: Joensuulainen motoristi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jenni
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Taitaa olla romanssin tuoksua ilmassa...    
wink.gif
confused_orig.gif

suomi-usa pelissä.....vai kuluneissa rattaissani??

kava10 ja Jenni - Tommi Tabermanin alter egoja?

sanoi:
Jenni: Se, että hymyilen rakastavasti vauvan kuplivalle naurulle, että siitä herää sisälläni laulu, ei se sitä lasta ylennä jumalaksi, minä vain rakastan elämää. Minulla ei ole jumalaa, rakastan elämää juuri nyt, tässä hetkessä, näillä kudoksilla. Kunnes kuolen, väreeksi linnun lauluun, kantavaksi ilmaksi perhosten siipien alle, tuoksuksi ruusuun, kyyneleeksi kaipaavan silmään.

sanoi:
kava10: Ja eihän me Jenni, Sinä ja minä, olla vain hetken vierailijoita tällä foorumilla.

Aikaisemmin, jo tämän topicin alussa, meidät toisiimme vertailtiin.

Niin se varmaankin on. Meitä voi yhdessä asiassa vertailla toisiimme. ME TUNNEMME. Olemme kumpikin niitä surusilmäisiä haaveilijoita, moottoripyörien rakastelijoita.

tounge.gif

Meillä on hyvä olla.

Jenni on vielä enemmän kuin kava10. Jenni on ILO! Ilo minun sydämessäni. Ilo, ja rohkeuden antaja.

Me haavoittuneet linnut olemme täällä ja nyt. Me olemme elämässämme voittaneet. Ja uskon, että vieläkin jaksamme, haavoittuneina, paljon kokeneina, nousta siivillemme.

Te upeat ORG!laiset ette edes kaikkea tiedä.

Näette vain pinnan, pienen lapsen uskon.

Näette vain sen, että jaksamme lentää, lentää Teidän avullanne.

Muistakaa haavoittuneita, muistakaa pieniä. Te vahvat.

On aika, jolloin kaikki meistä tarvitsevat apua elämän tiellä.

Minä olen iloinen siitä, että Te ORG!laiset jaksatte nyt. Jaksatte auttaa pieniä kulkijoita. Taiteellisia, tuntevia höpisijöitä.

Mutta, mekin haluamme olla Teidän apunanne, vuorovaikutteisesti.
eek.gif

Meillä on hyvä olla.

Jenni on vielä enemmän kuin kava10. Jenni on ILO! Ilo minun sydämessäni. Ilo, ja rohkeuden antaja.

Me haavoittuneet linnut olemme täällä ja nyt. Me olemme elämässämme voittaneet. Ja uskon, että vieläkin jaksamme, haavoittuneina, paljon kokeneina, nousta siivillemme.

Te upeat ORG!laiset ette edes kaikkea tiedä.

Näette vain pinnan, pienen lapsen uskon.

Näette vain sen, että jaksamme lentää, lentää Teidän avullanne.

Muistakaa haavoittuneita, muistakaa pieniä. Te vahvat.

On aika, jolloin kaikki meistä tarvitsevat apua elämän tiellä.

Minä olen iloinen siitä, että Te ORG!laiset jaksatte nyt. Jaksatte auttaa pieniä kulkijoita. Taiteellisia, tuntevia höpisijöitä.

Mutta, mekin haluamme olla Teidän apunanne, vuorovaikutteisesti.
eek.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
nyt täytyy lähtä lääkepurkille
buttrock.gif

biggrin.gif
Joku supermaskuliininen testosteronitiivistymä varmaan repii pelihousujaan meidän juttujamme lukiessaan, sillä jopa minä värähdän hämmennyksestä. Jotenkin, oman herkkyytensä kaiut yksinäisessä huoneessa ovat tutut, mutta kun sen kaiutta kuulen toiselta sielulta, on se häkellyttävää, sitä huokaisee, ihmettelee ihmisyyden kauneutta, runollisuutta joka elämän haudoissa soi, noissa elävien sielujen peitetyissä haavoissa. Se on ihmeellistä, ja se tarvitsee soidakseen vedenpinnan, jonka kuulija suo avaralla sydmellään, ja se soi kauas, se soi kauan, se soi kauniina kuin kaakkurin kaihea kutsu. Jos sitä kuuntelet, löydät maiseman jota jokainen ennen sinua on katsonut, ja jokainen sinun jälkeen. Katsot ihmisyyteen, sinne sanattomaan maisemaan, joka rakentaa meistä sitä mitä olemme - emme yksinäisiä.

Sitten, koska huomenna katoan hetkeksi Emoa tervehtimään, jätän tähän ylistyksen äideille:

Sydämeni sykkii,
tuntea saan,
Auringon nousevan,
Linnunlaulusta kohoaa.

Sydämeni sykkii,
kyynelin
sen rintaani tiesin.

Kukan poimin, nuuskin,
ihailen, hyväilen,
Käsin,
Silmin,
nenällä hassulla,
nauran, ja kohta itken.

Sydämeni sykkii,
Ei tiettä se rintaani tullut,
Kun sydämeni sykkii,
Kuulen kehtolaulut,
Sen sinulta sain,
Äiti,
Sen muistan mä ain.

http://www.myrsky.com/gallery/Jenni/Emolle06_Holopainen

Nyt.....alan pudota kärryiltä.
lookaround_orig.gif

Johtuneeko runosielusta-tai enemmänkin sen puutteesta. Vai melko massiivisesta kapulasta....

biggrin.gif
Kerrassaan hilpeän hyväntuulinen ja hyvää mieltä tuova ketju tämä! Ootteko kaikki tötsyissä vai mitä sieniä popsineet?
wink.gif

Tätä lukiessahan vanha kyynikkokin ihan herkistyy (silti tiukasti feminiinisiä piirteitä äijissä karsastaen
crazy.gif
)!

sanoi:
yksin tai omassa porukassa "yrmötetään". "Tiä miten minä avaisin keskustelun. Mitähän tuoki musta ajattelee jne".
Tuosta tuli mieleen eilinen episodi: Tankilla käydessä viereisellä mittarilla jo veteraanisarjassa oleva matkapyöräilijä. Moikattiin siinä, mutta en sitten (taaskaan) keksinyt senkummempaa sanomisia. (parempi vain näyttää tyhmältä, kuin avata suunsa ja poistaa epäilyt) Kuitenkin, kun ei muuta ilmennyt niin veteraani otti ohjat: "Huomasitko tuolla valoissa, kun oli tytöllä ISOT TISSIT?!"
biggrin.gif
biggrin.gif

näinhän se homma etenee....jo jos henkilö muuten lukee tätä, niin minä tarjoan seuraavat 'tsufet, jos törmätään
033102beer_1_prv.gif

sanoi:
yksin tai omassa porukassa "yrmötetään". "Tiä miten minä avaisin keskustelun. Mitähän tuoki musta ajattelee jne".
Tuosta tuli mieleen eilinen episodi: Tankilla käydessä viereisellä mittarilla jo veteraanisarjassa oleva matkapyöräilijä. Moikattiin siinä, mutta en sitten (taaskaan) keksinyt senkummempaa sanomisia. (parempi vain näyttää tyhmältä, kuin avata suunsa ja poistaa epäilyt) Kuitenkin, kun ei muuta ilmennyt niin veteraani otti ohjat: "Huomasitko tuolla valoissa, kun oli tytöllä ISOT TISSIT?!"
biggrin.gif
biggrin.gif

näinhän se homma etenee....jo jos henkilö muuten lukee tätä, niin minä tarjoan seuraavat 'tsufet, jos törmätään
033102beer_1_prv.gif
No voe teitä miehiä..
biggrin.gif
Täytyy kyllä sanoa feministisesti, että pitihän tuo arvata.. No, positiivista että pääsitte juttusille, mutta aihevalinta oli kyllä melkoinen klisee
biggrin.gif
Eipä täällä voi ku hihitellä asialle, mutta siitä se lähtee, miesten välinen ystävyys. Tuolla kommentilla kyllä joka pojan "jää sulaa"! Voe ny mahoton..
smile_org.gif

Lähtökohtana äijien väliselle ystävyydelle on se, että ne ei keskenään

a) halaa (kuin joukkueurheilussa)
b) puhu (muista kuin tisseistä, mopoista, oluesta ja a***ista)

Kaikki muu on h*m*jen ja metroseksuaalien hommaa...
crazy.gif

Äijät on niin kliseitä! Mutta meillä on oma arvomme, jonka (vain me) itse ymmärrämme
033102beer_1_prv.gif
smile_org.gif

Ihmeen hyvin muuten ajatukset lakkaavat harhailemasta, kun ajaa mutkateitä 360 km, kuten tänään kavereitten kanssa ajelimme.

Sumppa. Onko pahoinvointi jo ohi?

Ajeleminen pärrällä poistaa myöskin tehokkaasti pahoinvoinnin.
Se raikas ilma ja viima selkiyttää oloa. Mutkapätkäajelut sopivat niin naisille kuin miehillekin. Ja voittavat mennen tullen kaljotteluillat.
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Tänään kohtasin moottoripyöräilyn vaarat silmästä silmään. Kuten tapanani on, nauroin vaaralle vedet silmissä.
withstupid.gif

Olin herännyt jo hyvän aikaa takaperin ja arvelin jättää jo peitteen keittiöön ( Herättyäni menen peitto hartioilla keittiöön ja ärmötän kahvikupin äärellä sen puoli tuntia, valppaana kuin saalistava kuningasboa ( Boa Constrictor constrictor ). Silloin mikään elollinen ei halua lähestyä minua tai on erittäin todennäköistä, että ruuanlaittotilamme koristeeksi ilmestyy irtojäseniä ja tanner on kovinkin hurmeinen.
mad.gif

Eli siis olin menossa kohti ulko-ovea Camel ja zippo pienessä kätösessä ja kahvikuppi toisessa, ajatuksena poltella aamusavut pyörän päällä. Nousin mopon selkään, laitoin mukin tankin päälle ja sytytin tupakin. Juuri, kun olin laittamassa sytkäriä college-housujeni taskuun ( jouduin kallistamaan itseäni että onnistusin ), töppönen otti ja lipesi
betonilaatoitukselta.  
crazy.gif

Maan vetovoima kumosi hetkessä vanupuikon mallisen, reilun 90 kiloisen vartaloni tasapainon ja kopsahdin siihen laatoitukselle niskoilleni. Pyörä ei kaatunut, mutta se kahvi ( jossa oli maitoa ), otti jotenkin vauhtia ruhoni aiheuttamasta imusta ja yritti tunkeutua elimistööni vastakkaisesta suunnasta kun normaalisti. Jotenkin rupesi naurattamaan, ainakin siinä vaiheessa kun vaimo tuli ovelle kattoo et mitä mie rymyyn ja kuulin vaan kommentin : " Mitä hittoa sie .... " ja ovi menee samoin tein takasin kiinni.. ( No kuvitelkaa nyt se tilanne: Kaveri on kummallisessa jooga-asennossa katollaan mopon vieressä, rööki hampaissa, housut kahvista märkänä ja hiljainen hekotus kuuluu maantasosta )
lookaround_orig.gif

Nyt ei naurata tosin yhtään. Niska on ihan jumalattoman kipee, samoin ristiselkä. Hyvä että pystyy ees kävelee. Jännä nähä pääseekö huomenna edes sängystä ylös ja  
062802moto_prv.gif

Tänään kohtasin moottoripyöräilyn vaarat silmästä silmään. Kuten tapanani on, nauroin vaaralle vedet silmissä.
withstupid.gif

Olin herännyt jo hyvän aikaa takaperin ja arvelin jättää jo peitteen keittiöön ( Herättyäni menen peitto hartioilla keittiöön ja ärmötän kahvikupin äärellä sen puoli tuntia, valppaana kuin saalistava kuningasboa ( Boa Constrictor constrictor ). Silloin mikään elollinen ei halua lähestyä minua tai on erittäin todennäköistä, että ruuanlaittotilamme koristeeksi ilmestyy irtojäseniä ja tanner on kovinkin hurmeinen.
mad.gif

Eli siis olin menossa kohti ulko-ovea Camel ja zippo pienessä kätösessä ja kahvikuppi toisessa, ajatuksena poltella aamusavut pyörän päällä. Nousin mopon selkään, laitoin mukin tankin päälle ja sytytin tupakin. Juuri, kun olin laittamassa sytkäriä college-housujeni taskuun ( jouduin kallistamaan itseäni että onnistusin ), töppönen otti ja lipesi
betonilaatoitukselta.  
crazy.gif

Maan vetovoima kumosi hetkessä vanupuikon mallisen, reilun 90 kiloisen vartaloni tasapainon ja kopsahdin siihen laatoitukselle niskoilleni. Pyörä ei kaatunut, mutta se kahvi ( jossa oli maitoa ), otti jotenkin vauhtia ruhoni aiheuttamasta imusta ja yritti tunkeutua elimistööni vastakkaisesta suunnasta kun normaalisti. Jotenkin rupesi naurattamaan, ainakin siinä vaiheessa kun vaimo tuli ovelle kattoo et mitä mie rymyyn ja kuulin vaan kommentin : " Mitä hittoa sie .... " ja ovi menee samoin tein takasin kiinni.. ( No kuvitelkaa nyt se tilanne: Kaveri on kummallisessa jooga-asennossa katollaan mopon vieressä, rööki hampaissa, housut kahvista märkänä ja hiljainen hekotus kuuluu maantasosta )
lookaround_orig.gif

Nyt ei naurata tosin yhtään. Niska on ihan jumalattoman kipee, samoin ristiselkä. Hyvä että pystyy ees kävelee. Jännä nähä pääseekö huomenna edes sängystä ylös ja  
062802moto_prv.gif
*reps*
biggrin.gif
koita parantua!

withstupid.gif

mad.gif

betonilaatoitukselta.
crazy.gif

lookaround_orig.gif

062802moto_prv.gif
Eikös sinulla tänään pitänyt olla se pihan kunnostus.
Tuo on kyllä omituisin tapa pakoilla kotitöitä, mitä olen kuullut.

Toisille sitä sattuu ja tapahtuu.. (<- Tuksa)

Mutta tuohon miesten väliseen ystävyyskliseeseen (<- C-A-D) voisi lisätä semmoisen lisäkaneetin, että kun tuota ystävyyttä on takana jo jonkin aikaa (vuosia), niin voi tulla ilmiö, jossa n. 2+ promillen humalassa avaudutaankin puolin ja toisin todellakin henkilökohtaisista asioista (esim. parisuhdeongelmista rehellisesti, eikä todellakaan vitsiä kertoen tai naureskellen). Näistä avautumisista ei koskaan jutella selvin päin, ei ainakaan jos muita on lähettyvillä, mutta niihin sitten saatetaan palailla kyynelsilmässä satunnaisesti joku toinen puljaus-ilta...

Tuohon miesten väliseen ystävyys-kliseeseen... anteeksi kuinka, mitä tuli sanottua? Miehet osaavat olla ystäviä kun taas naiset pääsääntöisesti lähinnä jauhavat p****a selän takana ja edessäpäin muodostetaan hymistelyverkostoja. Ja tuosta tisseistä puhumisesta, niistä ne feministisimmät naisasianaisetkin puhuu. Niiiin ja tuohon sivujuonteena vellovaan Wanna be-rönsyyn sinilimä-Frankin sanoin: to be or not to be a wanna be: to be is to do!
Hyvää kevättä ja halikaa itseänne toivoo tummanpuhuva, voimaa uhkuva, matalalla äänellä mörísevä, funktionaalisesti muotoiltu (kaskelotin muotoinen), joukossakin yksinäinen ja vice versa kokematon veteraani motometu.

Back